Suzuki ještě vylepšilo Swift Sport. Jmenuje se Katana a okamžitě ho chceme!

Svým způsobem odkazuje na motorku Suzuki Katana, se kterou tak vytváří opravdu povedená neposlušná dvojčata. Na Swift Sport si ale nechte zajít chuť.

Suzuki Swift Sport je strašně fajn auto. Zatím jsme si ho sice zkusili jen na pár chvil, ale zanechal hluboký dojem. Malý ostrý hatchback ze staré školy s turbomotorem, manuální převodovkou a přesným řízením nenechá chladným nikoho, komu v žilách koluje benzin.

První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Nyní ale Suzuki oznámilo ostřejší verzi tohoto modelu. Speciální kit jej sníží, konkrétně o 30 až 50 milimetrů. Katana se totiž posadí na nastavitelné tlumiče HKS Hipermax Max IV GT. Bude se tak v zatáčkách méně naklánět, což je jedna z bolístek, kterých jsme si všimli na standardním modelu.

Vedle toho přidá i hlasitější výfuk a dodatečnou vzpěru pro ještě lepší tuhost. Všimnout si můžete i 17palcových kol OZ Racing, na přání jsou ale i osmnáctky. Vznikne pouze 30 kusů a bohužel jsou všechny určeny výhradně pro nizozemský trh. Na výběr bude ze dvou barev - šedé a černé metalízy.

Suzuki Swift Sport přijíždí na český trh. Cenou se vejde pod půl milionu

Suzuki Swift Sport přijíždí na český trh. Cenou se vejde pod půl milionu

Obě dostanou kontrastní červené doplňky a vzory odkazující na speciální edici Katana. Limitovanou edici třiceti kusů pak připomíná například výšivka pod hlavovou opěrkou sedadel. Vedle výše zmíněného zůstalo vše při starém, na motor se nesahalo. Cena zatím není známa. Stejně nám to ale může být jedno...

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 64 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 50 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků