Ignis na českém trhu v podstatě nemá konkurenci. Mini SUV prošlo modernizací a stále si zachovává atraktivní ceny i navzdory zdražení a změnám pod kapotou. | Suzuki Ignis po faceliftu Foto: Suzuki

Ignis na českém trhu v podstatě nemá konkurenci. Mini SUV prošlo modernizací a stále si zachovává atraktivní ceny i navzdory zdražení a změnám pod kapotou. | Suzuki Ignis po faceliftu | Foto: Suzuki

Zatímco řada výrobců u městských crossoverů úplně vypustila pohon všech kol, mini SUV Suzuki Ignis na něj nezanevřeno ani po modernizaci. | Suzuki Ignis po faceliftu Foto: Suzuki

Zatímco řada výrobců u městských crossoverů úplně vypustila pohon všech kol, mini SUV Suzuki Ignis na něj nezanevřeno ani po modernizaci. | Suzuki Ignis po faceliftu | Foto: Suzuki

Už před ní se nabízelo pouze s mild-hybridním motorem 1.2 Dualjet,  ten byl ale v rámci faceliftu přepracován  a nově je dostupný také s převodovkou CVT. | Suzuki Ignis po faceliftu Foto: Suzuki

Už před ní se nabízelo pouze s mild-hybridním motorem 1.2 Dualjet, ten byl ale v rámci faceliftu přepracován a nově je dostupný také s převodovkou CVT. | Suzuki Ignis po faceliftu | Foto: Suzuki

Suzuki Ignis po modernizaci je od dnešního dne oficiálně na českém trhu. Zatímco před faceliftem vyšlo ve verzi Comfort s předním pohonem na 252.900 Kč, dnes je i po zahrnutí akční slevy platné do konce září k mání od 298.900 Kč. | Suzuki Ignis po faceliftu Foto: Suzuki

Suzuki Ignis po modernizaci je od dnešního dne oficiálně na českém trhu. Zatímco před faceliftem vyšlo ve verzi Comfort s předním pohonem na 252.900 Kč, dnes je i po zahrnutí akční slevy platné do konce září k mání od 298.900 Kč. | Suzuki Ignis po faceliftu | Foto: Suzuki

Nejlevnější provedení jezdí na 15palcových kolech s velkoplošnými kryty, má šest airbagů, manuální klimatizaci, elektricky ovládaná přední okna, centrální zamykání, rádio s bluetooth a DAB, LED zadní svítilny či asistent rozjezdu do kopce. | Suzuki Ignis po faceliftu Foto: Suzuki

Nejlevnější provedení jezdí na 15palcových kolech s velkoplošnými kryty, má šest airbagů, manuální klimatizaci, elektricky ovládaná přední okna, centrální zamykání, rádio s bluetooth a DAB, LED zadní svítilny či asistent rozjezdu do kopce. | Suzuki Ignis po faceliftu | Foto: Suzuki

Zatímco Ignis Comfort pořídíte pouze s předním pohonem, prostřední verze Premium (od 323.900 Kč) nabízí také čtyřkolku AllGrip (stojí 54.000 Kč). | Suzuki Ignis po faceliftu Foto: Suzuki

Zatímco Ignis Comfort pořídíte pouze s předním pohonem, prostřední verze Premium (od 323.900 Kč) nabízí také čtyřkolku AllGrip (stojí 54.000 Kč). | Suzuki Ignis po faceliftu | Foto: Suzuki

Má litá 16palcová kola, zadní parkovací kameru, vyhřívaná přední sedadla a vnější zpětná zrcátka, symetricky dělená a posuvná zadní sedadla, a zvolíte-li čtyřkolku, tak i asistent sjíždění svahů. Cena platí po odečtení akční slevy ve výši 20.000 Kč. | Suzuki Ignis po faceliftu Foto: Suzuki

Má litá 16palcová kola, zadní parkovací kameru, vyhřívaná přední sedadla a vnější zpětná zrcátka, symetricky dělená a posuvná zadní sedadla, a zvolíte-li čtyřkolku, tak i asistent sjíždění svahů. Cena platí po odečtení akční slevy ve výši 20.000 Kč. | Suzuki Ignis po faceliftu | Foto: Suzuki

Vrchol nabídky představuje verze Elegance. Po slevě 25.000 Kč začíná na 363.900 Kč, nabízí se s pohonem předních i všech kola a nově také s převodovkou CVT (pouze předokolka za 422.900 Kč). | Suzuki Ignis po faceliftu Foto: Suzuki

Vrchol nabídky představuje verze Elegance. Po slevě 25.000 Kč začíná na 363.900 Kč, nabízí se s pohonem předních i všech kola a nově také s převodovkou CVT (pouze předokolka za 422.900 Kč). | Suzuki Ignis po faceliftu | Foto: Suzuki

Nad rámec linie Premium dostanete systémy nouzového brzdění, sledování únavy řidiče a varování před opuštěním jízdního pruhu, elektrické ovládání zadních oken, automatickou klimatizaci, navigaci, startování tlačítkem, vnější zpětná zrcátka se zabudovanými směrovkami či tempomat s omezovačem rychlosti. | Suzuki Ignis po faceliftu Foto: Suzuki

Nad rámec linie Premium dostanete systémy nouzového brzdění, sledování únavy řidiče a varování před opuštěním jízdního pruhu, elektrické ovládání zadních oken, automatickou klimatizaci, navigaci, startování tlačítkem, vnější zpětná zrcátka se zabudovanými směrovkami či tempomat s omezovačem rychlosti. | Suzuki Ignis po faceliftu | Foto: Suzuki

U Suzuki se na příplatkovou výbavu moc nehraje. Ceny jednotlivých verzí tak lze navýšit o 9000 Kč za metalízu, 18.000 Kč za dvoutónové provedení karoserie, případně za prodloužení záruky (rok za 3520 Kč, dva roky za 5100 Kč). | Suzuki Ignis po faceliftu Foto: Suzuki

U Suzuki se na příplatkovou výbavu moc nehraje. Ceny jednotlivých verzí tak lze navýšit o 9000 Kč za metalízu, 18.000 Kč za dvoutónové provedení karoserie, případně za prodloužení záruky (rok za 3520 Kč, dva roky za 5100 Kč). | Suzuki Ignis po faceliftu | Foto: Suzuki

Sympatické je, že ačkoliv Suziki Ignis s faceliftem zdražilo, stále drží ceny nízko a platí za jedno z nejlevnějších vozidel s pohonem všech kol na našem trhu. | Suzuki Ignis po faceliftu Foto: Suzuki

Sympatické je, že ačkoliv Suziki Ignis s faceliftem zdražilo, stále drží ceny nízko a platí za jedno z nejlevnějších vozidel s pohonem všech kol na našem trhu. | Suzuki Ignis po faceliftu | Foto: Suzuki

| Suzuki Ignis po faceliftu Foto: Suzuki

| Suzuki Ignis po faceliftu | Foto: Suzuki

| Suzuki Ignis po faceliftu Foto: Suzuki

| Suzuki Ignis po faceliftu | Foto: Suzuki

| Suzuki Ignis po faceliftu Foto: Suzuki

| Suzuki Ignis po faceliftu | Foto: Suzuki

| Suzuki Ignis po faceliftu Foto: Suzuki

| Suzuki Ignis po faceliftu | Foto: Suzuki

| Suzuki Ignis po faceliftu Foto: Suzuki

| Suzuki Ignis po faceliftu | Foto: Suzuki

| Suzuki Ignis po faceliftu Foto: Suzuki

| Suzuki Ignis po faceliftu | Foto: Suzuki

| Suzuki Ignis po faceliftu Foto: Suzuki

| Suzuki Ignis po faceliftu | Foto: Suzuki

| Suzuki Ignis po faceliftu Foto: Suzuki

| Suzuki Ignis po faceliftu | Foto: Suzuki

| Suzuki Ignis po faceliftu Foto: Suzuki

| Suzuki Ignis po faceliftu | Foto: Suzuki

| Suzuki Ignis po faceliftu Foto: Suzuki

| Suzuki Ignis po faceliftu | Foto: Suzuki

| Suzuki Ignis po faceliftu Foto: Suzuki

| Suzuki Ignis po faceliftu | Foto: Suzuki

Zatímco řada výrobců u městských crossoverů úplně vypustila pohon všech kol, mini SUV Suzuki Ignis na něj nezanevřeno ani po modernizaci. | Suzuki Ignis po faceliftu Foto: Suzuki
Už před ní se nabízelo pouze s mild-hybridním motorem 1.2 Dualjet,  ten byl ale v rámci faceliftu přepracován  a nově je dostupný také s převodovkou CVT. | Suzuki Ignis po faceliftu Foto: Suzuki
Suzuki Ignis po modernizaci je od dnešního dne oficiálně na českém trhu. Zatímco před faceliftem vyšlo ve verzi Comfort s předním pohonem na 252.900 Kč, dnes je i po zahrnutí akční slevy platné do konce září k mání od 298.900 Kč. | Suzuki Ignis po faceliftu Foto: Suzuki
Nejlevnější provedení jezdí na 15palcových kolech s velkoplošnými kryty, má šest airbagů, manuální klimatizaci, elektricky ovládaná přední okna, centrální zamykání, rádio s bluetooth a DAB, LED zadní svítilny či asistent rozjezdu do kopce. | Suzuki Ignis po faceliftu Foto: Suzuki
22
Fotogalerie

Suzuki Ignis po faceliftu dorazilo do ČR. O největší zbraň zatím úplně nepřišlo

Ignis na českém trhu v podstatě nemá konkurenci. Mini SUV prošlo modernizací a stále si zachovává atraktivní ceny i navzdory zdražení a změnám pod kapotou.

Zatímco řada výrobců u městských crossoverů úplně vypustila pohon všech kol, mini SUV Suzuki Ignis na něj nezanevřeno ani po modernizaci. Už před ní se nabízelo pouze s mild-hybridním motorem 1.2 Dualjet, ten byl ale v rámci faceliftu přepracován a nově je dostupný také s převodovkou CVT.

Suzuki Ignis po modernizaci je od dnešního dne oficiálně na českém trhu. Zatímco před faceliftem vyšlo ve verzi Comfort s předním pohonem na 252.900 Kč, dnes je i po zahrnutí akční slevy platné do konce září k mání od 298.900 Kč. Nejlevnější provedení jezdí na 15palcových kolech s velkoplošnými kryty, má šest airbagů, manuální klimatizaci, elektricky ovládaná přední okna, centrální zamykání, rádio s bluetooth a DAB, LED zadní svítilny či asistent rozjezdu do kopce.

Zatímco Ignis Comfort pořídíte pouze s předním pohonem, prostřední verze Premium (od 323.900 Kč) nabízí také čtyřkolku AllGrip (stojí 54.000 Kč). Má litá 16palcová kola, zadní parkovací kameru, vyhřívaná přední sedadla a vnější zpětná zrcátka, symetricky dělená a posuvná zadní sedadla, a zvolíte-li čtyřkolku, tak i asistent sjíždění svahů. Cena platí po odečtení akční slevy ve výši 20.000 Kč.

Vrchol nabídky představuje verze Elegance. Po slevě 25.000 Kč začíná na 363.900 Kč, nabízí se s pohonem předních i všech kola a nově také s převodovkou CVT (pouze předokolka za 422.900 Kč). Nad rámec linie Premium dostanete systémy nouzového brzdění, sledování únavy řidiče a varování před opuštěním jízdního pruhu, elektrické ovládání zadních oken, automatickou klimatizaci, navigaci, startování tlačítkem, vnější zpětná zrcátka se zabudovanými směrovkami či tempomat s omezovačem rychlosti.

U Suzuki se na příplatkovou výbavu moc nehraje. Ceny jednotlivých verzí tak lze navýšit o 9000 Kč za metalízu, 18.000 Kč za dvoutónové provedení karoserie, případně za prodloužení záruky (rok za 3520 Kč, dva roky za 5100 Kč). Sympatické je, že ačkoliv Suziki Ignis s faceliftem zdražilo, stále drží ceny nízko a platí za jedno z nejlevnějších vozidel s pohonem všech kol na našem trhu.

Suzuki Ignis po faceliftu: Technická data a české ceny 
Motor 1.2 DJ Hybrid 1.2 DJ Hybrid  AWD 1.2 DJ Hybrid CVT
Zdvihový objem [cm3] 1197 1197 1197
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 61/6000 61/6000 61/6000
Točivý moment [N.m/min]  107/2800 107/2800 107/2800
Převodovka 5M 5M CVT
Max. rychlost [km/h] 165 165 155
Zrychlení 0-100 km/h [s] 12,7 12,8 12,4
Komb. spotřeba [l/100 km] 3,9 4,2 4,3
Cena Comfort [Kč] 298.900 - -
Cena Premium [Kč] 323.900 377.900 -
Cena Elegance [Kč] 363.900 417.900 422.900
*Akční ceny platné do 30. září 2020

Suzuki

Suzuki je japonský výrobce automobilů a motocyklů. Michio Suzuki založil v roce 1909 společnost vyrábějící tkací stroje, první prototyp automobilu vznikl až v roce 1937.

Suzuki má své továrny i v Indii, Pákistánu nebo Maďarsku, spolupracuje s řadou automobilek.

Suzuki Ignis • Suzuki Swift • Suzuki Vitara • Suzuki S-Cross

Doporučujeme

Články odjinud