Suzuki Ignis: nižší cena, motory 1.5 VVT a 1.3 DDiS a 4x4

Příznivci tohoto malého auta s vyšší stavbou karoserie, které jsme testovali letos v únoru, si jistě všimli, že se Ignis nabízí s novými motory a pohonem 4x4. V nabídce přibyl motor 1.5 l s výkonem 73 kW (133 Nm) s možností pohonu 4x4. Spotřeba předokolky činí 6,7 l, verze s pohonem všech kol pak 7,2 l. Základní verze přijde na 399 900 korun, přičemž v základu najdete ABS, klimatizaci, čtyři airbagy či kola z lehkých slitin. Čtyřkolka stojí o 40 tisíc více.

Dalším novým motorem v nabídce je nafťák 1.3 DDiS s výkonem 51 kW (stejný má např. Fiat Punto nebo Opel Corsa). Maximální točivý moment činí 170 Nm, spotřeba se drží v běžném průměru maloobjemových nafťáků, tedy 5 l/100 km. Cena vč. klimatizace, ABS a předních airbagů byla stanovena 429 900 Kč. Poslední novinkou budiž snížení ceny základního modelu 1.3 GA, který stojí o dvacet tisíc méně než v době našeho testu - 269 900 Kč. Naopak verze 1.3 GL a 1.3 GL AC zdražily o deset tisíc na 339 900 a 364 900 Kč.

Podrobnější technické údaje a seznam výbav najdete na webu Suzuki.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků