Suzuki Grand Vitara: příplatek za naftu 100 tisíc

V prosinci uvede Suzuki na český trh Vitaru s novým motorem - nafťákem 1,9 DDiS, který má původ v Renaultu. Motor má výkon 95 kW a točivý moment 300 Nm. Vitara s ním váží 1 660 kg, dosáhne maximální rychlost 170 km/h a spotřebuje 7,7 l nafty. Oproti modelu 2,0 JLX bude nafťák stát 749 900 Kč, tedy o rovných 100 000 Kč více. V základu bude sice bohatší o ESP, ale to je slabá náplast na takový cenový příplatek; rozdíl ve výkonu je 8 kW, rozdíl ve spotřebě 1,7 l. Přesto je ale celková cena slušná, vzhledem k de facto plné výbavě, do které patří uzávěrka diferenciálu či redukční převodovka.
První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 171 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků