Z technického hlediska jde o upravenou verzi Toyoty Urban Cruiser Hyrider s odlišnou přídí a zádí včetně značně odlišných světel. Zdroj: Suzuki

Z technického hlediska jde o upravenou verzi Toyoty Urban Cruiser Hyrider s odlišnou přídí a zádí včetně značně odlišných světel. | Zdroj: Suzuki

Novinka má na délku 4345 mm, stojí na rozvoru 2600 mm (o 100 mm více, než má evropská Vitara) a na šířku měří 1795 mm. Zdroj: Suzuki

Novinka má na délku 4345 mm, stojí na rozvoru 2600 mm (o 100 mm více, než má evropská Vitara) a na šířku měří 1795 mm. | Zdroj: Suzuki

Základní motorizací je benzinová patnáctistovka Suzuki K Dual Jet VVT s 12V mild hybridním systémem o výkonu 75 kW (102 k) a 135 Nm točivého momentu. Pohánět umí buď přední nebo všechna kola skrze systém AllGrip s několika režimy. Zdroj: Suzuki

Základní motorizací je benzinová patnáctistovka Suzuki K Dual Jet VVT s 12V mild hybridním systémem o výkonu 75 kW (102 k) a 135 Nm točivého momentu. Pohánět umí buď přední nebo všechna kola skrze systém AllGrip s několika režimy. | Zdroj: Suzuki

Druhou možností je čtyřválec se stejným objemem od Toyoty s plnohodnotným hybridním systémem a 85 kW (116 k) plus 141 Nm. U něj jsou poháněna výhradně přední kola v režimech EV, Eco, Power či Normal, čistě na elektřinu ujede až 25 kilometrů. Zdroj: Suzuki

Druhou možností je čtyřválec se stejným objemem od Toyoty s plnohodnotným hybridním systémem a 85 kW (116 k) plus 141 Nm. U něj jsou poháněna výhradně přední kola v režimech EV, Eco, Power či Normal, čistě na elektřinu ujede až 25 kilometrů. | Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara | Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara | Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara | Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara | Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara | Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara | Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara | Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara | Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara | Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara | Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara | Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara | Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara | Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara | Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara | Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara | Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara | Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara Zdroj: Suzuki

Suzuki Grand Vitara | Zdroj: Suzuki

Novinka má na délku 4345 mm, stojí na rozvoru 2600 mm (o 100 mm více, než má evropská Vitara) a na šířku měří 1795 mm. Zdroj: Suzuki
Základní motorizací je benzinová patnáctistovka Suzuki K Dual Jet VVT s 12V mild hybridním systémem o výkonu 75 kW (102 k) a 135 Nm točivého momentu. Pohánět umí buď přední nebo všechna kola skrze systém AllGrip s několika režimy. Zdroj: Suzuki
Druhou možností je čtyřválec se stejným objemem od Toyoty s plnohodnotným hybridním systémem a 85 kW (116 k) plus 141 Nm. U něj jsou poháněna výhradně přední kola v režimech EV, Eco, Power či Normal, čistě na elektřinu ujede až 25 kilometrů. Zdroj: Suzuki
Suzuki Grand Vitara Zdroj: Suzuki
22
Fotogalerie

Suzuki Grand Vitara se vrací jako SUV pro Indii. S hybridními pohony by mohlo i do Evropy

Konkurent pro Škodu Kushaq přijíždí se zajímavými motory. Využil techniku Toyoty, spřízněnost s ní umně maskuje.

Označení Grand se u Vitary objevilo v její druhé a třetí generaci, aktuální čtvrtá verze jej v Evropě opustila. Nyní japonská značka představuje novou Grand Vitaru, určenou pro indický trh. Z technického hlediska jde o upravenou verzi Toyoty Urban Cruiser Hyryder s odlišnou přídí a zádí včetně značně jiných světel – spolupráce obou automobilek má i na starém kontinentu podobný styl ve formě dvojčat Toyota Corolla/Suzuki Swace a Toyota RAV4/Suzuki Across.

Novinka má na délku 4345 mm, stojí na rozvoru 2600 mm (o 100 mm více, než má evropská Vitara) a na šířku měří 1795 mm. Základní motorizací je benzinová patnáctistovka Suzuki K Dual Jet VVT s 12V mild-hybridním systémem o výkonu 75 kW (102 k) a 135 Nm točivého momentu. Pohánět umí buď přední nebo všechna kola skrze systém AllGrip s několika režimy.

Druhou možností pohonu je čtyřválec se stejným objemem a s plnohodnotným hybridním systémem a 85 kW (116 k) plus 141 Nm. U něj jsou poháněna výhradně přední kola v režimech EV, Eco, Power či Normal. Vzhledem k nízkoemisnímu pohonu by mohla Grand Vitara teoreticky nahradit aktuální evropský model, který je vyráběn již od března roku 2015.

Suzuki

Suzuki je japonský výrobce automobilů a motocyklů. Michio Suzuki založil v roce 1909 společnost vyrábějící tkací stroje, první prototyp automobilu vznikl až v roce 1937.

Suzuki má své továrny i v Indii, Pákistánu nebo Maďarsku, spolupracuje s řadou automobilek.

Suzuki Ignis • Suzuki Swift • Suzuki Vitara • Suzuki S-Cross

Doporučujeme

Články odjinud