Nové Suzuki Jimny na oficiálních fotkách. Je takové, jaké jej chceme mít

bzzz  |  18. 06. 2018 11:14

Paradni navrat k hranam.

Odpovědět  |   | 
Albert  |  18. 06. 2018 17:21

Ty hrany jsou super!
Vypadá jako by někdo vypral Géčko Mercedes a ten se srazil.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  18. 06. 2018 11:28

Díky Bohu za klasiku, kterou Suzuki zatím na trhu drží (jak ještě dlouho...?), tedy kromě toho motoru - snad v nabídce bude i něco jiné než litrový 3-válec. Toto originální autíčko "na ryby" a "na kance" je k "nezaplacení". Je neuvěřitelné, kam se všude dostane a čím vším možným a nemožným projede (viděl jsem "to" v akci v terénu...).

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  18. 06. 2018 15:07

Tohle plni v pohode Duster ... taky se nedostane vsude, ale na chalupu/hor/venkov to staci. Jimmy je az moc maly na nejakou praci (brat si s sebou treba pilu, kance, psy, zbrane ...)

Odpovědět  |   | 
Karel  |  18. 06. 2018 15:47

Alo jo, jenže někdo chce, a stačí mu, menší auto. Dobře že je možný výběr. Jeden známý si koupil starší Jimny hlavně proto, že je mu to auto sympatické. I když ceny ojetin jsou trošku vyšší. A pro auto do terénu bude asi ten rám u Suzuki vhodný.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  18. 06. 2018 19:42

Na tom Jimny se mi líbí, že si na nic nehraje. Malé autíčko v surovém designu, žádná naleštěná lakýrka.

U Dustra je problém, že si ho začali kupovat lidé, co chtějí sousedům ukázat, že mají taky pořádně velké SUV, ale jaksi na to nemají. Je to nemalá část zákazníků a automobilka se snaží více přiblížit jejich požadavkům. Problém je, že to auto bylo postaveno jako levný pracant a tohle přizpůsobování působí leckdy úsměvně. Duster za to ale nemůže a hodně zajímavý poměr cena/výkon mu zejména v nižších výbavách nelze upřít.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  18. 06. 2018 12:43

No vypada dobre a supr ze je hranate auticko. Uz jich moc nezbylo,Lada niva,ta neni vubec spatna,taky bude novy model,tak snad ji nezkazi a toto parada.....

Odpovědět  |   | 
Roman  |  18. 06. 2018 13:08

Všude se uvádí jako použitý motor 1.0 turbo, bude to ale naštěstí čtyřválec 1.5 atmosféra

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  19. 06. 2018 00:50

Kéž by. Obávám se, že do EU budou tlačit ten oturbený tříválec...

Odpovědět  |   | 
Honza Š  |  18. 06. 2018 17:57

Měl jsem Samuraie, 1300 ccm, kabrio, dodnes lituji, že jsem to prodal. Ten Jimny je taková náhražka, tento nový snad ano, jen ne s litrovým motorem. Bylo to dokonalé autíčko, prolezlo to všude, bylo jednoduché, bez výmyslů, je ho věčná škoda

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  19. 06. 2018 00:45

Jsem již starší pán (auta, která se mi líbí, se už nevyrábějí a historii si pamatuji také jinak, než jak se učí ve škole) a Suzuki mi udělalo obrovskou radost. Dva roky se modlím, aby mé současné auto vydrželo a já mohl počkat na tuto verzi Jimny. Tak snad ještě rok dva na vychytání dětských nemocí a jdu do něj. Tohle bude mé poslední auto na ryby a pro radost :─)

Odpovědět  |   | 
ACE  |  19. 06. 2018 07:48

To je Suzuki, nebude co vychytávat.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  19. 06. 2018 08:12

Máme v práci starší verzi. Na palubovce je samolepka - "doporučená max.rychlost 90 km/h".
Na higway to 130 jede, ale zoubky v převodovce hučí jak piliňáky. Na okreskách není problém, i při parkování se to všude vleze.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  19. 06. 2018 18:39

mozno len kvoli tomu, ze nema v prevodovke natolko sikme zuby, co by som pri tomto aute chapal. Staci ak si vezmete do ruky tie kolecka a porovnate 'stupanie' koleciek, resp. zavitov (daleko prenesene ale snad je jasne o com je rec). A ak nie, spiatocka to vysvetli namieste.

Odpovědět  |   | 
asd  |  20. 06. 2018 15:00

130 km/h se s tím dá jet v pohodě, ale nesmí foukat vítr, jakmile fouká je problém se udržet na silnici i při 90 km/h (zvlášť když proti projede kamion).
Doufám, že na chování na silnici v té nové generaci trochu zapracovali.
Osobně bych tomu přidal 10cm na délku, 5cm do rozvoru a 5 cm do zadního převisu by terenní schopnosti nijak neomezovalo. Rázem by to auto bylo násobně praktičtější a uvezlo by i ty 4 lidi jakž takž pohodlně a s posuvnou lavici by to pořešilo i malý kufr.
Ale aspoň, že ten rám zůstal.
To hučení je daň za přímější ozubení v redukční převodovce, ale ve 130km/h je tam jiného hluku tolik, že to nijak nevyčnívá.

Odpovědět  |   | 
E15  |  20. 06. 2018 18:07

na dálnice bych starší verze tohoto prdítka vůbec nepouštěl. Jednou jsem do takového offroadového mameluka málem vletěl, jel snad... 40 km/h. Bylo to v noci a i když jsem ho viděl, vůbec mě nenapadlo, že někdo může jet tak strašně (ale fakt strašně) pomalu. A to nebyla jediná taková zkušenost a vždy to bylo tohle Suzuki. Jako někam do lesíka na čekanou asi OK, ale nemělo by to jezdit nikam, kam mají traktory zákaz vjezdu...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  20. 06. 2018 23:17

To opravdu nikdo na tom rámu nevidí čtyřválec bez turba? Tak nic, spekulovat je určitě zábavnější...

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  21. 06. 2018 00:14

Vidí, vidí... Ovšem dle zahraničních serverů budou dvě motorizace, atmosférický čtyřválec patnáctistovka a tisícovka tříválec s turbem. A někteří (včetně mne) se obávají, že v EU budou nabízet ten tříválec s turbem. Ale máte pravdu v tom, že zatím jde jen o spekulace.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  21. 06. 2018 00:24

A v Japonsku mají mít ještě jakousi šestistovku, ta se ale (snad) dovážet nemá. V červenci snad budeme vědět víc.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  21. 06. 2018 07:59

Pekne, pokial to bude aj nadalej taky jednoduchy nezmar, potom parada

Odpovědět  |   | 
Tomáš Marný  |  22. 06. 2018 09:40

Naučte se, prosím, česky. Pro střední rod má být správně JE a nikoliv, jak neustále píšete, JEJ ! Pokud s tím máte problém, raději napište HO. Tam se nespletete.

Odpovědět  |   | 
Lang  |  15. 07. 2018 14:27

Vždy si rád popovídám s majitelem tohoto vozu, nikdo z nich na tento starší model nemohl říci křivého slova - a za to Jimmimu dávám všechny palce nahoru, jo, a ještě VW Golfu 1.9TDi, ale to už bych se opakoval...Hezký den všem dobrým lidem!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A