Suzuki Grand Vitara: čerstvý facelift představen

I přes své kvality v jistých směrech by si Grand Vitara možná zasloužila již novou generaci, ale u vozů SUV plyne čas přeci jen poněkud pomaleji než u běžných osobních automobilů.
Seznam kapitol
  1. Suzuki Grand Vitara
  2. Fotogalerie

Stávající generace modelu Suzuki Grand Vitara se vyrábí již od roku 2005, přičemž je až překvapující, že i ve společnosti nepoměrně novější konkurence jde stále o vynikající vůz schopný nabídnout výborné jízdní vlastnosti a komfort na kvalitních silnicích i v náročnějším terénu. Zatím jediným faceliftem prošla populární „grandka“ na sklonku roku 2008.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Suzuki Grand Vitara po čerstvém faceliftu

Tehdy se úpravy soustředily prakticky jen na upravenou masku a přemístění bočních blikačů z blatníků do zpětných zrcátek, nepatrné úpravy interiéru související vesměs s rozšířenou výbavou a zavedení dvojice nových zážehových motorů v podobě čtyřválce 2,4 l s výkonem 169 koní (124 kW) a šestiválce 3,2 l o výkonu 233 koní (171 kW).

Testy | Suzuki

Test Suzuki Grand Vitara 2,4i: stále ve formě

Tentokrát je modifikací možná ještě méně, ale jsou lépe vidět. Přepracována byla celá přední část karoserie Grand Vitary, na domácím trhu prodávané jako Suzuki Escudo, jež se vyznačuje novým nárazníkem, upravenou maskou a přepracovanými světlomety se zatmavenými podklady.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V interiéru zůstalo vše při starém

A tím facelift prakticky končí. Interiér i nabídka pohonných jednotek totiž zřejmě zůstaly zcela beze změn, protože upravenou záď bez rezervního kola jsme již na Grand Vitaře zaznamenali.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Suzuki Grand Vitara
  2. Fotogalerie
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků