Suzuki Grand Vitara: nová převodovka, nové výbavy

Po nedávném uvedení naftového motoru 1,9 DDiS s výkonem 95 kW do třídveřového provedení Grand Vitary přidává české zastoupení Suzuki do nabídky další modely. Zhruba od poloviny března bude k dispozici verze s dvoulitrovým benzínem také ve spojení se čtyřstupňovým automatem. Za verzi 2,0 JLX 4AT zaplatíte 689 900 Kč, za 2,0 Comfort 4AT pak 809 900 Kč. Automat na jedné straně zvýší pohodlí při jízdě, na druhé straně zhorší spotřebu o 0,3 l – z 9,1 l na 9,4 l na 100 km.

Novinkou je také výbava Comfort pro motor 1,9 DDiS - pětidveřový model bude v tomto provedení stát 869 900 Kč, tedy o 120 000 Kč než kolik stojí tento motor v základní výbavě JLX. Od stejného data bude verze Comfort standardně vybavena stabilizačním systémem ESP (to ale zvýší cenu o 20 000 Kč).

Od března tedy budou vypadat ceny následovně (za automat se připlácí 40 000 Kč):

  • 1,6 JX 3D: 579 900 Kč
  • 1,9 DDiS JX 3D: 699 900 Kč
  • 2,0 JLX: 649 900 Kč
  • 2,0 JLX 4AT: 689 900 Kč
  • 2,0 Comfort: 769 900 Kč (nyní 749 900 Kč bez ESP)
  • 2,0 Comfort 4AT: 809 900 Kč
  • 1,9 DDiS JLX: 749 900 Kč
  • 1,9 DDiS Comfort: 869 900 Kč

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků