Nové Suzuki Jimny na oficiálních fotkách. Je takové, jaké jej chceme mít

Po internetu už před časem kolovalo několik špionážních snímků nové generace Suzuki Jimny. Nyní jsou dispozici oficiální fotky a pořád to bude ten malý pracovitý off-road, jakým býval!

Premiéra nové generace Suzuki Jimny proběhne na začátku července a upřímně řečeno jsem sám překvapen, jak velký rozruch kolem tohoto vozu je. Sluší se dodat, že příjemně, protože v době SUV a crossoverů, které si na terénní často pouze hrají, je tohle skutečný a prověřený off-road, který upřednostňuje praktičnost před stylovými nesmysly.

Máte rádi ikonické Suzuki Jimny? Víme, jak bude vypadat nová verze!

Máte rádi ikonické Suzuki Jimny? Víme, jak bude vypadat nová verze!

Nová generace si zachová žebřinový rám, bytelné nápravy i redukční převodovku, a samozřejmě také ten nejpřehlednější tvar karoserie, jaký může být. Bude to stále ta hranatá krabička s krátkými převisy, která po stráních šplhá jako kamzík a je ideálním náčiním pro všechny, kteří se potřebují pohybovat v členitém terénu, ale nutně nechtějí pracovní pick-up či rovnou Mercedes-Benz třídy G.

Rychlý test Suzuki Jimny 1.3 VVT Style: Stále malý, stále šikovný

Rychlý test Suzuki Jimny 1.3 VVT Style: Stále malý, stále šikovný

Asi největší posun kupředu je znát v interiéru, který už není tak spartánský. Na vrcholu středové konzole najdete dotykový displej, mně osobně se líbí ovladače klimatizace a tlačítka pod ní, vhodné i pro ovládání v rukavicích. Před spolujezdcem nechybí bytelné madlo, a dokonce i některé šrouby jsou zcela přiznané. Kabina pojme čtyři cestující, kteří se sice převratného komfortu zřejmě nedočkají, o ten ale u malého off-roadu primárně nejde.

Suzuki Jimny 2015: Automat, decentní úpravy a tři stupně výbavy

Suzuki Jimny 2015: Automat, decentní úpravy a tři stupně výbavy

Přiložené snímky jsou oficiální, nic více ale zatím k dispozici nemáme. O motorech se pouze spekuluje, přičemž jednou z variant pro Evropu je litrový tříválec BoosterJet s výkonem okolo 100 koní. Už jsem četl i informace o mild-hybridu, ono ale nakonec bude nejlepší si počkat do 5. července.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 17 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků