Suzuki Jimny 2015: Automat, decentní úpravy a tři stupně výbavy

Modernizované Suzuki Jimny se ukázalo už na autosalonu v Paříži, takže již víme, že pro rok 2015 dostal tento automobil decentní úpravy v podobě jiného přístrojového štítu, nových barev karoserie, tříramenného volantu, kontroly tlaku v pneumatikách nebo stabilizace. Pro český trh je ale mnohem důležitější změna ceníku.

Ani Suzuki Jimny nebude chybět na pařížském autosalonu

Ani Suzuki Jimny nebude chybět na pařížském autosalonu

Kdo chtěl Jimny dříve, nemohl si vybírat. Suzuki nabízelo jeden motor, jednu výbavu a jednu převodovku. Jinak řečeno, koupit jste si mohli Jimny 1.3 VVT (62,5 kW) s manuálem a výbavou JLX. Tomu je ale konec. Z výbavy JLX se stala nově výbava Comfort, která je v upraveném ceníku prostřední a vyjde na 419 900 Kč.

Pořídit si můžete aktuálně ovšem i levnější verzi Club, nebo naopak vyšší úroveň Style, kde najdete mlhovky, zatmavená okna, kůží potažený volant a patnáctipalcová litá kola. Základní Jimny je k dostání za 396 900 Kč, plně vybavená verze stojí 429 900 Kč. Nejdražší přesto není.

Suzuki Jimny 1.3 VVT vs. VW Crafter 4x4 – až na vrcholky hor

Suzuki Jimny 1.3 VVT vs. VW Crafter 4x4 – až na vrcholky hor

Zájemci totiž mohou zvolit také Jimny s automatickou převodovkou. To je dostupné ve výbavě Comfort a oproti manuálu si připlatíte 32 000 Kč. Automatická převodovka je čtyřstupňová. Zrychlení z nuly na stovku se místo původních 14,1 s protáhne na 17,2 s a maximální rychlost dosahuje na 135 km/h. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků