Suzuki Grand Vitara: čerstvý facelift představen

I přes své kvality v jistých směrech by si Grand Vitara možná zasloužila již novou generaci, ale u vozů SUV plyne čas přeci jen poněkud pomaleji než u běžných osobních automobilů.
Seznam kapitol
  1. Suzuki Grand Vitara
  2. Fotogalerie

Stávající generace modelu Suzuki Grand Vitara se vyrábí již od roku 2005, přičemž je až překvapující, že i ve společnosti nepoměrně novější konkurence jde stále o vynikající vůz schopný nabídnout výborné jízdní vlastnosti a komfort na kvalitních silnicích i v náročnějším terénu. Zatím jediným faceliftem prošla populární „grandka“ na sklonku roku 2008.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Suzuki Grand Vitara po čerstvém faceliftu

Tehdy se úpravy soustředily prakticky jen na upravenou masku a přemístění bočních blikačů z blatníků do zpětných zrcátek, nepatrné úpravy interiéru související vesměs s rozšířenou výbavou a zavedení dvojice nových zážehových motorů v podobě čtyřválce 2,4 l s výkonem 169 koní (124 kW) a šestiválce 3,2 l o výkonu 233 koní (171 kW).

Test Suzuki Grand Vitara 2,4i: stále ve formě

Test Suzuki Grand Vitara 2,4i: stále ve formě

Tentokrát je modifikací možná ještě méně, ale jsou lépe vidět. Přepracována byla celá přední část karoserie Grand Vitary, na domácím trhu prodávané jako Suzuki Escudo, jež se vyznačuje novým nárazníkem, upravenou maskou a přepracovanými světlomety se zatmavenými podklady.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V interiéru zůstalo vše při starém

A tím facelift prakticky končí. Interiér i nabídka pohonných jednotek totiž zřejmě zůstaly zcela beze změn, protože upravenou záď bez rezervního kola jsme již na Grand Vitaře zaznamenali.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Suzuki Grand Vitara
  2. Fotogalerie
Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Autoklub ADAC otestoval šestnáct letních pneumatik v rozměru 205/55 R16 V a čtrnáct plášťů 175/65 R14 T.

dnes | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků