Suzuki Ignis: nižší cena, motory 1.5 VVT a 1.3 DDiS a 4x4

Suzuki Ignis: nižší cena, motory 1.5 VVT a 1.3 DDiS a 4x4

Příznivci tohoto malého auta s vyšší stavbou karoserie, které jsme testovali letos v únoru, si jistě všimli, že se Ignis nabízí s novými motory a pohonem 4x4. V nabídce přibyl motor 1.5 l s výkonem 73 kW (133 Nm) s možností pohonu 4x4. Spotřeba předokolky činí 6,7 l, verze s pohonem všech kol pak 7,2 l. Základní verze přijde na 399 900 korun, přičemž v základu najdete ABS, klimatizaci, čtyři airbagy či kola z lehkých slitin. Čtyřkolka stojí o 40 tisíc více.

Dalším novým motorem v nabídce je nafťák 1.3 DDiS s výkonem 51 kW (stejný má např. Fiat Punto nebo Opel Corsa). Maximální točivý moment činí 170 Nm, spotřeba se drží v běžném průměru maloobjemových nafťáků, tedy 5 l/100 km. Cena vč. klimatizace, ABS a předních airbagů byla stanovena 429 900 Kč. Poslední novinkou budiž snížení ceny základního modelu 1.3 GA, který stojí o dvacet tisíc méně než v době našeho testu - 269 900 Kč. Naopak verze 1.3 GL a 1.3 GL AC zdražily o deset tisíc na 339 900 a 364 900 Kč.

Podrobnější technické údaje a seznam výbav najdete na webu Suzuki.

bazar

Suzuki Swift 1,3
Rok výroby: 2008
Stav: 74 837 km
Cena: 101 000 Kč
Suzuki Grand Vitara 2
Rok výroby: 2007
Stav: 145 499 km
Cena: 162 000 Kč
Suzuki Grand Vitara 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 176 298 km
Cena: 110 000 Kč
Suzuki SX4 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 83 798 km
Cena: 173 000 Kč
Suzuki Swift 1,3
Rok výroby: 2009
Stav: 73 329 km
Cena: 130 000 Kč
Suzuki Ignis 1,3
Rok výroby: 2006
Stav: 74 412 km
Cena: 100 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků