TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

61 komentářů

Pavel
27. září • 8:43

Přesedlal jsem do Ignise z C-maxe a necítím se v nem nijak stísněně. Vzadu pro dva lidi pro které je Ignis i homologovaný taky místa dostatek i když se posune zadní sedačka trošku dopředu. Kdo tvrdí, že si dozadu dva dospělí nesednou, tak v tom autě ještě neseděl.
Motor je pro tu váhu auta dostačující. Rozhodně tohle auto není brzdou provozu. Spotřeba při dodržování rychlostních limitů je mimo dálnice okolo 4,5 l/100km.

Pavel
27. září • 8:40

Přesedlal jsem do Ignise z C-maxe a necítím se v nem nijak stísněně. V zadu pro dva lidi pro které je Ignis i homologovaný taky místa dostatek i když se posune zadní sedačka trošku dopředu. Kdo tvrdí, že si dozadu dva dospělí nesednou, tak v tom autě ještě neseděl.
Motor pro tu váhu auta dostačující. Rozhodně tohle auto není brzdou provozu. Spotřeba při dodržování rychlostních limitů je mimo dálnice okolo 4,5 l/100km.

Kuk Vykuk
13. srpna • 22:12

Strašná zrůda. To je liliputánskej jeep nebo co?

Jurko
17. září • 17:09

Co je malé, to je milé. Ne každý potřebuje tank.

José
13. srpna • 13:42

Pro dědka, který jede max. s manželkou, super auto. Kdybych neměl Pandu 4x4 (nafta, poslední verze Euro 6,70 kW),tak je pro mě Ignis jednoznačná volba.Zaplaťpànbůh, že jsou na trhu ještě taková auta.

Marex
11. srpna • 20:45

Ignis v reále vypadá zezadu příšerně, ale to je daň za jeho malou velikost a prostornost uvnitř, prostě něco za něco. Suzuki třeba AC nabízí pouze v nejvyšší výbavě Elegance a nejde ani v nižších dokoupit, prostě Japonec. Moc Ignisů tady ani nejezdí a pokud, tak v tom vidím spíše někoho v důchodovém věku, kteří asi nejvíce ocení malou krabičku vs. vyšší výška pro výstup. A pokud se vyrábí Ignis stejně jako Swift v Japonsku a ne v Maďarsku, kde dělají Vitaru, tak to je pak čekačka pomalu stejná jako na nějaký supersport, tím spíše, když by měl někdo zájem o nejvyšší výbavu, tedy Elegance :-P

Roman
7. září • 10:03

AC myslíš klimatizaci nebo automatickou klimatizaci? Protože už v základu klima je, automatická je až v nejvyšší výbavě.

honza
11. srpna • 14:50

Tak me to za ty penize prijde jako zatracene luxusni svezeni Nejvyšší výkon při otáčkách 6 000 až 107 ot/min
>>>>>Nejvyšší krouticí moment 2 800 Nm ot/min <<<<<<<<<<
Zrychlení z 0 na 100 km/h 12,8 s Jen bych rekl, ze to ma uzke gumy na takovy kroutak A poloha vykonove spicky je taky podivna.

10. srpna • 23:36

Allamarein se v teto pseudodiskusi predvedl v cele sve prirozenosti jako debil a blazen. Petr.r mu obcas uspesne sekundoval.
Pritom pointa clanku je jasna. Komu se Ignis libi a vyhovuje mu, tak si ho koupi. Komu ne, koupi si neco jineho a nemusi zde ztracet cas s Allamareinem a jemu podonymi pitomecky.

vana
9. srpna • 20:40

Fakt by mě zajímalo v kterém režimu může generátor vypomáhat spalovacímu motoru momentem 50 Nm. Při pidivýkonu 2,3 kW má ten moment v max. 440 otáčkách, což je bezpochyby hluboko pod volnoběhem spalováku

Joe Doe
10. srpna • 12:24

elektromotor ma maximalny krutak = jeden krutak prakticky pri pri akejkolvek hodnote rpm.

šofér
10. srpna • 8:57

Bože, dej některým oslům technického nadání!!!!

petr r. (petrumr)
9. srpna • 21:18

tam je to spřevodovaný tím řemenem. je to stejný jak u fiata.

petr r. (petrumr)
9. srpna • 20:27

zbytečný se zminovat v článku o kamiqu, prostě sem blbci nechodí aby si koupili auto bez možnosti vybrat hybrid, elektro, nebo spalovák a ten hybrid může si vybrat i jako 4x4-kona a vyrábí se u nás.

Allamarein
9. srpna • 20:45

Jdi už s tou otravnou propagací Hyundaie do horoucích pekel.

petr r. (petrumr)
9. srpna • 21:16

tak když nejsi na hyundai, tak jdi do KIA a třeba do toyoty, tam máš hybrid i s řazením pádly na volantě. V žádným případě škodovku.

Allamarein
10. srpna • 8:50

Natruc podobným kokotům bych tu Škodu koupil, ať se jí u nás daří ještě líp a ještě líp. :-D :-D

šofér
10. srpna • 8:56

Jo,jo, pro Tebe mají speciál edici, můžes si vybrat :
https://www.automodels.cz/Skoda-Auto-c214_0_1.htm...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
10. srpna • 10:13

Pár hezkých kousků se tam najde, ale u modelů dávám přednost papíru. :-)

petr r. (petrumr)
10. srpna • 16:32

tak koupíš si tu škodu nebo jenom tlučeš hubou? Počkej na test novýho hybridního yarisa, změníš svoje vyjadřování.

Tom
9. srpna • 20:32

A když někdo nechce 4x4 a hybrid? Nebo tu koná a finiše a další v provedení předloha kupuji jen blbci?

petr r. (petrumr)
9. srpna • 21:13

když nechceš 4x4 tak si koupíš předokolku a když někdo nechce hybrid, tak si koupí bez hybridu, má na výběr 4 spalovací motory a může k nim přiřadit dvě převodovky.

Allamarein
9. srpna • 18:03

Taková sympatická malá hračka na dojíždění do práce, místo tahání rodinného kombi nebo SUV. Ale na nic víc to není. Tažné zařízení to neumí, dát cokoli na střechu je větrná loterie. Uvnitř je to pro dva, a ještě si musí být hodně důvěrně blízcí.

petr r. (petrumr)
9. srpna • 20:14

ignis má hmotnost povolenýho přívěsu-1000/400kg Jestli má posuvný zadní tak pro dva, jestli lavice je pevná tak pro tři vzadu a když k tomu připočteš dva ve předu... jestli chceš něco vědět, tak se zeptej tady na diskuzi.

Allamarein
9. srpna • 20:44

To je hrozně hezké, ale tažné si k němu nekoupíš. V ceníku příslušenství je uvedeno jen "ve vývoji", a už je to tam nejméně rok.
A ne, to auto opravdu není pro tři vzadu. Pro dvě děti možná, pro dva dospělé ne, protože nemají místo v loktech a ramenou, to auto je neskutečná užovka.

Karel
15. září • 20:13

Tažné zařízení Japonci nedodávají, ale namontuje ti ho každý prodejce. Podstatná je příprava elektriky a to ti udělají v Japonsku, protože si musíš určit, jestli chceš kabel na devíti nebo jedenácti pólovou zástrčku.

petr r. (petrumr)
9. srpna • 21:05

když máš posuvný sedačky, tak vzadu jen pro dva a auto je homologovaný v tom případě pro čtyři. Když není v ceníku, tak si ho koupíš jinde, ale můžeš ho tam na rozdíl od škodovky namontovat.

Allamarein
10. srpna • 8:49

Zkus si do toho sednout, ty tupče. Tam prostě místo pro dva lidi vzadu není.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
šofér
10. srpna • 8:54

Tupec jsi tady ty, protože pokud se podívám na celkové rozměry a čtu porovnání s Pandou, tak asi od toho komfort Superbu fakt očekávat nebudu! Demente!!

Allamarein
10. srpna • 10:11

Kdo píše o Superbu, ty vypatlanče? Já píšu od počátku, že je to auto pro dva lidi, a Péťa se mě snaží přesvědčovat o tom, že pro čtyři, případně pro pět? Nauč se přemýšlet, lopato.

Hans
10. srpna • 11:53

Omlouvám se za špatné oslovování v mé předchozí reakci. Vy jste vlastně Tupec Vypatlaný! Pardon, tak ještě jednou všude tam, kde jsem nesprávně použil slovo Tupec, tak tam správně patří Tupec Vypatlaný a jeho skloňované deriváty... :-) Omlouvám se, chyba napravena!

Hans
10. srpna • 11:44

Pane Tupče, budu Vás tak oslovovat, když Vaše vyjadřování k ostatním jest stejné. Takže Tupče vězte, že já se svými 178cm si za sebe sednu a mám v Ignisu podobné místo, jako ve Fabii, ano menší, ale sedět se dá. Jo a Tupče, měl jsem na půjčení CityGo a Pandu a proti nim je v Ignisu místa jak v Superbu oproti Octavii... :-) Takže Tupče, než něco budete psát, radím vyzkoušet a porovnat s přímou konkurencí. Tupče čau.

Allamarein
10. srpna • 13:42

Nevážený Hansi, nauč se číst. Já vím, že čeština je pro skopčáky složitý jazyk, ale zkus to, Google překladač už je docela schopný.
Takže skoč z mostu, Hansi, a necpi se mezi civilizovanou společnost, když nevíš, o čem se v ní mluví.

Hans
10. srpna • 22:32

Nu jooo, vono se to zlobí... Vono to umí jen nadávat. Vono to má IQ tykve. Tak to jooo. Vono by to chtělo prášeček nejspíše Diazepam. Až se naučíte psát slušně, pak si z vás nebudu dělat prču. Zatím mě vaše neinteligence náramně baví. Mějte se. Jo a jsem Čech jak poleno, narozen v Práglu. Ale s vaší inteligencí jistě místo toho budete číst Německo, Berlín. Bylo by mi divné, kdyby to bylo jinak, to byste fakt překvapil...

petr r. (petrumr)
10. srpna • 16:29

suzuki ignis je pro čtyři nebo pět lidí, máš něco dále?

Tom
9. srpna • 20:31

Jasně, pro trpaslíky a japonce je to auto pro 5. Pro normální lidi max pro 3.
Mám s ním už pár tisíc km najeto. A ideální je to na cesty kolem komína.

petr r. (petrumr)
9. srpna • 21:23

jasně je jich hodně vidět jak jezdí samy z práce, v nouzi se tam namačkají.

Hans
10. srpna • 11:34

Je otázkou s čím to srovnáváte? S Fabií? Pak srovnávejte Swifta... Ignis = CityGo = Panda. A věřte, že ani jedno z nich na Ignise co do prostornosti nemá!

p 22
9. srpna • 13:23

To má v najvyššej výbave manuálnu klímu a vzadu na oknách švihadlá ? Ja si myslím že pri prudšom manévry sa to prevráti.Ale naštastie ostalo to klasické japonské z osemdesiatych rokov tj.ostrekovače čelného skla v prednej kapote a červený kolískový prepínač na centrálne uzamknutie dverí zvnútra.Super.

ACE
9. srpna • 19:50

Jasně že ne.

mz
9. srpna • 10:17

Ten zadek kreslil někdo pod vlivem houbiček?

Luke
9. srpna • 9:36

Mild hybrid není hybrid. Je to pouze kurvítko na vypínaní motoru. Hybrid je toyota, kia niro, některé hondy. Vtipné, jak se to automotive snaží nazvat noblesně hybrid. U plug in hybridu se nikde nenapíše jen hybrid.

Jyrka Syrka
9. srpna • 9:44

Cílem, proč to automotive dělá je vnést zmatek do řad nepřátel z Bruselu, kteří ty kokotiny s nevýrobou CO2 vymýšlejí
:-D

WRC Fabia R2 TwinCharger
9. srpna • 9:36

DualJet ..to je v prekladu dvojita tryska... to nezni na spatne. Myslel bych si, ze jde o letadlo.:-)

P
9. srpna • 11:26

Ale ono to má opravdu dvě trysky na jeden válec.

WRC Fabia R2 TwinCharger
9. srpna • 11:44

..jo, praveze jo, urcite nelzou, ja jen ze...libi se mi, jak motory obecne mivaji vetsinou pompezne znejici nazvy;-)

OnlyTruth
9. srpna • 20:56

To je jedno ako sa to vola, pozri tvoj nazov na svoju Fabiu co je technicky ovela horsie auto ako ignis so 4x4 ....

WRC Fabia R2 TwinCharger
9. srpna • 21:23

..neblazni, muj hulvatsky nadopovany hothatch... s americkym vyrobcem kopmresoru pate generace a KKK turbem.. to je jina muzika..a v zimnim obdobi vitezim nazuty do pirelli sottozeroB-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marex
11. srpna • 20:31

"v zimnim obdobi vitezim nazuty do pirelli sottozero".
Tak zrovna tyhle zimní pneu Pirelli Sottozero II jsem na sezónu 2015 pořídil na své Subaru v rozměru R17 215/45 a v prvním nájezdu do zátačky se nestačil divit, jak to auto začalo plavat, tím spíše, že tu zatáčku jsem projížděl na jiných citelně levnějších pneu denně a to zcela bez problémů i při větší rychlosti. Tak špatné pneu jsem ještě nikdy neměl a to byla suchá cesta. Ten předražený šunt od Pirelli jsem zvládl mít na autě ani ne 1000km, pak jsem to už nevydržel a obul Nokian WR D3 a úplně o něčem jiném.

WRC Fabia R2 TwinCharger
11. srpna • 20:54

Ja s tim mam na R16 205/45 zkusenost dobrou i v 10cm snehu, ale dik za popsanou zkusenost a beru to jako radu na priste

Allamarein
10. srpna • 8:48

Pořád je to jen podřadná Fabka.

10. srpna • 10:07

Allamerein je jen dalsi podradny debil.

WRC Fabia R2 TwinCharger
10. srpna • 10:03

Dalsi takovy... ktery potaji jezdi s fifty-five Kw..

Allamarein
10. srpna • 10:10

Nezáviď. :-D :-D Ve skutečnosti ještě mnohem méně.

Michal2
10. srpna • 13:18

Pod 55kw snad žádný moderní a hlavně lepší auto jako fabie není.Máš elektro kolo?

Allamarein
10. srpna • 13:40

Na co elektro?

Michal2
10. srpna • 13:47

To má pod 55kw..

neodborník
9. srpna • 9:30

Nějak jsem si v článku nevšimnul vysvětlení v čem spočívá to vyzrání na EU co je v nadpisu.

R2
9. srpna • 22:44

Autor je pravdepodobne toho nazoru, ze turbo = emisni problem. Na druhou stranu vyzrat na emise (skodlivin a potencialnich skodlivin) atmosferou muze byt kontraproduktivni z pohledu emisi CO2. Navic to neni uplne vyhra pro zakaznika, protoze mala atmosfera samozrejme pojede mnohem hure nez maly preplnovany motor.

Joe Doe
10. srpna • 12:18

"Navic to neni uplne vyhra pro zakaznika, protoze mala atmosfera samozrejme pojede mnohem hure nez maly preplnovany motor."Horsie ako presne?

Michal2
10. srpna • 13:09

R2 to myslel jako že turbo dobře jede kolem 3t ot ale na stejnou dynamiku u nepřepl motoru potřebuješ 5t ot.Záleží z čeho kupec přechází.Nejhůř kdyby z nafty.

Doporučujeme

Články odjinud