Neví někdo hmotnosti nebržděných a brzděných přívěsů u dieslu na www.suzuki.cz jsem to nenašel?
Cakal som aj nejaky vykonnejsi naftak. 1,9 DDiS asi uz nepatri vykonovo medzi top vo svojej kategorii. Predaje hovoria jasne (2 tretiny v prospech nafty) ale Suzuki chce ch**t proti vetru. Aspon ze ta cena je celkom prijemna.
Už to má nějaký TCS? nebo to spoléhá jenom na ten zadní lamelový samosvor?
TCS je co?
kontrola trakce, to nevadí z reakce usuzuji, že asi nemá:-|
Kedze to ma ESP (podla obrazku), tak to snad ma aj TCS...
to bohužel není to samé:-/chtělo by to testík s diagonálním zkříením
ESP bez kontroly trakce na trhu běžných vozů není. Takže auto, co má ESP má zároveň ABS, TCS, BAS apod. Je pravda, že to není separované ty systémy a nelze vypnout jenom část z nich. Na druhou stranu jezdit v terénu s elektronickým omezením motoru, aby neklouzala kola je nemožné, resp. postrádá to logiku.
Asi je myšlen protiprokluz!?
Ještě by mohli přidat lepší převodovky a je klid.
Převodovky??? Nějaké upřesnění by nebylo? Díky
Nechápu, jak myslíte váš dotaz?
Aj ja by som chcel vedieť prečo lepšie prevodovky. S tými súčasnými sú problémy?
To ne, nejsou s nimi problémy, ale máji o jeden stupeň méně, než by se hodilo a hlavně za jízdy vibrují, což je nepříjemné. Jinak jsou spolehlivé, řadí dobře apod. ale doba je jinde.
To máte pravdu, ale odstupňování je vyladěno na 5st. Pokud by byl přidán stupeň zkratily by se ostatní, což by mělo za následek stálé "kvedlání" pákou. Pokud by k převodovce nebyl doladěn i motor. Vibrace způsobuje motor který je sice spolehlivý a dostatečně silný, ale o proti konkurenci tvrdý. Bohužel Renault. Mohli by konečně vyvinout svůj naftový motor.
Ty vibrace řadičky jsou i u benzínu, je to prostě vlastnost a ty vibrace nejsou malé, ale poměrně vysoká kulisa se třepe i o centimetr.
Ak sa nemylim, tak vibracie radiacej paky su koli tomu, ze prevodovka je priamo radena, alebo inac povedane, radiaca paka je priamo na prevodovke (a nie ako u vacsiny aut mimo prevodovky, pricom konekcia na prevodovku je riesena tiahlami, alebo bowdenom).
Z pohledu uživatele je technické řešení převodovky irelevantní. Je zajímá výsledek. Nechtějí v autě "fofr klacek" který při běžné jízdě vibruje. Mne osobně by to neskutečně štvalo.
To no name: No, mne by to ani nevadilo - je to také spojenie človeka s technikou :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.