Suzuki Grand Vitara: přehled motorů, ceny, nové foto

Již jen pár dní zbývá do oficiálního představení nové Vitary ve Frankfurtu a jen pár týdnů do zahájení prodeje v Evropě. Tento úspěšný model japonské automobilky, patřící do třídy SUV, se dočkal nejen nového kabátu, ale i nových motorů a nových prvků příplatkové výbavy.

Suzuki tradičně nasadí dvojici karosářských variant - třídveřovou a pětidveřovou. Každá z těchto variant dostane po jednom benzínovém motoru s tím, že větší, pětidveřová, dostane i jeden nafťák. Třídveřová dostane pod kapotu benzínovou šestnáctistovku s výkonem 76 kW (103 k ) a kombinovanou spotřebou 7,3 l/100 km. Delší verze dostane motor o objemu 2.0 l s výkonem 101 kW (138 k ) a kombinovanou spotřebou 7,7 l/100 km. K tomuto benzínovému motoru dostane prodloužená verze ještě naftový motor o objemu 2.0 l s výkonem 93 kW (127 k) a kombinovanou spotřebou 6,5 l/100km. Výkon bude přenášen pětistupňovým manuálem s možností zakoupení čtyřstupňového automatu pro delší verzi. U ní bude k dispozici též náhon na všechna kola.

Mezi standardní výbavou můžeme mimo jiné najít přední a boční (vpředu i vzadu) airbagy, klimatizaci, elektricky ovládaná okna, CD přehrávač, centrální zamykání, kola z lehkých slitin a mlhovky.

Cena na německém trhu bude začínat na 19 950 Euro (cca 590 tis. Kč) u základního krátkého modelu s motorem 1.6. Cena základní Vitary s dvoulitrem bude 24 390 Euro (cca 720 tis. Kč). Cena naftové verze zatím není známa.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků