Nové Suzuki Jimny na oficiálních fotkách. Je takové, jaké jej chceme mít

Po internetu už před časem kolovalo několik špionážních snímků nové generace Suzuki Jimny. Nyní jsou dispozici oficiální fotky a pořád to bude ten malý pracovitý off-road, jakým býval!

Premiéra nové generace Suzuki Jimny proběhne na začátku července a upřímně řečeno jsem sám překvapen, jak velký rozruch kolem tohoto vozu je. Sluší se dodat, že příjemně, protože v době SUV a crossoverů, které si na terénní často pouze hrají, je tohle skutečný a prověřený off-road, který upřednostňuje praktičnost před stylovými nesmysly.

Máte rádi ikonické Suzuki Jimny? Víme, jak bude vypadat nová verze!

Máte rádi ikonické Suzuki Jimny? Víme, jak bude vypadat nová verze!

Nová generace si zachová žebřinový rám, bytelné nápravy i redukční převodovku, a samozřejmě také ten nejpřehlednější tvar karoserie, jaký může být. Bude to stále ta hranatá krabička s krátkými převisy, která po stráních šplhá jako kamzík a je ideálním náčiním pro všechny, kteří se potřebují pohybovat v členitém terénu, ale nutně nechtějí pracovní pick-up či rovnou Mercedes-Benz třídy G.

Rychlý test Suzuki Jimny 1.3 VVT Style: Stále malý, stále šikovný

Rychlý test Suzuki Jimny 1.3 VVT Style: Stále malý, stále šikovný

Asi největší posun kupředu je znát v interiéru, který už není tak spartánský. Na vrcholu středové konzole najdete dotykový displej, mně osobně se líbí ovladače klimatizace a tlačítka pod ní, vhodné i pro ovládání v rukavicích. Před spolujezdcem nechybí bytelné madlo, a dokonce i některé šrouby jsou zcela přiznané. Kabina pojme čtyři cestující, kteří se sice převratného komfortu zřejmě nedočkají, o ten ale u malého off-roadu primárně nejde.

Suzuki Jimny 2015: Automat, decentní úpravy a tři stupně výbavy

Suzuki Jimny 2015: Automat, decentní úpravy a tři stupně výbavy

Přiložené snímky jsou oficiální, nic více ale zatím k dispozici nemáme. O motorech se pouze spekuluje, přičemž jednou z variant pro Evropu je litrový tříválec BoosterJet s výkonem okolo 100 koní. Už jsem četl i informace o mild-hybridu, ono ale nakonec bude nejlepší si počkat do 5. července.

TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

dnes | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků