Suzuki Ignis: nižší cena, motory 1.5 VVT a 1.3 DDiS a 4x4

Příznivci tohoto malého auta s vyšší stavbou karoserie, které jsme testovali letos v únoru, si jistě všimli, že se Ignis nabízí s novými motory a pohonem 4x4. V nabídce přibyl motor 1.5 l s výkonem 73 kW (133 Nm) s možností pohonu 4x4. Spotřeba předokolky činí 6,7 l, verze s pohonem všech kol pak 7,2 l. Základní verze přijde na 399 900 korun, přičemž v základu najdete ABS, klimatizaci, čtyři airbagy či kola z lehkých slitin. Čtyřkolka stojí o 40 tisíc více.

Dalším novým motorem v nabídce je nafťák 1.3 DDiS s výkonem 51 kW (stejný má např. Fiat Punto nebo Opel Corsa). Maximální točivý moment činí 170 Nm, spotřeba se drží v běžném průměru maloobjemových nafťáků, tedy 5 l/100 km. Cena vč. klimatizace, ABS a předních airbagů byla stanovena 429 900 Kč. Poslední novinkou budiž snížení ceny základního modelu 1.3 GA, který stojí o dvacet tisíc méně než v době našeho testu - 269 900 Kč. Naopak verze 1.3 GL a 1.3 GL AC zdražily o deset tisíc na 339 900 a 364 900 Kč.

Podrobnější technické údaje a seznam výbav najdete na webu Suzuki.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků