Suzuki Grand Vitara: příplatek za naftu 100 tisíc

GTI DSG  |  30. 11. 2005 00:27

za 100 klacku mam pres 3000 litru benzinu :) neprestrelili trosku?

Odpovědět  |   | 
JOE  |  30. 11. 2005 00:45

 nad tím zůstává rozum stát. Proč by někdo za naftu tolik připlácel?

Odpovědět  |   | 
Ráďa  |  30. 11. 2005 01:43

K off roadu se sice nafta hodí víc než na běžný osobák, ale 100 fialových u tak malého auta je drsný rozdíl

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  30. 11. 2005 07:13

Vitara není zase tak malé auto  Nicméně je fakt, že ten nafťák je nejvhodnějším motorem pro Vitaru. Šestnáctistovka je velmi hlučná a má tak krátké převody, že se s ní v podstatě nedá cestovat po dálnici a dvoulitr zase nezřízeně "žere".

Odpovědět  |   | 
bugs  |  30. 11. 2005 07:53

Ale no tak, spotreba 10 - 11 l/100 km na trvalu stvorkolku s pohotovostnou hmotnostou 1.5 t a vysokou karoseriou typu off road je neprimerana ??? Lebo 10 l je cestovna spotreba v testoch u novinarov a aj ja som ju mal pocas poslednych 1 000 km { a to som ju nesetril }

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  30. 11. 2005 09:33

Na motor tohoto výkonu je to dost. Na testovací trase jsem běžně jezdil za 14-15...

Odpovědět  |   | 
bugs  |  01. 12. 2005 06:33

Tak to asi hovorime o inom aute. Aj s Grand Vitarou 2,0i sa jazdit za 15l - ale to si treba pripravit dalsie peniaze na pokuty a navyse to uz nie je bezne jazdenie ale skor "zavodenie" . Pisal som o cestovnej spotrebe u zabehnuteho auta.

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  30. 11. 2005 07:52

Řešením je koupit si "velkou" Hondu CRV s ropákem za necelých 900 klacků

Odpovědět  |   | 
pepino  |  30. 11. 2005 11:38

přesně za 86O, tolik stojí CR-V s dieselem v kompletní výbavě, lepší, než má nová Vitara.
navíc všichni zapomínají, že když základní cena je o 100 000kč větší, tak i cena každoroční pojistky je cca o 5600kč vyšší! (ale to je podle druhu pojišťov ny)
 

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  30. 11. 2005 11:54

Myslím, že srovnat Vitaru a CR-V není až tak košér. Ono CR-V je čisté a "pouhé" SUV s předním náhonem, kdy se v případě prokluzu poměrně citelně připojí zadní náprava. Vitara je naproti tomu zcivilněný off road, který má trvalý náhon, redukce, uzávěrky atd. a v minulé generaci velmi často sloužil jako zdatný pomocník u lesníků a podobných profesí. Nyní to již není onen off road, jak si ho ostatní představují, rám je již zabudován do podvozku, má víceprvky, ale jeho schopnosti jsou zcela jinde, než co dokáže nabídnou CR-V. S oběma vozy jsem strávil nemálo času a tak mohu směle srovnat. Na silnici je Vitara stejně pohodlná, kvalitní, pružná, vybavená jako CR-V, ale v terénu je to jako Jeckyl a Hyde. Ono i samotná Honda doporučuje u CR-V jízdu pouze po dobré silnici a pokud možno, tak mimo toto se nevydávat. U Vitary můžete jet po dálnici s rodinkou, na benzínce je vysadit a zamířit si to na hodinku na blízkou off road trať, poté se vrátit a pohodlně pokračovat na dovolenou po dálnici. V tom je jejich základní rozdíl. A ono CR-V s naftovou dva-dvojkou, kterou pokládam za asi nejlepší 4-válcový naftový motor na trhu, si vezme také svoje a příplatek proti benzínu 50 000 Kč, také není nejmenší.
Pokud budeme brát, že si budou "běžní" lidé vybírat mezi CR-V a Vitarou a auto budou používat jako SUV, tak poté je to velmi složitý výběr, pokud ale hodláte občas zavítat i na horší cestu, tak pak to Vitara vyhraje poměrně výrazně.

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  30. 11. 2005 12:30

Nešlo i technické srovnání, ale o cenové. Jinak, osobně asi spíš tu Hondu. Kolik do toho kdo hodláme investovat, je dáno tím, kolik si vyděláme, takže to CR-V je velice solidní cena. Cena Vitary je ale také dobrá. Auto se často nekupuje jenom podle racionálního uvažování, pak by se mnohá auta ani nesměla vyrábět, viz. Lambo, Porsche-ta jezdí často ve městském provozu a logiku to asi spíš nemá jak má..... atd.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  30. 11. 2005 13:40

Ja to chápu. Já tím příspěvkem jen chtěl říct, že Vitara umí trochu víc, než CR-V. Nová Vitara je prostě již zcela jiné auto, než minulá generace, která byl prostě off roadem se všemi neduhy. Dnešní Vitara uspokojí jak toho, kdo potřebuje jezdit pouze po cestách, tak toho, kdo potřebuje k tomu přidat i terén. I když pouze do terénu by se našli vhodnější kandidáti. U většiny kupujících to ale bude spíše o tom, co se komu více líbí, protože většina řidičů potenciál obou vozu jen tak nevyužije.

Odpovědět  |   | 
K.  |  30. 11. 2005 09:08

No, vyplati se to zhruba po 180t najetych kilometrech a to nezapocitavam drazsi udrzbu naftaku. ALe podle prvnich ohlasu zakazniku chce tak 50% prave naftu...

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  30. 11. 2005 12:24

Mám auta na benzín i naftu a cena údržby je řádově stejná.Pro daný model.

Odpovědět  |   | 
Haya  |  30. 11. 2005 12:57

když těch 100 tis. dobře investuji ( akcie, fondy,nemovitosti, pozemky apod. ) tak mi vydělají a ještě neposlouchám traktorový zvuk

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  30. 11. 2005 13:48

Je snad osobní věcí každého, jak naloží se 100 tisíci.Řešením je žádné auto nekupovat,nekoupit domácí kino, nejet na dovolenou atd, vše investovat,spořit,spořit,spořit(tohle dělá maje švagrová s manželem) a kochat se pohledem na výpisy z účtů.....v mezním případě se vůbec nenarodit, to toho nežijícího člověka dojde vůbec nejlevněji..:o)))  Někdo poslouchá Janáčka, jiný zvuk motoru - říká se tomu svobodná volba. Spolupracovník dělá veterány,ztrávil v dílně tisíce hodin,aby 1-2 x ročně vyjel. Naposledy rozbil formulový vůz ve 160-rozpůlil jej a 2 roky má co dělat.Jiní sedí v hospodě a nadávají na poměry. On zachránil několit vzácných aut-pro budoucnost,ne pro prachy,ty do toho jenom vráží.Takže řečem o investicích opravdu nerozumím.
 

Odpovědět  |   | 
JOE  |  30. 11. 2005 13:54

S tímto názorem naprosto souhlasím!

Odpovědět  |   | 
Haya  |  30. 11. 2005 15:18

joch to myslel tak, že prostě rozdíl 100 tis. Kč v tomto případě je neospravedlivitelný, asi tak. Můj názor, mám snad na něho právo, ne? A jinak, takové plechovky jsou pouze na přiblížení z místa A do B. Na radost mám motorky

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  30. 11. 2005 16:02

No vidiš, já zase za cenu solidní motorky zaplatím dceři rok na špičkové jazykovce v GB pro velmi pokročilé...a jsme u toho, že si své peníze peníze každý utrácíme podle sebe.Konečně,seč ještě nemá VŠ hotovou, příslušná částka na jejím učtě leží a bude použita na tento účel. Nejsme ve sporu.Mezitím si s penězi "podniká" a vydělávají jí další peníze.Motorku opravdu memusím, ale to je asi dáno tím, že před 30 lety jsem s tím praštil dobře o zem,nic se mi nestalo, následovalo její vyhození do šrotu a od té doby už na to nikdy nesednu. To raději tu Vitaru

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

včera | Jan Mička | 57 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A