Suzuki Escudo: nová Vitara na obzoru

Na letošním autosalónu v New Yorku představila automobilka Suzuki studii Concept-X2, na jehož bázi je postaven nový model Escudo, který byl představen na domácím japonském trhu. Jde o třetí generaci SUV, které je ve světě známé pod názvem Vitara.

Celkové rozměry Escuda jsou 4390 x 1810 x 1695 mm, rozvor je 2640 mm. V nabídce pohonných jednotek prozatím figurují dva benzínové agregáty, základní čtyřválec 2.0 l disponuje výkonem 107 kW (146 k) a kroutícím momentem 193 Nm. Silnější motor má objem 2.7 l V6, výkon 135 kW (184 k) a kroutící moment 250 Nm. Na výběr je u základního modelu pětistupňová manuální převodovka a čtyřrychlostní automat. U šestiválce je pouze pětistupňový automat.

Všechny verze mají náhon 4x4 s možností uzamčení diferenciálu. V základní nabídce výbavy nebude chybět ABS s EBD, stabilizační systém, čtyři airbagy, audiosestava s CD přehrávačem a satelitní navigace.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 40 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků