Suzuki Grand Vitara: nové motory, výbava i ceny

19 komentářů

Petr
28. března • 11:30

Neví někdo hmotnosti nebržděných a brzděných přívěsů u dieslu na www.suzuki.cz jsem to nenašel?

Mio
24. října • 10:20

Cakal som aj nejaky vykonnejsi naftak. 1,9 DDiS asi uz nepatri vykonovo medzi top vo svojej kategorii. Predaje hovoria jasne (2 tretiny v prospech nafty) ale Suzuki chce ch**t proti vetru. Aspon ze ta cena je celkom prijemna.

martin
24. října • 11:40

Už to má nějaký TCS? nebo to spoléhá jenom na ten zadní lamelový samosvor?

no name
24. října • 11:57

TCS je co?

martin
24. října • 21:19

kontrola trakce,
to nevadí z reakce usuzuji, že asi nemá:-|

Matheew
25. října • 1:55

Kedze to ma ESP (podla obrazku), tak to snad ma aj TCS...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
martin
25. října • 17:47

to bohužel není to samé:-/
chtělo by to testík s diagonálním zkříením

no name
26. října • 21:39

ESP bez kontroly trakce na trhu běžných vozů není. Takže auto, co má ESP má zároveň ABS, TCS, BAS apod. Je pravda, že to není separované ty systémy a nelze vypnout jenom část z nich. Na druhou stranu jezdit v terénu s elektronickým omezením motoru, aby neklouzala kola je nemožné, resp. postrádá to logiku.

Paulie
24. října • 12:17

Asi je myšlen protiprokluz!?

no name
24. října • 10:25

Ještě by mohli přidat lepší převodovky a je klid.

Paulie
24. října • 11:22

Převodovky??? Nějaké upřesnění by nebylo? Díky

no name
24. října • 11:28

Nechápu, jak myslíte váš dotaz?

Lovap
24. října • 11:34

Aj ja by som chcel vedieť prečo lepšie prevodovky. S tými súčasnými sú problémy?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
no name
24. října • 11:57

To ne, nejsou s nimi problémy, ale máji o jeden stupeň méně, než by se hodilo a hlavně za jízdy vibrují, což je nepříjemné. Jinak jsou spolehlivé, řadí dobře apod. ale doba je jinde.

Paulie
24. října • 12:12

To máte pravdu, ale odstupňování je vyladěno na 5st. Pokud by byl přidán stupeň zkratily by se ostatní, což by mělo za následek stálé "kvedlání" pákou. Pokud by k převodovce nebyl doladěn i motor. Vibrace způsobuje motor který je sice spolehlivý a dostatečně silný, ale o proti konkurenci tvrdý. Bohužel Renault. Mohli by konečně vyvinout svůj naftový motor.

no name
24. října • 12:41

Ty vibrace řadičky jsou i u benzínu, je to prostě vlastnost a ty vibrace nejsou malé, ale poměrně vysoká kulisa se třepe i o centimetr.

SomeName
24. října • 15:19

Ak sa nemylim, tak vibracie radiacej paky su koli tomu, ze prevodovka je priamo radena, alebo inac povedane, radiaca paka je priamo na prevodovke (a nie ako u vacsiny aut mimo prevodovky, pricom konekcia na prevodovku je riesena tiahlami, alebo bowdenom).

no name
24. října • 15:59

Z pohledu uživatele je technické řešení převodovky irelevantní. Je zajímá výsledek. Nechtějí v autě "fofr klacek" který při běžné jízdě vibruje. Mne osobně by to neskutečně štvalo.

Lovap
25. října • 19:12

To no name: No, mne by to ani nevadilo - je to také spojenie človeka s technikou :-)

Doporučujeme

Články odjinud