Suzuki Jimny 2015: Automat, decentní úpravy a tři stupně výbavy

Modernizované Suzuki Jimny se ukázalo už na autosalonu v Paříži, takže již víme, že pro rok 2015 dostal tento automobil decentní úpravy v podobě jiného přístrojového štítu, nových barev karoserie, tříramenného volantu, kontroly tlaku v pneumatikách nebo stabilizace. Pro český trh je ale mnohem důležitější změna ceníku.

Ani Suzuki Jimny nebude chybět na pařížském autosalonu

Ani Suzuki Jimny nebude chybět na pařížském autosalonu

Kdo chtěl Jimny dříve, nemohl si vybírat. Suzuki nabízelo jeden motor, jednu výbavu a jednu převodovku. Jinak řečeno, koupit jste si mohli Jimny 1.3 VVT (62,5 kW) s manuálem a výbavou JLX. Tomu je ale konec. Z výbavy JLX se stala nově výbava Comfort, která je v upraveném ceníku prostřední a vyjde na 419 900 Kč.

Pořídit si můžete aktuálně ovšem i levnější verzi Club, nebo naopak vyšší úroveň Style, kde najdete mlhovky, zatmavená okna, kůží potažený volant a patnáctipalcová litá kola. Základní Jimny je k dostání za 396 900 Kč, plně vybavená verze stojí 429 900 Kč. Nejdražší přesto není.

Suzuki Jimny 1.3 VVT vs. VW Crafter 4x4 – až na vrcholky hor

Suzuki Jimny 1.3 VVT vs. VW Crafter 4x4 – až na vrcholky hor

Zájemci totiž mohou zvolit také Jimny s automatickou převodovkou. To je dostupné ve výbavě Comfort a oproti manuálu si připlatíte 32 000 Kč. Automatická převodovka je čtyřstupňová. Zrychlení z nuly na stovku se místo původních 14,1 s protáhne na 17,2 s a maximální rychlost dosahuje na 135 km/h. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků