TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

neodborník  |  09. 08. 2020 09:30

Nějak jsem si v článku nevšimnul vysvětlení v čem spočívá to vyzrání na EU co je v nadpisu.

Odpovědět  |   | 
R2  |  09. 08. 2020 22:44

Autor je pravdepodobne toho nazoru, ze turbo = emisni problem. Na druhou stranu vyzrat na emise (skodlivin a potencialnich skodlivin) atmosferou muze byt kontraproduktivni z pohledu emisi CO2. Navic to neni uplne vyhra pro zakaznika, protoze mala atmosfera samozrejme pojede mnohem hure nez maly preplnovany motor.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  10. 08. 2020 12:18

"Navic to neni uplne vyhra pro zakaznika, protoze mala atmosfera samozrejme pojede mnohem hure nez maly preplnovany motor."

Horsie ako presne?

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  10. 08. 2020 13:09

R2 to myslel jako že turbo dobře jede kolem 3t ot ale na stejnou dynamiku u nepřepl motoru potřebuješ 5t ot.Záleží z čeho kupec přechází.Nejhůř kdyby z nafty.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  09. 08. 2020 09:36

DualJet ..to je v prekladu dvojita tryska... to nezni na spatne. Myslel bych si, ze jde o letadlo.

Odpovědět  |   | 
P  |  09. 08. 2020 11:26

Ale ono to má opravdu dvě trysky na jeden válec.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  09. 08. 2020 11:44

..jo, praveze jo, urcite nelzou, ja jen ze...libi se mi, jak motory obecne mivaji vetsinou pompezne znejici nazvy

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  09. 08. 2020 20:56

To je jedno ako sa to vola, pozri tvoj nazov na svoju Fabiu co je technicky ovela horsie auto ako ignis so 4x4 ....

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  09. 08. 2020 21:23

..neblazni, muj hulvatsky nadopovany hothatch... s americkym vyrobcem kopmresoru pate generace a KKK turbem.. to je jina muzika..a v zimnim obdobi vitezim nazuty do pirelli sottozero

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  10. 08. 2020 08:48

Pořád je to jen podřadná Fabka.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  10. 08. 2020 10:03

Dalsi takovy... ktery potaji jezdi s fifty-five Kw..

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  10. 08. 2020 10:10

Nezáviď. Ve skutečnosti ještě mnohem méně.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  10. 08. 2020 13:18

Pod 55kw snad žádný moderní a hlavně lepší auto jako fabie není.Máš elektro kolo?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  10. 08. 2020 13:40

Na co elektro?

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  10. 08. 2020 13:47

To má pod 55kw..

Odpovědět  |   | 
 |  10. 08. 2020 10:07

Allamerein je jen dalsi podradny debil.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  11. 08. 2020 20:31

"v zimnim obdobi vitezim nazuty do pirelli sottozero".
Tak zrovna tyhle zimní pneu Pirelli Sottozero II jsem na sezónu 2015 pořídil na své Subaru v rozměru R17 215/45 a v prvním nájezdu do zátačky se nestačil divit, jak to auto začalo plavat, tím spíše, že tu zatáčku jsem projížděl na jiných citelně levnějších pneu denně a to zcela bez problémů i při větší rychlosti. Tak špatné pneu jsem ještě nikdy neměl a to byla suchá cesta. Ten předražený šunt od Pirelli jsem zvládl mít na autě ani ne 1000km, pak jsem to už nevydržel a obul Nokian WR D3 a úplně o něčem jiném.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  11. 08. 2020 20:54

Ja s tim mam na R16 205/45 zkusenost dobrou i v 10cm snehu, ale dik za popsanou zkusenost a beru to jako radu na priste

Odpovědět  |   | 
Luke  |  09. 08. 2020 09:36

Mild hybrid není hybrid. Je to pouze kurvítko na vypínaní motoru. Hybrid je toyota, kia niro, některé hondy. Vtipné, jak se to automotive snaží nazvat noblesně hybrid. U plug in hybridu se nikde nenapíše jen hybrid.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  09. 08. 2020 09:44

Cílem, proč to automotive dělá je vnést zmatek do řad nepřátel z Bruselu, kteří ty kokotiny s nevýrobou CO2 vymýšlejí

Odpovědět  |   | 
mz  |  09. 08. 2020 10:17

Ten zadek kreslil někdo pod vlivem houbiček?

Odpovědět  |   | 
p 22  |  09. 08. 2020 13:23

To má v najvyššej výbave manuálnu klímu a vzadu na oknách švihadlá ? Ja si myslím že pri prudšom manévry sa to prevráti.Ale naštastie ostalo to klasické japonské z osemdesiatych rokov tj.ostrekovače čelného skla v prednej kapote a červený kolískový prepínač na centrálne uzamknutie dverí zvnútra.Super.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  09. 08. 2020 19:50

Jasně že ne.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  09. 08. 2020 18:03

Taková sympatická malá hračka na dojíždění do práce, místo tahání rodinného kombi nebo SUV. Ale na nic víc to není. Tažné zařízení to neumí, dát cokoli na střechu je větrná loterie. Uvnitř je to pro dva, a ještě si musí být hodně důvěrně blízcí.

Odpovědět  |   | 

ignis má hmotnost povolenýho přívěsu-1000/400kg Jestli má posuvný zadní tak pro dva, jestli lavice je pevná tak pro tři vzadu a když k tomu připočteš dva ve předu... jestli chceš něco vědět, tak se zeptej tady na diskuzi.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  09. 08. 2020 20:31

Jasně, pro trpaslíky a japonce je to auto pro 5. Pro normální lidi max pro 3.
Mám s ním už pár tisíc km najeto. A ideální je to na cesty kolem komína.

Odpovědět  |   | 

jasně je jich hodně vidět jak jezdí samy z práce, v nouzi se tam namačkají.

Odpovědět  |   | 
Hans  |  10. 08. 2020 11:34

Je otázkou s čím to srovnáváte? S Fabií? Pak srovnávejte Swifta... Ignis = CityGo = Panda. A věřte, že ani jedno z nich na Ignise co do prostornosti nemá!

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  09. 08. 2020 20:44

To je hrozně hezké, ale tažné si k němu nekoupíš. V ceníku příslušenství je uvedeno jen "ve vývoji", a už je to tam nejméně rok.
A ne, to auto opravdu není pro tři vzadu. Pro dvě děti možná, pro dva dospělé ne, protože nemají místo v loktech a ramenou, to auto je neskutečná užovka.

Odpovědět  |   | 

když máš posuvný sedačky, tak vzadu jen pro dva a auto je homologovaný v tom případě pro čtyři. Když není v ceníku, tak si ho koupíš jinde, ale můžeš ho tam na rozdíl od škodovky namontovat.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  10. 08. 2020 08:49

Zkus si do toho sednout, ty tupče. Tam prostě místo pro dva lidi vzadu není.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  10. 08. 2020 08:54

Tupec jsi tady ty, protože pokud se podívám na celkové rozměry a čtu porovnání s Pandou, tak asi od toho komfort Superbu fakt očekávat nebudu! Demente!!

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  10. 08. 2020 10:11

Kdo píše o Superbu, ty vypatlanče? Já píšu od počátku, že je to auto pro dva lidi, a Péťa se mě snaží přesvědčovat o tom, že pro čtyři, případně pro pět? Nauč se přemýšlet, lopato.

Odpovědět  |   | 
Hans  |  10. 08. 2020 11:44

Pane Tupče, budu Vás tak oslovovat, když Vaše vyjadřování k ostatním jest stejné. Takže Tupče vězte, že já se svými 178cm si za sebe sednu a mám v Ignisu podobné místo, jako ve Fabii, ano menší, ale sedět se dá. Jo a Tupče, měl jsem na půjčení CityGo a Pandu a proti nim je v Ignisu místa jak v Superbu oproti Octavii... Takže Tupče, než něco budete psát, radím vyzkoušet a porovnat s přímou konkurencí. Tupče čau.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  10. 08. 2020 13:42

Nevážený Hansi, nauč se číst. Já vím, že čeština je pro skopčáky složitý jazyk, ale zkus to, Google překladač už je docela schopný.
Takže skoč z mostu, Hansi, a necpi se mezi civilizovanou společnost, když nevíš, o čem se v ní mluví.

Odpovědět  |   | 

suzuki ignis je pro čtyři nebo pět lidí, máš něco dále?

Odpovědět  |   | 
Hans  |  10. 08. 2020 22:32

Nu jooo, vono se to zlobí... Vono to umí jen nadávat. Vono to má IQ tykve. Tak to jooo. Vono by to chtělo prášeček nejspíše Diazepam. Až se naučíte psát slušně, pak si z vás nebudu dělat prču. Zatím mě vaše neinteligence náramně baví. Mějte se. Jo a jsem Čech jak poleno, narozen v Práglu. Ale s vaší inteligencí jistě místo toho budete číst Německo, Berlín. Bylo by mi divné, kdyby to bylo jinak, to byste fakt překvapil...

Odpovědět  |   | 
Hans  |  10. 08. 2020 11:53

Omlouvám se za špatné oslovování v mé předchozí reakci. Vy jste vlastně Tupec Vypatlaný! Pardon, tak ještě jednou všude tam, kde jsem nesprávně použil slovo Tupec, tak tam správně patří Tupec Vypatlaný a jeho skloňované deriváty... Omlouvám se, chyba napravena!

Odpovědět  |   | 

zbytečný se zminovat v článku o kamiqu, prostě sem blbci nechodí aby si koupili auto bez možnosti vybrat hybrid, elektro, nebo spalovák a ten hybrid může si vybrat i jako 4x4-kona a vyrábí se u nás.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  09. 08. 2020 20:32

A když někdo nechce 4x4 a hybrid? Nebo tu koná a finiše a další v provedení předloha kupuji jen blbci?

Odpovědět  |   | 

když nechceš 4x4 tak si koupíš předokolku a když někdo nechce hybrid, tak si koupí bez hybridu, má na výběr 4 spalovací motory a může k nim přiřadit dvě převodovky.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  09. 08. 2020 20:45

Jdi už s tou otravnou propagací Hyundaie do horoucích pekel.

Odpovědět  |   | 

tak když nejsi na hyundai, tak jdi do KIA a třeba do toyoty, tam máš hybrid i s řazením pádly na volantě. V žádným případě škodovku.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  10. 08. 2020 08:50

Natruc podobným kokotům bych tu Škodu koupil, ať se jí u nás daří ještě líp a ještě líp.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  10. 08. 2020 08:56

Jo,jo, pro Tebe mají speciál edici, můžes si vybrat :
https://www.automodels.cz/Skoda-Auto-c214_0_1.htm...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  10. 08. 2020 10:13

Pár hezkých kousků se tam najde, ale u modelů dávám přednost papíru.

Odpovědět  |   | 

tak koupíš si tu škodu nebo jenom tlučeš hubou? Počkej na test novýho hybridního yarisa, změníš svoje vyjadřování.

Odpovědět  |   | 
vana  |  09. 08. 2020 20:40

Fakt by mě zajímalo v kterém režimu může generátor vypomáhat spalovacímu motoru momentem 50 Nm. Při pidivýkonu 2,3 kW má ten moment v max. 440 otáčkách, což je bezpochyby hluboko pod volnoběhem spalováku

Odpovědět  |   | 

tam je to spřevodovaný tím řemenem. je to stejný jak u fiata.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  10. 08. 2020 08:57

Bože, dej některým oslům technického nadání!!!!

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  10. 08. 2020 12:24

elektromotor ma maximalny krutak = jeden krutak prakticky pri pri akejkolvek hodnote rpm.

Odpovědět  |   | 
 |  10. 08. 2020 23:36

Allamarein se v teto pseudodiskusi predvedl v cele sve prirozenosti jako debil a blazen. Petr.r mu obcas uspesne sekundoval.
Pritom pointa clanku je jasna. Komu se Ignis libi a vyhovuje mu, tak si ho koupi. Komu ne, koupi si neco jineho a nemusi zde ztracet cas s Allamareinem a jemu podonymi pitomecky.

Odpovědět  |   | 
honza  |  11. 08. 2020 14:50

Tak me to za ty penize prijde jako zatracene luxusni svezeni

Nejvyšší výkon při otáčkách 6 000 až 107 ot/min
>>>>>Nejvyšší krouticí moment 2 800 Nm ot/min <<<<<<<<<<
Zrychlení z 0 na 100 km/h 12,8 s

Jen bych rekl, ze to ma uzke gumy na takovy kroutak A poloha vykonove spicky je taky podivna.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  11. 08. 2020 20:45

Ignis v reále vypadá zezadu příšerně, ale to je daň za jeho malou velikost a prostornost uvnitř, prostě něco za něco. Suzuki třeba AC nabízí pouze v nejvyšší výbavě Elegance a nejde ani v nižších dokoupit, prostě Japonec. Moc Ignisů tady ani nejezdí a pokud, tak v tom vidím spíše někoho v důchodovém věku, kteří asi nejvíce ocení malou krabičku vs. vyšší výška pro výstup. A pokud se vyrábí Ignis stejně jako Swift v Japonsku a ne v Maďarsku, kde dělají Vitaru, tak to je pak čekačka pomalu stejná jako na nějaký supersport, tím spíše, když by měl někdo zájem o nejvyšší výbavu, tedy Elegance

Odpovědět  |   | 
Roman  |  07. 09. 2020 10:03

AC myslíš klimatizaci nebo automatickou klimatizaci? Protože už v základu klima je, automatická je až v nejvyšší výbavě.

Odpovědět  |   | 
José  |  13. 08. 2020 13:42

Pro dědka, který jede max. s manželkou, super auto. Kdybych neměl Pandu 4x4 (nafta, poslední verze Euro 6,70 kW),tak je pro mě Ignis jednoznačná volba.Zaplaťpànbůh, že jsou na trhu ještě taková auta.

Odpovědět  |   | 

Strašná zrůda. To je liliputánskej jeep nebo co?

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Jurko  |  17. 09. 2020 17:09

Co je malé, to je milé. Ne každý potřebuje tank.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  27. 09. 2020 08:40

Přesedlal jsem do Ignise z C-maxe a necítím se v nem nijak stísněně. V zadu pro dva lidi pro které je Ignis i homologovaný taky místa dostatek i když se posune zadní sedačka trošku dopředu. Kdo tvrdí, že si dozadu dva dospělí nesednou, tak v tom autě ještě neseděl.
Motor pro tu váhu auta dostačující. Rozhodně tohle auto není brzdou provozu. Spotřeba při dodržování rychlostních limitů je mimo dálnice okolo 4,5 l/100km.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  27. 09. 2020 08:43

Přesedlal jsem do Ignise z C-maxe a necítím se v nem nijak stísněně. Vzadu pro dva lidi pro které je Ignis i homologovaný taky místa dostatek i když se posune zadní sedačka trošku dopředu. Kdo tvrdí, že si dozadu dva dospělí nesednou, tak v tom autě ještě neseděl.
Motor je pro tu váhu auta dostačující. Rozhodně tohle auto není brzdou provozu. Spotřeba při dodržování rychlostních limitů je mimo dálnice okolo 4,5 l/100km.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

včera | Vladimír Kadera | 70 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

Renault Captur E-Tech PHEV

Plug-in hybridní model Renaultu v nabídce chyběl. Francouzi ale nedávno na český trh uvedli hned dva – Captur E-Tech a Megane Grandtour E-Tech. Dnes si povíme, co čekat od prodejně velmi úspěšného městského crossoveru.

13.  10.  2020 | Jan Mička | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 5 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro