Nové Suzuki Jimny na oficiálních fotkách. Je takové, jaké jej chceme mít

22 komentářů

Lang
15. července • 14:27

Vždy si rád popovídám s majitelem tohoto vozu, nikdo z nich na tento starší model nemohl říci křivého slova - a za to Jimmimu dávám všechny palce nahoru, jo, a ještě VW Golfu 1.9TDi, ale to už bych se opakoval...Hezký den všem dobrým lidem!

Tomáš Marný
22. června • 9:40

Naučte se, prosím, česky. Pro střední rod má být správně JE a nikoliv, jak neustále píšete, JEJ ! Pokud s tím máte problém, raději napište HO. Tam se nespletete.

Anti-automat
21. června • 7:59

Pekne, pokial to bude aj nadalej taky jednoduchy nezmar, potom parada :-)

Michal
20. června • 23:17

To opravdu nikdo na tom rámu nevidí čtyřválec bez turba? Tak nic, spekulovat je určitě zábavnější...

Pavel
21. června • 0:14

Vidí, vidí... Ovšem dle zahraničních serverů budou dvě motorizace, atmosférický čtyřválec patnáctistovka a tisícovka tříválec s turbem. A někteří (včetně mne) se obávají, že v EU budou nabízet ten tříválec s turbem. Ale máte pravdu v tom, že zatím jde jen o spekulace.

Pavel
21. června • 0:24

A v Japonsku mají mít ještě jakousi šestistovku, ta se ale (snad) dovážet nemá. V červenci snad budeme vědět víc.

Lord Owl
19. června • 8:12

Máme v práci starší verzi. Na palubovce je samolepka - "doporučená max.rychlost 90 km/h".
Na higway to 130 jede, ale zoubky v převodovce hučí jak piliňáky. Na okreskách není problém, i při parkování se to všude vleze.

E15
20. června • 18:07

na dálnice bych starší verze tohoto prdítka vůbec nepouštěl. Jednou jsem do takového offroadového mameluka málem vletěl, jel snad... 40 km/h. Bylo to v noci a i když jsem ho viděl, vůbec mě nenapadlo, že někdo může jet tak strašně (ale fakt strašně) pomalu. A to nebyla jediná taková zkušenost a vždy to bylo tohle Suzuki. Jako někam do lesíka na čekanou asi OK, ale nemělo by to jezdit nikam, kam mají traktory zákaz vjezdu...

asd
20. června • 15:00

130 km/h se s tím dá jet v pohodě, ale nesmí foukat vítr, jakmile fouká je problém se udržet na silnici i při 90 km/h (zvlášť když proti projede kamion).
Doufám, že na chování na silnici v té nové generaci trochu zapracovali.
Osobně bych tomu přidal 10cm na délku, 5cm do rozvoru a 5 cm do zadního převisu by terenní schopnosti nijak neomezovalo. Rázem by to auto bylo násobně praktičtější a uvezlo by i ty 4 lidi jakž takž pohodlně a s posuvnou lavici by to pořešilo i malý kufr.
Ale aspoň, že ten rám zůstal.
To hučení je daň za přímější ozubení v redukční převodovce, ale ve 130km/h je tam jiného hluku tolik, že to nijak nevyčnívá.

Anti-automat
19. června • 18:39

mozno len kvoli tomu, ze nema v prevodovke natolko sikme zuby, co by som pri tomto aute chapal. Staci ak si vezmete do ruky tie kolecka a porovnate 'stupanie' koleciek, resp. zavitov (daleko prenesene ale snad je jasne o com je rec). A ak nie, spiatocka to vysvetli namieste.

Pavel
19. června • 0:45

Jsem již starší pán (auta, která se mi líbí, se už nevyrábějí a historii si pamatuji také jinak, než jak se učí ve škole) a Suzuki mi udělalo obrovskou radost. Dva roky se modlím, aby mé současné auto vydrželo a já mohl počkat na tuto verzi Jimny. Tak snad ještě rok dva na vychytání dětských nemocí a jdu do něj. Tohle bude mé poslední auto na ryby a pro radost :─)

ACE
19. června • 7:48

To je Suzuki, nebude co vychytávat.;-)

Honza Š
18. června • 17:57

Měl jsem Samuraie, 1300 ccm, kabrio, dodnes lituji, že jsem to prodal. Ten Jimny je taková náhražka, tento nový snad ano, jen ne s litrovým motorem. Bylo to dokonalé autíčko, prolezlo to všude, bylo jednoduché, bez výmyslů, je ho věčná škoda

Roman
18. června • 13:08

Všude se uvádí jako použitý motor 1.0 turbo, bude to ale naštěstí čtyřválec 1.5 atmosféra:-)

Pavel
19. června • 0:50

Kéž by. Obávám se, že do EU budou tlačit ten oturbený tříválec...

Jirka
18. června • 12:43

No vypada dobre a supr ze je hranate auticko. Uz jich moc nezbylo,Lada niva,ta neni vubec spatna,taky bude novy model,tak snad ji nezkazi a toto parada.....

Josef
18. června • 11:28

Díky Bohu za klasiku, kterou Suzuki zatím na trhu drží (jak ještě dlouho...?), tedy kromě toho motoru - snad v nabídce bude i něco jiné než litrový 3-válec. Toto originální autíčko "na ryby" a "na kance" je k "nezaplacení". Je neuvěřitelné, kam se všude dostane a čím vším možným a nemožným projede (viděl jsem "to" v akci v terénu...).:-)

Nornik
18. června • 15:07

Tohle plni v pohode Duster ... taky se nedostane vsude, ale na chalupu/hor/venkov to staci. Jimmy je az moc maly na nejakou praci (brat si s sebou treba pilu, kance, psy, zbrane ...)

brk77
18. června • 19:42

Na tom Jimny se mi líbí, že si na nic nehraje. Malé autíčko v surovém designu, žádná naleštěná lakýrka. U Dustra je problém, že si ho začali kupovat lidé, co chtějí sousedům ukázat, že mají taky pořádně velké SUV, ale jaksi na to nemají. Je to nemalá část zákazníků a automobilka se snaží více přiblížit jejich požadavkům. Problém je, že to auto bylo postaveno jako levný pracant a tohle přizpůsobování působí leckdy úsměvně. Duster za to ale nemůže a hodně zajímavý poměr cena/výkon mu zejména v nižších výbavách nelze upřít.

Karel
18. června • 15:47

Alo jo, jenže někdo chce, a stačí mu, menší auto. Dobře že je možný výběr. Jeden známý si koupil starší Jimny hlavně proto, že je mu to auto sympatické. I když ceny ojetin jsou trošku vyšší. A pro auto do terénu bude asi ten rám u Suzuki vhodný.

bzzz
18. června • 11:14

Paradni navrat k hranam.

Albert
18. června • 17:21

Ty hrany jsou super!
Vypadá jako by někdo vypral Géčko Mercedes a ten se srazil.

Doporučujeme

Články odjinud