Suzuki Grand Vitara: příplatek za naftu 100 tisíc

V prosinci uvede Suzuki na český trh Vitaru s novým motorem - nafťákem 1,9 DDiS, který má původ v Renaultu. Motor má výkon 95 kW a točivý moment 300 Nm. Vitara s ním váží 1 660 kg, dosáhne maximální rychlost 170 km/h a spotřebuje 7,7 l nafty. Oproti modelu 2,0 JLX bude nafťák stát 749 900 Kč, tedy o rovných 100 000 Kč více. V základu bude sice bohatší o ESP, ale to je slabá náplast na takový cenový příplatek; rozdíl ve výkonu je 8 kW, rozdíl ve spotřebě 1,7 l. Přesto je ale celková cena slušná, vzhledem k de facto plné výbavě, do které patří uzávěrka diferenciálu či redukční převodovka.
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 33 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků