Suzuki Ignis: nižší cena, motory 1.5 VVT a 1.3 DDiS a 4x4

Příznivci tohoto malého auta s vyšší stavbou karoserie, které jsme testovali letos v únoru, si jistě všimli, že se Ignis nabízí s novými motory a pohonem 4x4. V nabídce přibyl motor 1.5 l s výkonem 73 kW (133 Nm) s možností pohonu 4x4. Spotřeba předokolky činí 6,7 l, verze s pohonem všech kol pak 7,2 l. Základní verze přijde na 399 900 korun, přičemž v základu najdete ABS, klimatizaci, čtyři airbagy či kola z lehkých slitin. Čtyřkolka stojí o 40 tisíc více.

Dalším novým motorem v nabídce je nafťák 1.3 DDiS s výkonem 51 kW (stejný má např. Fiat Punto nebo Opel Corsa). Maximální točivý moment činí 170 Nm, spotřeba se drží v běžném průměru maloobjemových nafťáků, tedy 5 l/100 km. Cena vč. klimatizace, ABS a předních airbagů byla stanovena 429 900 Kč. Poslední novinkou budiž snížení ceny základního modelu 1.3 GA, který stojí o dvacet tisíc méně než v době našeho testu - 269 900 Kč. Naopak verze 1.3 GL a 1.3 GL AC zdražily o deset tisíc na 339 900 a 364 900 Kč.

Podrobnější technické údaje a seznam výbav najdete na webu Suzuki.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 63 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků