Suzuki Grand Vitara: příplatek za naftu 100 tisíc

V prosinci uvede Suzuki na český trh Vitaru s novým motorem - nafťákem 1,9 DDiS, který má původ v Renaultu. Motor má výkon 95 kW a točivý moment 300 Nm. Vitara s ním váží 1 660 kg, dosáhne maximální rychlost 170 km/h a spotřebuje 7,7 l nafty. Oproti modelu 2,0 JLX bude nafťák stát 749 900 Kč, tedy o rovných 100 000 Kč více. V základu bude sice bohatší o ESP, ale to je slabá náplast na takový cenový příplatek; rozdíl ve výkonu je 8 kW, rozdíl ve spotřebě 1,7 l. Přesto je ale celková cena slušná, vzhledem k de facto plné výbavě, do které patří uzávěrka diferenciálu či redukční převodovka.
Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků