Suzuki Grand Vitara: nová převodovka, nové výbavy

Po nedávném uvedení naftového motoru 1,9 DDiS s výkonem 95 kW do třídveřového provedení Grand Vitary přidává české zastoupení Suzuki do nabídky další modely. Zhruba od poloviny března bude k dispozici verze s dvoulitrovým benzínem také ve spojení se čtyřstupňovým automatem. Za verzi 2,0 JLX 4AT zaplatíte 689 900 Kč, za 2,0 Comfort 4AT pak 809 900 Kč. Automat na jedné straně zvýší pohodlí při jízdě, na druhé straně zhorší spotřebu o 0,3 l – z 9,1 l na 9,4 l na 100 km.

Novinkou je také výbava Comfort pro motor 1,9 DDiS - pětidveřový model bude v tomto provedení stát 869 900 Kč, tedy o 120 000 Kč než kolik stojí tento motor v základní výbavě JLX. Od stejného data bude verze Comfort standardně vybavena stabilizačním systémem ESP (to ale zvýší cenu o 20 000 Kč).

Od března tedy budou vypadat ceny následovně (za automat se připlácí 40 000 Kč):

  • 1,6 JX 3D: 579 900 Kč
  • 1,9 DDiS JX 3D: 699 900 Kč
  • 2,0 JLX: 649 900 Kč
  • 2,0 JLX 4AT: 689 900 Kč
  • 2,0 Comfort: 769 900 Kč (nyní 749 900 Kč bez ESP)
  • 2,0 Comfort 4AT: 809 900 Kč
  • 1,9 DDiS JLX: 749 900 Kč
  • 1,9 DDiS Comfort: 869 900 Kč

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků