Suzuki Grand Vitara: čerstvý facelift představen

I přes své kvality v jistých směrech by si Grand Vitara možná zasloužila již novou generaci, ale u vozů SUV plyne čas přeci jen poněkud pomaleji než u běžných osobních automobilů.
Seznam kapitol
  1. Suzuki Grand Vitara
  2. Fotogalerie

Stávající generace modelu Suzuki Grand Vitara se vyrábí již od roku 2005, přičemž je až překvapující, že i ve společnosti nepoměrně novější konkurence jde stále o vynikající vůz schopný nabídnout výborné jízdní vlastnosti a komfort na kvalitních silnicích i v náročnějším terénu. Zatím jediným faceliftem prošla populární „grandka“ na sklonku roku 2008.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Suzuki Grand Vitara po čerstvém faceliftu

Tehdy se úpravy soustředily prakticky jen na upravenou masku a přemístění bočních blikačů z blatníků do zpětných zrcátek, nepatrné úpravy interiéru související vesměs s rozšířenou výbavou a zavedení dvojice nových zážehových motorů v podobě čtyřválce 2,4 l s výkonem 169 koní (124 kW) a šestiválce 3,2 l o výkonu 233 koní (171 kW).

Test Suzuki Grand Vitara 2,4i: stále ve formě

Test Suzuki Grand Vitara 2,4i: stále ve formě

Tentokrát je modifikací možná ještě méně, ale jsou lépe vidět. Přepracována byla celá přední část karoserie Grand Vitary, na domácím trhu prodávané jako Suzuki Escudo, jež se vyznačuje novým nárazníkem, upravenou maskou a přepracovanými světlomety se zatmavenými podklady.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V interiéru zůstalo vše při starém

A tím facelift prakticky končí. Interiér i nabídka pohonných jednotek totiž zřejmě zůstaly zcela beze změn, protože upravenou záď bez rezervního kola jsme již na Grand Vitaře zaznamenali.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Suzuki Grand Vitara
  2. Fotogalerie
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků