Suzuki Ignis 1.3 VVT: malá raketa (megatest)

koscj  |  02. 02. 2004 01:19

Vdaka za skoro vycerpavajuci test tohto vozidla. Ale mate tam jednu nepresnost:

Ignis sa vyraba aj vo verzii GS a ta ma naviac o nieco lepsiu vybavu.

napr: predne hmlovky, CD prehravac s 6 repro (dufam, ze lepsej kvality ako tie v testovanom voze, ak nie tak ich vymenim), vyhrievane spatne zrkadla, zadny spojler, postranne listy, bocne airbagy, aktivne opierky hlavy, odkladaci priestor pod sedadlom spolujazdca. U verzie 4x4 vyhrievane predne sedadla.

Na tie crash testy som zvedavy aj ja. Dufam, ze sa poucili, pretoze som si auto uz objednal, ale s tym naftovym motorom 1,3 multijet. Skoda, ze ste ho nemali k dispozicii v testovanom aute. Ale ako som cital test na Fiat Punto s takym istym motorom... tak sa nebojim sklamania.

Odpovědět  |   | 
pedalo  |  10. 02. 2004 12:01

Zdravim,

ked ho budes mat, napis skusenosti. Ja by som to tento rok chcel vymenit za 5-rocnu Nubiru. Ta je sice o cosi vecsia a asi o dost pohodlnejsia. Auto pouzivam hlavne do prace denne asi 50km a jazdim sam, tak mi staci aj nieco mensie, motor 1,3 benzin. Diesel sa mi moc nevyplati, najazdim do 18 000 km rocne.

BTW, je ten diesel skutocne ako v Punte? Mne sa zda, ze tam je 1,25JTD, alebo tak nejak. Ale nie som si isty.

Odpovědět  |   | 
koscj  |  11. 02. 2004 07:39

...ten motor je presne taky isty. montuje sa do tychto aut: Suzuki Ignis, Fiat Punto, Fiat Panda, Opel Astra... zatial len o tychto viem. A budu to montovat aj do chystaneho OPEL TRIXX.

Inak tento motor vyraba firma POWERTRAIN ktora patry FIAT - GM. Takze to montuju do znaciek ktore patria pod GM.

So skusenostami sa budem moct podelit, ale kym nejake budem mat, tak ubehne asi dost casu...

Odpovědět  |   | 
koscj  |  11. 02. 2004 07:44

viac o tom motore:

http://news.auto.cz/cgi-bin/main.phtml?rubrika=6&id=1018&stamp=1070441434&kam=detail

Odpovědět  |   | 
koscj  |  11. 02. 2004 19:27

http://www.autorevue.cz/Bleskovky/AR.asp?ARI=2912

Odpovědět  |   | 
koscj  |  02. 02. 2004 01:27

Mimochodom Suzuki Ignis a Subaru Justy je v podstate jedno a to iste auto, len s tym rozdielom, ze Subaru sa vyraba len 4x4. Justy sa dokonca vyraba v tej istej tovarni v Madarsku, ako Ignis.

Inak Ignis sa vyraba aj v Japonsku, no pochopitelne ho dovazat do europy nebudu, ale neviem, ci sa nejak odlisuje od europskej verzie.

Odpovědět  |   | 
Humpen  |  30. 11. 2006 19:52

Výkon motoru - 111k , jiné pérování.

Odpovědět  |   | 
Pavol  |  02. 02. 2004 10:37

Neviete ako je to s poistenim? Asi pred 2 mesiacmi  malo Suzuki SK rokovat s poistovnami o tom, aby bol Ignis s motorom1328 zaradeny v triede do 1.3, ale neviem, nedocital som sa nikde, ako to dopadlo. Ale auticko je to velmi pekne, skoda ze p.  Zezulka tam nasiel tolko nedostatkov, ktore by mi asi prekazali.

Odpovědět  |   | 
mfilip  |  02. 02. 2004 11:08

My tu v Cesku mame tridu do 1350 vcetne, takze v pohode.

Odpovědět  |   | 
JoKo  |  02. 02. 2004 11:32

na diskusnom fore autohit.cz sa dozviete o trosku viacej...

Odpovědět  |   | 
Pavol  |  02. 02. 2004 11:54

dik

Odpovědět  |   | 
Dušan D.  |  02. 02. 2004 11:45

Na oficiálních stránkách suzuki-motor.cz to není, ale podle všeho u nás jde už koupit i Ignis se silnějším benzínovým motorem 1.5 73kW a s dieselem 1.3 51kW. ... Malá zajímavost: Nejsilnější motor, co u nás Suzuki prodává v cestovních strojích, je čtyřválec 1.3 DOHC 129 kW v pekelné motorce jménem Hayabusa.

Odpovědět  |   | 
koscj  |  02. 02. 2004 12:03

...ano da sa kupit aj 1,5 benzin a 1,3 nafta. Napriklad Ignis 4x4 sa robi len s motorom 1,5. A naftak a 1,5 benzinak sa robi len v najvyssej vybave GS.

Odpovědět  |   | 
Franta  |  02. 02. 2004 12:00

"Páčky pod volantem mohou na někoho působit lacině" - packy a stejne tak ovladani svetel jsou prevzate z GM. Maji je vsechny vozy Opel (Astra a Corsa urcite).
Jinak Suzuki fakt udelal velky krok kupredu. Mame firemni Grand Vitara HDi a je to velice prijemne auto uvnitr i technicky.

Odpovědět  |   | 
Libor Zezulka  |  02. 02. 2004 12:14

Mně - osobně - laciné nepřišly....Některým známým a kolegům ano, proto jsem tam větu připsal (s tím, že na něhoko tak působit mohou).

Odpovědět  |   | 
koscj  |  02. 02. 2004 12:38

tu mate komplet cennik v Sk a kompletnu info o vybavach:

http://www.suzuki.sk/auto/ignisV.html

Odpovědět  |   | 
richard  |  02. 02. 2004 13:13

Libor Zezulka: Pěknej testík, zajímavý auto. Zajímalo by mě, jak se tenhle motor/auto chová v nízkej otáčkách (pružnost)? Koukám, že má poměrně těžký zpřevodování, toč. moment a výkon posazenej vysoko..

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  02. 02. 2004 13:17

Jede svižně už od nízkých otáček (cca 2000 ot.), nicméně skutečně se probudí až cca ve 4000 ot. Jinak bych neřekl že má těžké zpřevodování, naopak, označil bych ho za lehčí - zejména pětka mohla být delší, aby motor nebyl na dálnici při 140 km/h tak hlučný a neměl tak vysokou spotřebu.

Odpovědět  |   | 
Jakub Fojtík  |  02. 02. 2004 14:13

Pane Zezulko, nehodnotim verejne Vas test, coz mi neprislusi. Dozvedel jsem se sice mnoho, mimo jine, ze se vyrabi v madarskem Esztergomu, atd., nerozumim vsak, proc jste u takto detailniho materialu vubec nekomentoval evidentni snahu vyrobce o snizeni nakladu pouzitim dilu od OPELU, coz povazuji za celkem dost dulezite.
Nemam rad cely koncern VW a jejich obecne zname unifikovane platformy a dily, ktere pasuji snad do vsech aut koncernu. Ovsem zde se mi zda, ze potichu se ke stejnemu reseni uchyluji i celkem necekane dalsi vyrobci, vc. Suzuki.
Jen z fotek je viditelne, jsou pouzity dily ze starsich modelovych rad opelu - "lacine" packy pod volantem, ovladani zp. zrc., ovladace svetel - vse od Vectry B/Astry G, cast stredniho panelu z nove Merivy (nebo Vectry C??), a urcite je jich tam jeste mnohem vic, ale nejdou videt.
To jsou alespon pro me celkem dulezite informace, o nichz jsme drive nevedel.
Nebo jen ja na cele zemekouli nevim o alianci Suzuki/Opel???

Odpovědět  |   | 
koscj  |  02. 02. 2004 14:25

nejde o alianciu suzuki opel. Ale o to, ze vpodstate tieto automobilky patria pod GM. Fiat, Subaru, Opel, Suzuki..... atd. GM sice tieto automobilky nevlastni, ale akosi sa spojili...

Odpovědět  |   | 
Z  |  02. 02. 2004 22:47

Z evropských je v GM taky Saab, v Asii Isuzu (off-road a náklaďáky), jinak aktuální US čtveřice Buick, Cadillac, Chevrolet, Pontiac (+ GMC - užitková a SUV) je celkem známá. Jednu dobu spolupracovala s GM taky třeba Honda, ale nevím, jak je to teď.

Odpovědět  |   | 
koscj  |  03. 02. 2004 20:13

No aby sme to mali komplet:

Spolocnosti ktore patria priamo pod GM:
BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, HUMMER, OLDSMOBILE, PONTIAC, SAAB, SATURN, HOLDEN, OPEL, VAUXHALL, GM certified used, GM fleet, GM mobility

Spolocnosti ktore patria do siete GM:
FIAT, SUBARU/FUJI, ISUZU, SUZUKI

fiat asi bude onedlho patrit pod GM, aspon podla mna to tak vyzera.

Odpovědět  |   | 
jany  |  26. 03. 2012 21:58

nie GM bude vlastniť Fiat ale Fiat bude vlastniť GM. Po skoro krachu GM spoločnosť ponúkla Fiatu Opel ktorú Fiat odmietol a kúpil Chrysler ktorý má z amerických značiek na trhu v USA asi 70% podiel predajnosti. Fiat dodáva diselové motory aj iným značkám ako sú uvedené ako je Mazda a Hyundai 1.5 má hyundaj vlastné a Mazda nové .2.2 tiež vlasná réžia

Odpovědět  |   | 
ace3  |  02. 02. 2004 16:44

a saab.. viz 9-2 ala impreza do USA.. To je jeste horsi nez VW a jejich interiery..

Odpovědět  |   | 
H.  |  02. 02. 2004 16:49

krome znacek Suzuki, Opel atd. patri do koncernu GM jeste australsky Holden, ktery zde tento vuz prodava jako Cruze 1,5 ( 4WD ). Jak se Vam libi uprava z druhe polokoule

vice info, go to: www.holden.com.au 

Odpovědět  |   | 
Z  |  02. 02. 2004 22:48

Ty kulatý světla mají něco do sebe.

Odpovědět  |   | 
koscj  |  02. 02. 2004 23:10
Pája  |  03. 02. 2004 20:51

Osum litrů na sto při 120 km/h? Obsah 1,3 ? A není to zadarmo??? Děkuji nechci... stejně žere můj desetiletý 3,5 V6... ale jinak pěkná motorka

Odpovědět  |   | 
koscj  |  03. 02. 2004 23:03

no hej, ale kolko platis rocnu povinnu poistku??? myslim, ze 4x vacsiu?

Odpovědět  |   | 
Pája  |  04. 02. 2004 00:04

Doufám, že tahle nespravedlnost VELMI RYCHLE ZMIZÍ, stejně jako vláda Vladimíra Špidly... ale to by bylo na hoooodně dlouhou debatu

BTW: kolik projezdíš za benzín nebo naftu? Při 30 - 35 tisíc km za rok je to pořád pětinásobek ceny nejdražší pojistky...

Mně se třeba ten Ignis docela líbí, ale ve 21. století bych čekal tak 2/3 spotřebu, ale spíš ještě menší... Z tohohle pohledu mě dost překvapuje i malý Matiz, který si na dálnici pápne skoro 6,5 na sto, a těch 130 se s tím dá jet jen po rovině nebo z kopce.

Odpovědět  |   | 
koscj  |  04. 02. 2004 01:21

vsak OK. dufam aj ja, ze ten hlupy system delenia poistiek coskoro zmizne. Ja som si ten Ignis aj objednal, ale s naftovym motorom.

Odpovědět  |   | 
jozo  |  03. 08. 2005 18:22

hmm, a pocul si uz niekedy o povinnom zmluvnom poisteni podla vykonu v kW(CSOB,Wustenrot) namiesto objemu motora??

Odpovědět  |   | 
Z  |  04. 02. 2004 10:55

Redakce, mohli byste v dohledné době otestovat z malých aut ještě Daewoo Kalos a Hyundai Getz?

Odpovědět  |   | 
Libor Zezulka  |  04. 02. 2004 11:26

Daewoo Kalos plánujeme, s Getzem je to horší. Všechny novinářské vozy jsou již staženy. Uvidíme, třeba se nějaký zbloudilý Getz najde. Doufejme..

Odpovědět  |   | 
matuS  |  04. 02. 2004 20:00

ano, ten hlupy sposob urcovania poistnych sadzieb zmluvneho poistenia zanedlho skonci a nahradi ho system troska menej hlupy.

V konecnom dosledku ale ajtak budeme platit viac, tak nam to moze byt uplne jedno

Odpovědět  |   | 
Herold  |  05. 02. 2004 01:58

Zdravim vsechny. Docela by me zajimalo jestli se opravdu vyrabi Ignis ve verzi 4WD A s jakymi motory. divim se ze v tak obsahlem testu neni o tom vubec zminka jake jeste motory a pohony predevsim se vyrabi. Mel sem za to ze ignis je prevazne 4x4. Dale by me zajimalo jestli se vyrabi diesel 4WD. Myslim ze spotreba v testu pokud se jedna o verzi pouze s pohanenou jednou napravou ( neni tam nic o tom napsano) tak je docela uspokojujici. Dekuji za info. Hero

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  05. 02. 2004 08:11

V článku se o tom nezmiňujeme, protože o motorech i AWD jsme psali již dříve v představení vozu.

Odpovědět  |   | 
koscj  |  06. 02. 2004 21:13

4x4 sa vyraba len s benzinovym motorom 1,5.

Ak chces info o vsetkych vyrabanych verziach a vybavach tak sa pozri na www.suzuki.sk u ceskeho predajcu tieto info niesu...

Odpovědět  |   | 
neo-sk  |  05. 02. 2004 12:48

S Ignisom sa velmi dobre jazdi po mestach. Pri parkovani na obrubniky sa nemusite bat osuchania podvozku, spotreba je relativne nizka. Vie zvladnut aj jazdy na dlhsie trate.

Co mi na aute vadilo je, ze interier je velmi "zastarali". usporiadanie stredoveho panelu, dvojta farba plastov (akoby ten spodny bol nasilu zarazeny do toho horneho). Rovnako, po dlhsej jazde vas zacina boliet chrbat a boliet ...

Odpovědět  |   | 
ACE  |  06. 02. 2004 17:30

Spotřeba v testu bude asi znatelně vyšší než pak skutečná v reálném ježdění, pokud budu vozidlo testovat taky budu chtít vědět co v něm je. Tolik rakce na naivku že jeho 3 litr má stejnou spotřebu.

Odpovědět  |   | 
Z  |  06. 02. 2004 22:56

Tady je nějak přeACEováno. Ještě že se rozlišujete číslama.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  08. 02. 2004 07:36

Ten první žádné číslo nepotřebuje. 

Odpovědět  |   | 
iMAGiNE  |  11. 02. 2004 00:26

Ignis mam od oktobra 2003. Pred dvom tyzdnami som si urobil takyto test spotreby:

Naplanoval som si cestu zo Ziliny do Bratislavy a spat. Pri odchode som natankoval plnu nadrz a vynuloval som meradlo kilometrov. Urobil som 462 km a v nadrzi zostalo cca 11 litrov (plna ma cca 41). Jazdil som po meste a na dianici.Na dialnici som isiel v priemere 120-130 km/h. No a vysledok si vypocitajte sami.

Odpovědět  |   | 
koscj  |  11. 02. 2004 07:47

napis viac o svojich skusenostiach s tymto autom a vypocitaj nam ten priklad... :o)

Odpovědět  |   | 
J.T.  |  11. 02. 2004 14:19

Výpočet: 41 l -11 l = 30l/462km x 100 km= 6,5 l/100km

Mám podobnú požiadavku ako koscj, napíš nám svoje skúsenosti s týmto autom (jazdné vlastnosti, stabilita v zákrutách, brzdy, hlučnosť, riadenie, ovládanie atď.). Ja to auto kupujem, už som zaplatil zálohu a v apríli by malo prísť. Budem ho používať ako bežné rodinné auto, žiadne extrémy, predvádzanie sa a pod.

Odpovědět  |   | 
Milos  |  08. 08. 2006 12:53

To hádam nie je možné. Keď sa snažím jazdiť čo najúspornejšie (mám Ignis 1.3 4x4, najazdené 16.000 km), urobím 7.8 l/100 Km, dlhodobo mám spotrebu 8.2l/100km a to po meste jazním málo. Kontrolka začína mi svietiť po 370 km (!!!) pričom vtedy je v nádrži ešte cca 11 litrov.

Odpovědět  |   | 
pepo  |  24. 01. 2018 21:10

Mám Ignisa 1,3 4x4 už 10 rokov,bežná spotreba vonku 5,5-5,7 mesto 7,5

Odpovědět  |   | 
tomulli  |  12. 02. 2004 08:58

clanek jsme nemel cas cist az do konce, tak jsem mozna toot info prehledl. Jen jsem si na jeho zacatku vsiml, ze v podstate nema konkurenci. Co treba Hyundai Getz ? prijde mi to prave jako velka konkurence

Odpovědět  |   | 
Michal  |  12. 02. 2004 09:32

Getz není 4x4

Odpovědět  |   | 
Agent  |  12. 02. 2004 10:36

Už delší dobu tento model "pozoruju" a jelikož už dlouhá léta jezdím na LPG (a připadá mi to super, žádné problémy), tak bych to viděl na IGNISe 4x4 s 1,5 benzinem předělaným na smíšený provoz (LPG se vstřikováním). Ještě to propočítám, ale návratnost by měla bý max. 18 měsíců, najedu kolem 30k ročně.
Máte někdo zkušenosti?

Odpovědět  |   | 
tujda@seznam.cz  |  20. 10. 2005 20:15

Muzu se zeptat kolik za to LPG chtej?

Odpovědět  |   | 
vll  |  11. 03. 2006 18:03

Zkušenosti nemám, ale uvažuji úplně stejně. Navíc v Rakousku se běžně prodává čtyřkolka s 1.3 l motorem. Bohužel prodejci Suzuki v ČR jsou z LPG dost na větvi.

Odpovědět  |   | 
Aceventura  |  14. 02. 2004 01:19

Odpovědět  |   | 
ignisak  |  19. 02. 2004 17:29

Zkušenosti :mám najeto 4tis,km- jezdim 3,0-4,5,tis.otáček , trasy město : mimo město = 1:2, max.rychlost 120-130km/hod, průměrná spotřeba 7,5 l benzin. V kopci ztrácí výkon, na 2.převod má akcelerace pomalý nástup , potom je to raketa. Výbava GS je O.K.

Odpovědět  |   | 
koscj  |  20. 02. 2004 22:02

Dnes som ho konecne dostal. Nebudem sa dlho rozplyvat, pretoze to by aj tak nemalo zmysel, pretoze som z neho maximalne nadseny. Ale mozem potvrdit, ze ten motor 1,3 multijet robi z Ignisa doslova raketu. Na 2, 3 a 4-ke to ma zrychlenie ako raketa. To si potom neviem predstavit to zrychlenie u benzinaku. A to som ho setril, kym ho nezabeham, tak aj setrit budem.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  24. 02. 2004 11:52

Poistenie je už v nižsej sadzbe...plati iba pre nove auta..a u Gen...

to ma potesilo...už sa tesim na nove auto!

Odpovědět  |   | 
koscj  |  25. 02. 2004 09:45

Mas sa na co tesit, ver tomu. Hovorim z vlastnej skusenosti. Aj ked ja mam naftak...

Odpovědět  |   | 
koscj  |  01. 03. 2004 14:02

tu najdete porovnavaci test s inymi autami.

http://www.autozurnal.sk/automobily.asp?id=11239&disc=1

Odpovědět  |   | 
THeBaNDiT  |  06. 03. 2005 20:34

Ahoj, koscj resp. xxx na nejakom inom serveri. Sledoval som Tvoju debatu s Brandom (tusim na tom inom serveri), takze viem, ako velmi si sa tesil na Ignisa. Teraz by ma zaujimalo, ake mas z neho pocity po dlhsom case pouzivania. Viem, ze si ho obhajoval, a Tvoje prve pocity z neho boli velmi pozitivne (citujem: "...som vyteseny ako leco!" a aj na zaklade toho som sa rozhodol, ze si Ignisa zadovazim aj ja (prebieha teraz taka vyhodna akcia). Ale dopocul som sa, ze sa vraj v nom objavuje vrzganie (to na zaklade vyssieuvedenej recenzie, ale spominali to aj v inej - mozno recenzovali to iste auto:). A o nieco nizsie sa jeden novy zakaznik stazuje na piskanie a klepot. Takze ako to vyzera s tym Tvojim uz zabehnutym Ignisom?
Pri mojom stasti ten "moj" Ignis bude poruchovy v maximalnej moznej miere. :(
Za odpoved vopred dakujem.

Odpovědět  |   | 
koscj  |  07. 03. 2005 10:04

Mam nabehane 30 000 km a vobec ziaden problem. Ziadne piskanie, ziaden klepot. Som stale vyteseny z tohto auta a maximalne spokojny. Takze ja ti mozem Ignisa len odporucat.

Odpovědět  |   | 
koscj  |  14. 04. 2006 11:07

Uz 50 000 a stale ziaden problem...

Odpovědět  |   | 
koscj  |  14. 04. 2006 11:07

Uz 50 000 a stale ziaden problem...

Odpovědět  |   | 
gogo  |  22. 06. 2008 08:05

mam ignis 17 mesiacov a nic mi v non nevrzga to auto nema chybu je to raketa jazdim aj vela po terene aj po meste aj vonku aj po dialnici zatial ma nesklamalo mam najazdene 20 000km dobra spotreba spotreba nezalezi len od motora ale aj od toho co sedi za volantom.....

Odpovědět  |   | 
newuser  |  03. 03. 2005 16:46

takze v stredu som si kupil suzuki ignis black edition, v piatok asi po 500 km najazdenych sa zacali ozyvat vyrazne piskanie z prevodovky pri zaradeni 5 rychlostneho stupna, a den na to sa zacal ozyvat klepot z oblasti zadnych kolies pri kazdom prudsom brzdeni.na auto som sa tesil ako male dieta, avsak velke sklamanie, cista zloba, lutujem ze som nekupil radsej c3.a to radsej ani nejdem pisat o pristupe predajcu, ked som po nom chcel aby to auto opravil.

Odpovědět  |   | 
bobik  |  06. 03. 2005 11:05

Napis na seba nejaky kontakt, zaujima ma tvoja skusenost, u ktoreho predajcu si ho kupoval?

Odpovědět  |   | 
Ignis  |  08. 03. 2005 12:04

Nie si náhodou dealerom Citroena ?
Teraz vážne. Ja mám Ignis 1,3 GS od apríla 2004, najazdených 18000 km a zatiaľ bez akýchkoľvek problémov. Žiadne vŕzganie ani pískanie. Som maximálne spokojný s výbverom tohoto auta, aj keď sa až tak nevytešujem ako koscj. Beriem to možno až príliš pragmaticky, pre mňa je auto iba vec, do ktorej celú dobu vlastníctva neustále pcháš peniaze.
Zverejni predajcu, nech ostatní záujmenci vedia, komu sa majú vyhnúť. Ja som bol s prístupom predajcu nadmieru spokojný (auto som kupoval v Komárne).

Odpovědět  |   | 
vrf  |  10. 03. 2005 17:54

Myslím, že 1,3 VVT GLAC v metalíze a polepy dveří za 312000 je dost dobrá cena. Složil jsem zálohu a příští týden jdu do Ignise.

Odpovědět  |   | 
newuser  |  29. 06. 2005 15:58

Jo, kauza piskajucej prevodovky skoro vyriesena, ale bola to cista prykeria, trvalo to 3 mesiace a 2 pisomne urgencie-predajca  a dealer, auto som kupoval v BA, nakoniec az po personalnej vymene v servise to dali dokopy, vymenili nejake veci na prevodovke, takze pri 5 to uz nepiska, uz len pri 3ke a 4ke velmi jemne medzi 50-60 km na tachaci. to by som sa chcel este niekoho spytat, ci mal podobny problem-vozil som sa okrem svojho auta aj na 2 uplne novyćh, tiez tam prevodovka dost piskala, teda aspon na 3-ke, mate niekto podobnu skusenost?inak auto uz v pohode, len som znechuteny pristupom predajcu. ked sa uz rozoberaju aj tie neativne stranky, dost mi vadi, ze sa neda uplne zavriet stredovy tunel na vzduch, da sa len nastavit, aby vzduch fukal inde. a tiez osvetlenie batozinoveho priestoru-nejak mi usla logika japonskych inzinierov, ze ako ma svetlo zo stropu osvetlit batozinovy priestor cez tu dosku co  tam je.tiez som bol trosku prekvapeny spotrebou, to co udava vyrobca najazdim len vtedy, ked jazdim cely cas max 90 a nie moc po meste, inak spotreba je cca 7,5 litra-vacsinou dialnica a mesto. ked sa zapne klima, tak je to 8,5 litra.inak sa da, ale teraz by som uz asi radsej kupil hyundai accent, alebo kiu rio-cca rovnaka cena.

Odpovědět  |   | 
Landys  |  01. 06. 2019 21:00

Ahoj , šo môžem povedať m ak teda môžem , Tak neľutuj prosím , to sa dá do poriadku , ale C3 MIKDY , a prosím tomu ver . To na Ignis nemá a mať nebude .Ďakujem .

Odpovědět  |   | 
tomas  |  20. 03. 2005 17:21

Mam 7 rocnu feldu a po prvykrat uvazujem, ze si kupim uz nove auto.

Odpovědět  |   | 
Zdeněk  |  20. 03. 2005 20:23

Jsem nadšený majitel Ignisu (2/2005), obsah 1500. Jsem spokojený. Mám najeto téměř 6000 km a tak je vidět, že s autem hodně jezdím. Už jsme ho prohnal na 160 km (tachometrová rychlost) a je dobrý. Trochu s ním cloumá boční vítr, ale k jeho váze a tvaru nelze předpokládat nic jiného. Spotřebu mám od necelých 6 po 7,5 litrů. Je to o noze na pedálu. Myslím, že k charakteristice vozidla jako vitální vozidlo není možné očekávat, že bude držet dietu. K problému, který mám je to, že po uvolnění plynu mi neklesají otáčky na cca 7-8set, ale drží se v 1500 a pomalu padají níže. V servisu mi řekli, že je to normální u obsahu 1500. A tak prosím ty, kteří mají Ignise s obsahem 1500cm3, dejte mi vědět, zda máte podobný problém, nebo je to jenom můj problém.
Poslední věc. Ve 2000 km jsme klepnul s litým diskem o obrubník a zničil jsme jej. Přešel jsme, v rámci zimního doobutí na plecháče a míním v tom setrvat i u letního obutí. A tak mi zůstali 3 zdravé a takřka nejeté Suzuky Ignis disky lité. Jestli je někdo, kdo poškodil, nebo poškodí v budoucnu disk litý a bude chtít pořídit nový (ne za více jak 5000 Kč - tolik stojí nový, ale za 3000 Kč, tak se na mě obraťte.
Jsem k dohnání na sdrese:
Zdeněk
skolab@centrum.cz
PS. Diskutejme o našich zkušenostech. Máme dobré auto, ale problémy určitě budou a tak je dobré předávat si zkušenosti jak je řešit.
Děkuji

Odpovědět  |   | 
Rici  |  19. 04. 2005 23:11

Ja mam take 1.5 ale jiz 12/2004, najeto mam necele 3000 ale celou dobu mi otacky na volnobeh padaji na tech 700-800 (tedy kdyz je motor ohraty). Jinak tachometrovych 160 km jsem dal jiz davno a na kvalitnejsim useku dalnice se da na letnich gumach jet i 180km, ale ten bocni vytr je uz dost znat. Na zimnich (vyssi profil a uzsi behoun) to dost hazelo uz pri 170km. Jinak zadne klepani, vrzani ci nejake pazvuky jsem zatim nezaznamenal. Take zima byla ok - vzdy nastartoval na prvni tuknuti. Jen spotrebu mam nejmin o litr vyssi nez ty, ale je fakt ze sveho Igniska vubec nesetrim a bezne ho vytacim az k 6000 otacek. Malinko me ale zklamal motor, ktery je zivy az tak od 3500 otacek. Docela by me zajimal nejaky CHIP tuning - nema nekdo nejake zkusenosti?

Odpovědět  |   | 
RB  |  29. 04. 2005 23:57

Mam 1,3 v plnej vybave a docital som sa o tych otackach v navode a aj som si to vyskusal. Pohyb volnobeznych otacok sa pohybuje so stavom teploty motora a najma so zapnutou klimou! Ale podobne to robila aj moja Felicia, ktoru som mal od novoty a svokor mi raz brblal, aby som sa nehral s plynom ked stojim, ale Felda si to dirigovala sama, samozrejme tiez som si to overoval a zavyselo to od elektroniky, ktora vyhodnocuje vsetky stavy a urcuje otacky a podbne.

Odpovědět  |   | 
Miloš  |  13. 06. 2005 18:28

Tak vám všetkým závidím, čo ste spokojní s Ignisom. Po 1600 km naňho neustále nadávam. Mám 1.3 4WD. Zlatá moja stará Felícia. Chodil som po cestách, ktoré poznám, na dialnici keď som chcel predbiehať, musel som ho hypnotizovať, aby šiel rýchlejšie, 140 som dosiahol iba dole kopcom (4 osoby v aute), kde mi Felícia pri 4 osobách vyšla kopec na 2., tu som musel ísť na 1. kým nemá vyše 4000 až 4500 otáčok, ani sa so mnou nebaví. Uznám, že na 2. dokáže ísť po 80 a na 3. po 120 a vtedy je svižný, ale to nie je bežná úsporná jazda. Felícia pri 120 na 5. stupni po pritlačení plynu zrýchlovala, toto nie.
 
   Som z neho nešťastný   a moooc
 
   A to vám ešte predajca dá podpísať papier, že máte záruku, ale akékoľvek zásahy môžete robiť iba v autorizovanom servise, inak padá záruka, ale nie je jasné z toho textu, či záruka na to, čo sa montovalo, alebo na celé auto - dá sa to vysvetliť tak aj tak. Prietom predajca mi dal nehorázne ceny (fólie na okná 6500 Sk , bežne 3500-4000, laťová opierka 4770, u iného predajcu som kúpil za 2500) - tak som to zrušil.
 
   Zlatá moja Felícia, ktorú som si kúpil so slabšou výbavou a dal som si namontovať to čo som chcel. Neberte to ako reklamu Škodovky, ale potrebujem sa vyžalovať a s mojou Felíciou som prežil kus života.
 
Niekoľko ďalších postrehov od Ignisu:

nemá kontrolku zapnutých svetiel, iba diaľkových, cez deň je podsvietenie budíkov skoro neviditeľné. Po vypnutí motora a aj počas štartovania (napr. keď skape motor) svetlá svietia normálne ďalej. Chcel som požiadať servis o montáž automatického spínača svetiel - dozvedel som sa len toľko, že výrobky Jablotron su na figu.
Trochu mi vadí, že počas jazdy iba vychýlenie ručičiek signalizuje chod motora. Pri zastavení je naozaj tichý.
Ukazovateľ rýchlosti i otáčkomer je trochu slabo čitateľný. Musím sa pozornejšie pozrieť, koľko vlastne mám na tachometri a oblasť okolo 60-90 km/h mi zakrýva volant
V príručke píšu, že mám kontrolovať stav nádržky ostrekovača, len neviem ako, keď je pod blatníkom a nevidím doňho
Nedajte sa oklamať, že Ignis má palubný počítač. To zariadenie len ukazuje vraj aktuálnu spotrebu, len neviem, neviem, keď idem na voľnobeh pri 100 km/h a pri 20 km/h a v hocijakej inej rýchlosti, stále ukazuje 4.1 l/100km. Pri zastavení neukazuje nič
Predpísaný tlak v pneumatikách je vraj na štítku pri dverách vodiča. Našiel som tam nejaký štítok, len keďže neviem maďarsky, môžem si len domyslieť čo za čísla tam sú. Pre tých, čo tiež nevedia po maďarsky, posledný údaj je tlak v rezerve, to som si nevedel domyslieť, ešte že mám kamarátov, čo maďarsky vedia.
Na slnečných clonách je text tiež len v maďarčine, asi sa začnem učiť aj ja.... 
Potešte ma niekto....
 

Odpovědět  |   | 
newuser  |  29. 06. 2005 16:08

jo Milos,pridavam sa k tebe, tiez som na to vsak prisiel az ako majitel tohto auta-suzuki ignis-ziadna vyhra. co sa tyka servisu-tie ceny-to je vsade tak, kedze na novych autach sa predajcovia az tak nenabalia, robia to cez ceny suciastok a sluzieb nimi poskytovanych-teda aspon moja skusenost s peugeotom bola, ze rovnaka suciastka Bosch stala v znackovom servise 3x tolko ako v hocjakom obchode s autosuciastkami, rovnako aj normohodiny. cize autorizovany servis-naozaj len nevyhnutne opravy-hlavne co sa motora tyka, tam je dost osemetne sa vrtat sam pocas zaruky, na to mozu potom v servise zvalit hocico. ale myslim ze bezne  vymeny a la platnicky brzdove, tlmice...... nema zmyslel davat robit v znackovom servise,  nemalo by sa stat, ze ked si vymenis platnicky, a pokazi sa ti motor, ze by diler chcel zrusit zaruku na cele vozidlo kvoli tomu, jedine keby sa ti nieco s brzdami stalo, tak by ti to nemusel uznat ako zarucnu opravu. ale jeden nikdy nevie to som chcel, ze kde si zohnal tu stredovu opierku za 2500, tu zhanam aj ja, dikez

Odpovědět  |   | 
Miloš  |  10. 09. 2005 12:48

Laktovú opierku som kúpil v M&G na Račianskej v Bratislave, žena zavolala, objednali ju a na druhý deň som bol pre ňu...
 
ešte skúsenosť po 5000 km, motor naozaj ožil, už ťahá aj okolo 2500 otáčok (ak nechcem od neho veľký výkon). Dlhodobá spotreba je stále okolo 8,4 l/100km, len na diaľnici nesmiem jazdiť rýchlo, na a po meste  spotreba  hravo presiahne 9.5l/100km - proste nie je to to na diaľnice...

Odpovědět  |   | 
Humpen  |  04. 06. 2007 19:46

Tak to bude asi tím že jsi si nepřečetl pořádně texty o tomto autě,je to vysokoobrátkový motor a tedy okolo 4000 ot. pracuje nejlépe,tvé problémy jsem nigdy zenažil.Po nahrání nového softu do palubního PC se prům. spotřeba snížila o 3/4 litru na 100 tzn. na 6.75 l/100
a výkon je na 71KW/6000 ,jezdit a předhonit do kopce Octavii ve 160km/h není žádný problém,když tě nechytěj ,jestli ho podtáčíš a necháš ten motor stále udušený,nepojedeš,musíš mu trochu roztočit štangle v převodovce.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  07. 07. 2005 09:46

Takze som si aj ja na den deti kupil a odviezol z predajne Ignis 1,3 GC AC. Mam ho cosi cez mesiac a nabehal som 2000 km. Jazda na nom je vcelku pohoda. Jazdim s celou rodinou takze ziadne vysoke rychlosti. Da sa povedat ze idem podla predpisov. Pocital som jeho spotrebu od kedy som ho kupil a vyslo mi to okolo 9 litrov na sto km. Normalne som skoro odpadol. Ale myslim, ze to bolo tym, ze som zabiehal motor a kazdy rychlostny stupen som tocil v rozsahu 2000-4000 otacok kym som nemal nabehnutych prvych 1000 km. Dalsia pricina bola manzelka, ktora nema este taky cit v nohe a semtam jej noha na plyne lietala. No a potom som robil cestu z Puchova do Brna a nazad, kde mi priemerna spotreba vysla na 5,7 l cize nejakych 6 litrov . To som si oddychol. Myslim, ze spotreba zavisi na citlivosti nohy na plyne a radeni. Zhruba drzim otacky medzi 2000-3200 pri beznej jazde. Ist s otackami nad 4000 sa mi zda dost vela na beznu prevadzku, ine je to pri obiehani tam tych 4000 a viac je ozaj raketa.
Co sa tyka servisu a doplnkovych dielov tie su naozaj riadne drahe. Pre priklad pytal som sa na montaz spojlera 8000,-. Predny chromovany ram 12000,- a cierny 9000,-. Sam som si montoval v interieri vsetky uchytky a drziak na okuliare, ktore tam neboli. Tak si predtavte, ze za desat samoreziek som platil 170,- SKK.Predne zasterky namontuju za 450,- a v obchode ich kupim za dve stovky. Tak isto mi vadia madarske nalepky, lebo po madarsky neviem ani ceknut. Pisal som dovozcovi email, ze ci sa to nahodou nema prelepit slovenskym textom ako to robi napr.Mazda. No zial zatial ziadna odpoved.
Inak som s tym vozidlom spokojny lebo som ho kupoval ako rodinne auto do rozneho terenu.Teda do mesta aj na polne cesty. Zavady na nom som zatial nasiel iba jednu. Ked ostrekujem predne sklo, tak mi prepusta vodu aj zo zadneho ostrekovaca.

Odpovědět  |   | 
Rici  |  09. 07. 2005 01:46

Musim malinko zareagovat ny ty vase otacky 2000-3200 otacek  - to musi bejt s Ignisem fakt velka nuda jezdit. Vzdyt ten motor pri techto otacka nema absolutne zadny zatah a vyslovene se trapi. Ja jej jiz od noveho vozu tocim bezne na 4000-5000 a casto se potesim i 6000 otacek. Je fakt ze na spotrebe me nezalezi ale i pri me dost neusporne jizde jezdim vetsinou v pohode do 8 litru. I sam prodejce mi rekl, ze ten motor neni treba setrit a naopak od jizdy na 2000-3000 me odrazoval a doporucoval, ze se jej nemam snazit setrit a ze motoru svedci radeji o neco vyssi otacky nez nizke (tim tedy nemyslel tocit dlouhodobe v cervenem). Nejsem zadny odbornik, ale je fakt ze muj Ignis je docela zivej a zadne vleceni se do kopce neexistuje. Pravdou vsak je, ze je potreba vcas podradit a udrzovat motor trosku v otackach. Jo a na 2.stupen dam tesne pod 100km/h ale to jiz je extrem a toci 6500. Takze z me strany naprosta spokojenost. A jeste malou poznamku - loketni operku jsem kupoval u prodejce za 1600Kč.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  11. 07. 2005 08:04

Je dost mozne, ze ani sam predajca poriadne nevie na akych otackach to ma jazdit. V knihe nie je napisane vobec nic ani rozsah rychlosti pre zaradovanie toho ktoreho stupna ani ake otacky drzat. Inak suhlasim s tym, ze pri tych 4000 a viac to zacina byt zive auto, lebo az vtedy zacina byt aktivny VVT system ako som sa niekde dopocul.Dalsia vec je ze potom stupne dost vysoko hladina hluku v kabine  .     Ja jazdim podobnym stylom firemne vozy, kde tiez tocim motor co to da a samozrejme to vozidlo nesetrim, spotreba taktiez nie je moj problem, kolko vycune tolko dolejem  ale pravdu povediac, nechcel by som take auto doma (s firemnym sa jazdi ako BVP-ckom, kazdy skusi co to da  ) ...   Videl som, ze sa pridavaju aj dalsi majitelia so svojimi skusenostami, co je vyborne.

Odpovědět  |   | 
qq  |  19. 07. 2005 20:36

"Sam som si montoval v interieri vsetky uchytky a drziak na okuliare,..."
- to sa da ako dokupit? ci ako si sa k tomu dostal

Odpovědět  |   | 
Martin  |  20. 07. 2005 06:50

Jasne. Objednal som si nahradne diely a nahodil to tam. Ak chces, mozem pomoct.
Aj na toto sa zide dobry servisacky manual, lebo vidis, co je pod krytkou.

Odpovědět  |   | 
qq  |  22. 07. 2005 22:35

no parada, odkial si? napis na seba kontakt, ked to bude aktualne, ozval by som sa, dik
p.s. co to kostovalo? inak rozmyslam aj vymenit clony, zene zrkadielko chyba

Odpovědět  |   | 
Martin  |  26. 07. 2005 08:41

Posli mi email na martinfajna@atlas.cz .Som z okolia Puchova (ty si z Kosic a okolia?). Cele to stalo okolo 1.400 SKK.Presne sa nepamatam, musel by som pozriet blocky. Inak na tej clone by som radsej namiesto madarskej nalepky videl to zrkadielko, zena by sa potesila.

Odpovědět  |   | 
Ignis  |  10. 07. 2005 18:52

Vcelku dobrá debata, pridám tiež pár postrehov. Mám klasickú 1.3 benzín od 2/2004 a na tachometri bezmála 26000. O tej spotrebe je to presne tak, že pokým motor necháte "spať", t.j. do tých 3000 ot/min, což je asi tak 100km/h, fakt to spapá pod šesť litrov. Nuž ale skúste chodiť po dialnici stovkou   V istých európskych krajinách sa nemusíte na dialnici obmedzovať v rýchlosti, takže moja skúsenosť je asi taká, že "dovolenkovo" naložený doslova a do písmena po strechu (využitý každý kútik auta), vnútri traja dospelí a jedno dieťa, na dialnici bez problémov 160-180 na tachometri (ono to aj plne naložené na piatom stupni akceleruje, avšak až nad tých 4000-4500 ot.), spotreba 7,84 litra na stovku. Myslím, že vcelku pohoda.
Čo sa týka kadejakých "pazvukov" - že ten piaty prevodový stupeň "píska", na to som zvyknutý z mnohých áut, takže to ma netrápi. Pazvuky okúsite vtedy, keď za vami niekto neubrzdí a narve sa vám do kufra. Tie plechy a celkovo karoséria je taká krehká, že jedna búračka vám tak posunie stĺpiky a celý skelet, že až potom budete počúvať vŕzganie všetkých plastov a nadávať ako pohan.... Takže - vyvarujte sa bláznov, ktorí nevedia za vami brzdiť.... 
Pár slov k pruženiu - samozrejme, kvôli výške to musí byť tvrdšie, ale v spojení s našimi cestami (poznám jedno mestečko, kde absolvujem cca 2 km trasu a musím prejsť cez 6, slovom šesť retardérov...) - jednoducho po tých pár tisíc kilometroch mám vylágrovaný buď vonkajší čap riadenia, alebo priamo skriňu riadenia. Uvidím, pretože s tým idem budúci týždeň do servisu.
Posledná poznámka k motoru - asi po 20 tisícoch zaČal mať úplne iný, čudný zvuk, idúci viac z pravej strany, kde je klinový remeň... netuším, či tam odchádza nejaké ložisko, alebo čo... čo mu vadí. Uvidím možno časom, keď vybehnú valce a prefackajú ma
 

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  11. 04. 2013 19:28

Ahoj nepametas si co ti na IGNISE klepalo na prednej naprave ci to bol cap alebo nieco ine mne to tam tiez klepe dik Cyril

Odpovědět  |   | 
Martin  |  15. 07. 2005 14:32

Nevie niekto nahodou zohnat servisny manual od vyrobcu? Malo by to byt na CD a vola sa to:
SUZUKI IGNIS RG413 Service Manual
Myslim, ze servis ho ma, ale nechce ho dat.

Odpovědět  |   | 
qq  |  19. 07. 2005 20:35

....za 50 USD je to tvoje
http://autocd.ru/autocd.html?q=10&gc=1035&sha=0
 

Odpovědět  |   | 
Martin  |  20. 07. 2005 06:46

Za 50 USD, to som nasiel uz predtym. Problem je v tom, co potom ked to bude na starsie verzie Ignisa?
Podporil som nasich ruskych priatelov.
Lepsi je priamo zo servisu, lebo tam robia s aktualnym. Aspon dufam. No co moze byt lepsie ako dobry kamos v servise? .....

Odpovědět  |   | 
Martin  |  21. 07. 2005 08:32

Takže nakoniec som dnes dostal odpoveď od importéra Suzuki na Slovensko.Nálepky si môžete vyzdvihnúť u predajcu a prelepiť. 
"Prosim obradte sa na predajcu, u ktorehste kupovali Vase vozidlo. Vsetci predajcovia uz maju k dispozicii vystrazne nalepky a radi Vam ich poskytnu."
 

Odpovědět  |   | 
Milos  |  08. 08. 2006 09:34

Pýtal som sa, ale rašej hádzať hrach na stenu. V Autoideal v BA o tom nič nevedeli...

Odpovědět  |   | 
Luis  |  29. 08. 2005 10:52

Ahojte,

kúpil som prednedávnom SUZUKI IGNIS vo verzii GA, bez serva (posilovaču riadenia) a ostatnej výbavy z fin. dovodov - proste som viac prachov uz nemal. Very Happy

Chcem sa spytat, ci nepoznate firmu, ktora by dokazala do IGNIS-u namontovat servo a spomínané el. ovládané predné okná a poprípade za koľko.

SUZUKI tieto veci neponuka, vraj som si mal kupit vyssiu verziu - smejdi Very Happy

Za kazdu radu vopred dik.

Luis

Odpovědět  |   | 
Jaro  |  16. 10. 2005 21:37

S Ignisom jazdí rok, mám najazdených 10000 km. Priemernú spotrebu mám tesne pod 8 l/100 km, jazdím väčšinou v meste. S autom som spokojný, ale keďže nič nie je dokonalé, aj u tohto auta som našiel niekoľko maličkosti, ktoré mi vadia. Rezerva by mohla byť otočená naopak, dali by sa do nej uložiť nejaké maličkosti, chýba mi kontrolka na rozsvietené svetlá, osvetlenie batožinového priestoru je nepraktické - v tme kryt batožinoveho priestoru spôsobuje že nevidite v kufri nič. Ja som si namontoval do konzoly ľavého zadneho reproduktoru ďalšie svetlo (blatnikova smerovka z felicie s bielou žiarovkou/ a zapojil paralelne k svetlu nad batožinovým priestorom. Mám namontovaný automat na automatické zapínanie svetiel po naštartovaní v zime. V Roadex Poprad mi ho namontovali bez problemov. Ak by ste sa chceli so mnou skontaktovať kilian@sinet.sk
 
 
 
 

Odpovědět  |   | 
harisson  |  18. 11. 2005 13:50

Ja mám Suzuki ignis od januára 2005 /1,3/ som spokojný až na stierače, ktoré mi dobre nestierajú a robia mi na skle machule. Sklo mám odmastené všetkým možným a nepomohlo to. reklamoval som, bez problémov mi vymenili celé rameno a nepomohlo ani to. Neviem či je chyba v skle ,ale stierač na strane spolujazdca stiera perfektne , len na strane vodiča ,,blbne". Ináč mi nič zatiaľ neklepe ani nevŕzga -okrem pískania brzd pri jemnom brzdení. Má niekto podobný problém so stieračmi a ak áno ako ste to riešili?Oplatí sa kúpiť ,,tekuté stierače?"

Odpovědět  |   | 
*  |  22. 11. 2005 21:49

ahoj toto je nepříjemné ale problém je v tom, že rameno s gumičkou není kolmé na sklo potom během stírání na jedné z drah poskakuje protože se gumička překlopí málo. Chce to trochu přetočit při sundaném raménku hlastní rameno. Měl jsem ten problém u spolujezdce  Ahoj

Odpovědět  |   | 
harisson  |  23. 11. 2005 13:28

Popíš mi trochu podrobnejšie ako si rameno pretočil. / rukou, kombinačkami?/Alebo Ti to robili v servise? Ďakujem!

Odpovědět  |   | 
Slavo  |  17. 03. 2006 21:39

Mam rovnaky problem so stieracom pre vodicom, podskakuje pri pohybe smerom nahor. neviem cim to je, na strane spolujazdca v pohode. jediny rozdiel je, ze ten pre vodicom ma pritlacne kridialko, ale o moc nedava logiku, lebo podskakuje aj ke auto stoji. nechapem to. 

Odpovědět  |   | 
Martin  |  13. 04. 2006 07:38

Na stieracoch som mal ten isty problem. Riesenie bolo nakoniec jednoduche. Raz ked uz ma to nastvalo som vytiahol obe gumicky z ramena otocil ich o 180° a bolo to vybavene, ziadne skakanie gumiciek po skle. Vyzera to tak, ze tie gumicky po nasadeni v tovarni trochu stuhli v naklonenom stave. Tym ze sa otocili sa dostali na normal.

Odpovědět  |   | 
Vlaďa  |  25. 11. 2005 13:36

Mám Ignise 1,3 od února 2005. Nebudu se zmiňovat o kladných stránkách, ale těch záporných. Od samého začátku vrzající plasty a dost nedbalé provedení interiéru. Dále problém s volnoběžnými otáčkami, které i při teplém motoru většinou zůstávají viset na 1 300 až 1 600. Přičítal jsem to rozsvíceným světlům, posilovači řízení atd, ale mate mě, že když při jízdě vypnu zapalování a znova nastartuju, tak volnoběžné otáčky klesnou asi na 600 až 800 do dalšího přidání plynu. Dále sháním přední ochraný rám, pěkně s ním Ignis vypadá. Mám možnost 6800 kč černý a nerez asi 16000 i s montáží. Nevíte někdo o lepší ceně? Jinak najeto 13000 km a žádný problém. Průměrná spotřeba od začátku 6,4 l na 100 km, ale je pravda, že jsem již staršího data a snažím se nezávodit, ale občas neodolám, abych nedal na frak o třídu lepším vozům. Doufám,že vám čeština nebude dělat potíže mně slovenština také nedělá. Děkuji za případné rady. vladik73@seznam.cz

Odpovědět  |   | 
a777  |  14. 01. 2006 03:12

Zdravim..... Mam na Vas vsetkych jednu otazku. Chcem kupit Ignis... zakladny model.... a chcem si tam dat domontovat niektore doplnky.... napr. tazne... ochranne listy... centralne... a stresne listy. Vsetko sa vraj da... okrem tych stresnych list. Stale ma tlacili do modelu GLX kde uz su... Ale zase je tak kopu zbytocnych veci ktore nechcem... a je o dost drahsi. Ma niekto skusenosti... ci sa daju namontovat aj dodatocne... alebo fakt nie!!!??? Pripadne my odporucit niekkoho kto by my poradil... pripadne namotoval.
Dik....

Odpovědět  |   | 
Martin  |  08. 02. 2006 12:36

Daju sa namontovat. Za hodinku ich tam mas nahodene.

Odpovědět  |   | 
ignis  |  31. 03. 2006 16:58

tam mi porad, pls - kde  a za kolko... tiez to zhanam...
 

Odpovědět  |   | 
Martin  |  13. 04. 2006 07:45

Posli mi email na martinfajna@atlas.cz . Ja ti poslem kontakt aj fotky.... IDEALNE BY BOLO KEBY NIEKTO SPRAVIL CENTRALNE FORUM NA IGNISA, aby sa tam dali hodit aj fotky....

Odpovědět  |   | 
Milos  |  08. 08. 2006 12:41

Pozor na záruku. mne v Autoideal v BA nechali podpísať, že beriem na vedomie, že technické zásahy sa môžu robiť len v autorizovanom stredisku Suzuki. Ak si neičo dáš namontovať inde, teoreticky by mohli byť problémy so zárukou, aj keď som sa pýtal, že keď si dám niekde opraviť defekt a bude niečo s motorom, čo potom. Odpoveď bola, že na to to uplatňovať nebudú, ale v texte to nei je jasné.

V BA chceli fólie na sklá za 6500 Sk !!!!, v Nitre ni to sparvili za 3800, za lakťovú opierku tiež chceli veľa peňazí - dá sa ušetriť, ak sa človek poobzerá...

Odpovědět  |   | 
ignisak  |  27. 03. 2006 12:10

Má niekto podobný problém???? Pri vonkajšej teplote pod cca 3 stupne celzia sa mi až do zahriatia motora na prevádzkovú teplotu prejavuje nasledovná vec: pri zaradení spiatočky a trošku razantnejšom rozbehu na spiatočke sa z miest prevodovky ozve pomerne silné prasnutie, akoby niečo v prevodovke dosadlo na svoje miesto, alebo praskalo v  homokinetickom kľbe ??? Dosť ma to znervóznuje. Pri teplote pod bodom mrazu sa uvedená "vola" prejevuje aj pri pridaní a ubratí  plynu. Po zahriati motora na prevádzkovú teplotu uvedenie praskanie zmizne. Predajca mi povedal, že Ignisy to robia bežne... 

Odpovědět  |   | 
ignis  |  31. 03. 2006 16:56

mne to robi nieco podobne - a je jedno ci dopredu, ci dozadu - ked je chladnejsie , nemusi byt ani pod nulou, a trochu razantnejsie slapim na plyn, tak sa celou karoseriou ozyva hnusny zvuk - praskanie, nepopisatelne, akoby sa naraz lámalo sto plastových tyčí - ale len ked prudko pridavam plyn, akonahle uberiem, tak nic, preradim na dva, stupim na to, a zas to iste... akonahle sa dostanem na prevaźkovu teplotu, prestane to... akorat vravim, robi m to nielen ked mrzne, ale trebars aj ked je rano 5 - 10 stupnov.

Odpovědět  |   | 
ignisák  |  11. 06. 2006 21:27

mal by to byt homokinetický klb, v zime, ked mi to začne znovu robit, si ho dám vymenit. Nepohnem sa odtial , pokial mi ho nevymenia    
P.S: odkial ste ?

Odpovědět  |   | 
ignis  |  17. 06. 2006 23:03

heh, servisakov treba najskor presvedcit... a to velmi nehrozi, jednoducho oni su ti "bossovia"....:(   ... ale ak sa ti to podari vymenit (samozrejme v ramci reklamacie , potom mi napis, kde ti to robili, pojdem tam aj ja
ps: LV

Odpovědět  |   | 
karin  |  29. 06. 2006 23:45

Ahoj, prosim, existuje Ignis v automatu? Mate ho nekdo, je OK? Diky K.

Odpovědět  |   | 
Milos  |  08. 08. 2006 12:56

Prosím poraďte mi:

Keď sa mi pri spiatočke zapne zadný náhon (napr. keď cúvam v snehu), dostáva sa mi do kabíny štiplavý kyslý zápach. Volal som do servisu, ale tvrdili mi, že je to od spojky a je to normálne. Vraj je mäkšia ako u iných áut a "vypaľuje" sa. Toto mi tvrdili aj pri ročnej kontrole. Mne sa to nezdá a tak by som sa chcel spýtať, či niekto s tým nemá podobné skúsenosti.

Pri ajzde dopredu som nič nezacítil, možno sa to len nedostáva do kabíny. Ten smrad je dosť nepríjemný.

Odpovědět  |   | 
Sva  |  09. 08. 2006 00:37

je to tak jak píšeš ve verzi 4*4 to dělá je potřeba se podívat na vůli spojkového ložiska. Při zabíhání si to sedá a ta vůle se mění můžeš si ji seřídit i sám. Zjistíš to tak, že v mot. prostoru sáhneš ovládací páku spojky zatlačíš do ní směrem k lanku a musí tam být vůle měřená na konci páky u lanka 3-6mm pokud není tak ta spojka klouže a smrdí. Od té doby co jsem si vůli nastavil se to už nestalo.

Odpovědět  |   | 
Milos  |  10. 08. 2006 07:56

Ďakujem za reakciu. V servise mi tiež vraveli, že zápach ide zo spojky motora a niečo vraj nastavili. Ja som si myslel, že ide o spojku zadného náhonu, keďže sa to prejavovalo pri aktivácii zadného náhonu. Schválne som potom zašiel na lesnú cestu do mierneho kopca, aby pri sa pri rozbehu zadný náhon aktivoval - zápach sa objavil.

Skúsim sa dnes pozrieť na to. "Sva", mohol by si sa mi ozvať na súkromný mail, rád by som si vymenil s tebou skúsenosti, ak by si bol ochotný. Ďakujem.
Miloš
suzukiignis@zoznam.sk

Odpovědět  |   | 
Richard  |  19. 10. 2006 15:18

V květnu jsem koupil nový ignis 4x4 1,5VVT, První nádrž: spotřeba 7,4, druhá 6,8 pak tak 2 měsíce to klesalo na 6,4 a teď jezdím za 6,1. Najeto 15000 km. Spokojenost se vším, hlavně teď i vyhřívaný sedačky a zrcátka. Akorát mi začal drnčet levej zadní reproduktor. Jinak bydlím na samotě u lesa -> polní cesta a je krásně vidět jak stříkají přední kola bláto na spodky dveří, Takže teď na zimu dám zástěrky, aby ty škváry a písky a sole nedělali takovej bordel.
PS. je škoda, že nejsou speciální stránky o IGNIS

Odpovědět  |   | 
Humpen  |  30. 11. 2006 20:12

Dlouho jsem se rozhodoval které auto.Pak mi Ignis padl do oka pro vzhled a výbavu. ,koupil jsem GS Speed (111k),nemám problém,na dálnici natrhnete pr... skoro všem,do kopce nemaj šanci.Octávkáři jsou překvapený co to okolo nich hvízdlo,když se srovná obsah motoru nevím nevím co by to dělalo s obsahen Octávky.Při otáčkách 4500 je to fakt raketa. Jedinou závadu,nevím jak Vám,při volnoběžných obrátkách kecá měřič spotřeby,stále hlásí 4,1l , sháněl jsem už i u výrobce opravu softu do palubního PC,ale zatím se tím prý nikdo nezabýval,dělá to nulování tlakového čidla u podavače paliva.Měřili jsme to a reál je 0,12-0,16l a to bohužel měřidlo neukáže.Jo a natřete si pořádnou barvou vanu motoru,ta barva co tam je nevydržela jednu Libereckou slanou zimu.Nechal jsem si na to udělat chrom v Jablonci

Odpovědět  |   | 
Tapo  |  27. 01. 2007 23:52

Chalani Ignisáci,
máme tu vikajúce fórum pre všetkých ,čo máme tieto káry.
www.suzuki.rcmichal.com
bomb bub - kuk

Odpovědět  |   | 
Humpen  |  04. 06. 2007 19:57

Nemá chybu,doporučuji si sehnat někoho kdo vám vymění soft v pc. Výkon na 71-3 kW,menší spotřeba 6.75 l/100., tím i větší rychlost,kterou beru jako výhodu tohoto prťouse.Dospěl jsem k názoru že se Škodou (Fabia,Roomster)se spěchat nedá. Můj jediný test co to dokáže mě stál 2 body a 1000,-Kč za 192km/h a to byli hodní. Podívejte se taky jak jsou Ignisy v kurzu v bazarech za dva roky klesly o 20000,- a to asi znamená že jsou dobrý.

Odpovědět  |   | 
Tapo  |  16. 06. 2007 23:36

medzitym sa zmenila adresa rcmichal na
suzuki.ackauto.sk

bomb bub

Odpovědět  |   | 
moont  |  14. 08. 2009 09:37

...Zdravím všechny...ja jsem si koupil ignisa jako nového v roce 2006 máji....mám na něm nalítáno 75tis pravidelně servisovaný,ve výbavě man.klima,CD,vyhřívaní zrcatek,el.okna atd je to skoro 100 koňový motor VVT- 2kolka....muj názor na auto je že zatím si na neho nestežuju,a jsem spokojenej,je pravda že semusí dávat do vyšších otáček hlavne kdýž se předbýha kolona aut či pod.já jezdím kombinovane chvilku krátké trate a pak zase dlouhé mne sporeba vychází asi takto,na dlouhé trate okolo 5Litru tzn jízda 100-130km po dálnici i mimo ní,a krátké trate si veme okolo6-7litru....sem tam si trochu zazávodím jen když mne nekdo nasere...to už se mnení na velmin rychlou včelu...to smozřejmě papá.....zatáčky se dají projíždet s nohou na plynu,pokud máte dobré obutí dle techničaku,auto sedí jako přibyté,prachprosťe nedá se utrhnout.....kufr a jeho varibilita mi vyhovujou a hlavne světlá výška dostanu se tam kam jiná auta nemužou,přes obrubníky atd...a lehčí terén.....bydlíme v takové části kde se nám oplatí mít vyšší podvozek....na plnou nadrž ta je 41l....jsme najeli 68Okm a ješte stále nám svítila kontrolka,takže možná že by ješte pár km ujelo....za tu dobu nám nic nevrže a nic se nepokazilo,pár fíglu na spátečku dvakrát prošlápnout spokjku a padne samo,s dveřma se musí bouchnou né jako u škodovky,ale jde to....chce to si svoje auto naučit tak aby vám posloužilo dalších mil km....bez nehody či jiných krkolomných situacích....

Odpovědět  |   | 
V12  |  19. 10. 2010 11:01

Kua, vsetci tu pisete ody na zivost Ignisu. Ten, s ktorym som jazdil asi mesiac, siel horsie, ako moj stary Escort TD 51 kW. Vobec sa mu nechcelo do otacok, ostrejsie predbiehanie v 80 km/h jedine podradenim do trojky s plynom na podlahe - uznajte - takto sa to predsa neda ! Vyjazd z Nitry po R1 do toho tiahleho stupania - v aute som bol sam a slo to horko - tazko 130, jedno ci na patke alebo stvorke, Escort tych 130 zvladol aj s nalozenou rodinkou a to mal o 25 koni menej. Alebo R1 vo Vlckovciach smer TT - pri 130 podla GPS Ignis v tom miernom kopci zacal stracat rychlost. Nie velmi, ale stracal a to som mal plyn na podlahe. Takze reci o predbiehani Octaviek v 160-tke hore kopcom hovorte takym, co seno zeru.

Odpovědět  |   | 
Sony  |  11. 06. 2011 13:11

Pripajam sa a konštatujem prve nadšenie skuška jazda Swift s pohladu vykonu auta okolo 100 koni sa nič prevratne nedialo. Na taku malu škatulku som očakaval priame zatlačanie do sedadla . Ak tak akceleruje aj Ignis no je to bieda. A to už som ojazdil vela aut...... Odborne je samozejme možne vysvetlenie cez krutiaci moment až po prevodovku,no moje osobne sklamanie je tvrda realita A doplňam skusenost s autom SX4 . Motor pomaly pada z otačok ,a to pri radeni rychlosti zavahate či viete jazdit autom alebo ste nedoškoleny amater.. O tomto sa vyrobcovia moc nerozpisuju. Holt nieje auto ako auto......

Odpovědět  |   | 
Allpacino  |  13. 09. 2011 21:30

Ja som s výkonom veľmi spokojný! V Nemecku som ho na diaľnici prevetral a podľa GPS-ky som išiel 183km/hod (tachometer ukazoval čosi nad 190) - sám som tomu nechcel veriť. Podotýkam, že je to továrensky nastavené bez TUNINGU!!!!

Odpovědět  |   | 
V12  |  14. 09. 2011 06:52

Tu nejde o to, na aku rychlost to roztocis, 185 podla GPS som s nim siel tiez. Ale o to, ako rychlo dokaze zrychlit zo 70 na 130, co je najcastejsi model pri predbiehani nakladiakov na okreske. A toto zvlada dost biedne, treba podradit az na trojku a tocit ho do zblbu. Je to skratka dan za maly krutiaci moment. U atmosferickych motorov stale plati, ze objem je nenahraditelny. Medzicasom som jazdil viacero aut. Jazdnym prejavom ma najviac rozcaroval zbrusu novy Focus III 77 kW - to auto je zdochlina na pohladanie. Je uplne jedno, aky je tam kvalt - netaha. Zlaty Ignis. Tomu ked pristupite krk, tak aspon ako tak ide. Velmi podobna teza plati aj o totalne ospevovanom Focuse II 1.6i 74kW. Su ludia, ktori by vrazdili len co sa spomenie, ze je to lenive. Bohuzial je, pretoze je podstatne tazsi. A co sa tyka jeho slavnych jazdnych vlastnosti - Ignis na najsirsich povolenych gumach a nerozbitom povrchu sa mu v pohode vyrovna aj v zakrutach, lebo je o tretinu lahsi. Takze aj v tomto porovnani vitazi Ignis.
Dalsia kara na porovnanie - Hyu i30 1.6CVVT - sprava sa presne rovnako ako Ignis - nema 4k otacok, nejde. Opat dan za velku hmotnost. Po prekroceni tejto hranice sa z toho ale stava uplne ine auto a a Ignisa zanechava daleko v prachu. To iste auto ale s 1.4CVVT si s Ignisom moze podat ruku (ci vlastne koleso) - opat tocit do zblbu, inak to nejde. Tazke auto + maloobjemovy motor vyhnany do vykonu otackami = velky problem.
Z toho dovodu je moja volba jasna - atmosfericky benzinovy dvojliter s minimalne 100kW. Netreba ho tocit, cize spotreba do 8/100 je celkom realna, spolahlivost uzasna - ziadne turbo, vstrekovace ci commonrail cerpadlo - zname to choroby dieslov olietanych na 200k km a predanych za par sup v SK/CZ, cena opravy tychto veci zacina na 500 EUR. A to som este nespomenul vsetky ich choroby. Takze co clovek usetri na uzasnej spotrebe pod 5 na sto, to vysoli v pripade prveho problemu, cim je nevyhoda vacsej spotreby benzinaku zmazana na najmenej 30k km Cize nech ziju olietane kachle

PS
Jazdim s olietanymi kachliami.

Odpovědět  |   | 
matoo33  |  12. 07. 2015 09:47

nazdar chalani mam tiež grnade punto 1.3mjet a pískajucu prevodovku na 3,5,6, prevodovom stupni už ste písali ze ste to vyriesili co vas to cca vyslo a co ste museli menit v prevodovke dakujemza odpovede

Odpovědět  |   | 
V12  |  13. 07. 2015 06:06

Vitaj v mrtvom vlakne, ale nevadi. V prvom rade skus vymenit olej. nalej ale presne podla odporucani vyrbobcu, ziadnu alternativu. Ked to nepomoze, vymen prevodovku, zrejme je nacate niektore lozisko.

Odpovědět  |   | 
Laci  |  21. 11. 2015 23:38

Nazdar, nedavno sme si zakupili Ignisa, 1.3 4x4.
Chcel by som sa spytat, nevie niekto ako sa dava sedadlo vodica nizsie? S tou pakou sa to dalo dat hore, ale akosi nevieme to nazad znizit.

Odpovědět  |   | 
Laci  |  21. 11. 2015 23:46

Este jedna otazka, cital som ze k ignis su povodne 14" kolesa. Ja som mojho Inginsa kupil na 15" kolesach, ako to ovplivnuje spravanie auta?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

včera | Vladimír Kadera | 11 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní seděli! Superb může blednout závistí

Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní …

Dámy a pánové, nová Škoda Octavia je oficiálně na světě! Prohlédli jsme si ji s předstihem a tohle jsou naše první dojmy. Je tak jiná, že vedle ní Superb může vypadat jako chudší příbuzný.

11.  11.  2019 | | 265 N/A