Nové Suzuki Jimny na oficiálních fotkách. Je takové, jaké jej chceme mít

Po internetu už před časem kolovalo několik špionážních snímků nové generace Suzuki Jimny. Nyní jsou dispozici oficiální fotky a pořád to bude ten malý pracovitý off-road, jakým býval!

Premiéra nové generace Suzuki Jimny proběhne na začátku července a upřímně řečeno jsem sám překvapen, jak velký rozruch kolem tohoto vozu je. Sluší se dodat, že příjemně, protože v době SUV a crossoverů, které si na terénní často pouze hrají, je tohle skutečný a prověřený off-road, který upřednostňuje praktičnost před stylovými nesmysly.

Máte rádi ikonické Suzuki Jimny? Víme, jak bude vypadat nová verze!

Máte rádi ikonické Suzuki Jimny? Víme, jak bude vypadat nová verze!

Nová generace si zachová žebřinový rám, bytelné nápravy i redukční převodovku, a samozřejmě také ten nejpřehlednější tvar karoserie, jaký může být. Bude to stále ta hranatá krabička s krátkými převisy, která po stráních šplhá jako kamzík a je ideálním náčiním pro všechny, kteří se potřebují pohybovat v členitém terénu, ale nutně nechtějí pracovní pick-up či rovnou Mercedes-Benz třídy G.

Rychlý test Suzuki Jimny 1.3 VVT Style: Stále malý, stále šikovný

Rychlý test Suzuki Jimny 1.3 VVT Style: Stále malý, stále šikovný

Asi největší posun kupředu je znát v interiéru, který už není tak spartánský. Na vrcholu středové konzole najdete dotykový displej, mně osobně se líbí ovladače klimatizace a tlačítka pod ní, vhodné i pro ovládání v rukavicích. Před spolujezdcem nechybí bytelné madlo, a dokonce i některé šrouby jsou zcela přiznané. Kabina pojme čtyři cestující, kteří se sice převratného komfortu zřejmě nedočkají, o ten ale u malého off-roadu primárně nejde.

Suzuki Jimny 2015: Automat, decentní úpravy a tři stupně výbavy

Suzuki Jimny 2015: Automat, decentní úpravy a tři stupně výbavy

Přiložené snímky jsou oficiální, nic více ale zatím k dispozici nemáme. O motorech se pouze spekuluje, přičemž jednou z variant pro Evropu je litrový tříválec BoosterJet s výkonem okolo 100 koní. Už jsem četl i informace o mild-hybridu, ono ale nakonec bude nejlepší si počkat do 5. července.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků