Mě se test líbil. mám XL650V nového z roku 2006 a jsem spokojený, není to závodník ale stroj na výlety do kopců a zatáček. Spotřeba je podle stylu jízdy a podle toho kam člověk jede. Zkoumal jsem minimální spotřebu ( výlet se zpomaleným začátečníkem na chopperu dle předpisů ) a spotřeba 3,8 ... nejvíc jsem měl 6,9 ale normálně jako turista kolem 6 litrů :-) ... Výhodou je spíš rozhled, člověk se nemusí vyhýbat dírám na silnici a lze zajet do lesa což nevím jak jde se Suzuki, moc na to ta motorka nevypadá. I Transalp se svoji váhou v terénu nic moc - musí být člověk po svačině aby na to měl sílu hehehe
co to je za tucnaka, ten roman?? pri 190cm 114 kilo. nejdriv zhubni, nebo tetstuj litry, pucmeloune:-D jinak test pekny, ale domu mi nesmi ani jedna. Je to liny a pomaly B-]
A jak vis, ze to nema ve svalech? :-P:-))
Tak to já vím že nemá :-P bo ho znám
Konečně test kde neni napsaná spotřeba do 5ti litrů :-) Jinde se furt dušujou, jak motorky jezděj za málo a když si to člověk pořídí tak se pak diví jak na tom ty redaktoři museli vlastně jezdit.
Mna by naopak fakt zaujimalo, ako sa da s dvojvalcom enduro obsaho 650 ist so spotrebou 6 - 6,5 litra / 100 km ??:-O Bud museli ist systemom plny kotol na max. otacky - brzda, alebo na jednotke, dvojke v terene. V zasade plati pravidlo nizkootackove stvortaktne jedno- dvoj-valce (napr. KLR 650, Transalp) s krutiacim momentom v nizsich otackach - nizka spotreba. Vysokootackove stvortaktne 4-valce (napr. CBR 600 FF) vysoka spotreba.Nasi redaktori svojimi testami buraju tuto praxou overenu dogmu.:-D
prave naopak, stvorvalce beru (v beznej premavke) takmer vzdy menej ako dvojvalce. Ale nepytaj sa ma preco, lebo neviem :)Tento rok som bol s kamosom na dovolenke, ja mam fzs1000 (radovy 4valec, 143k) on BMW GS 1200 Adventure (boxer 2valec okolo 120koni)Ja som mal spotrebu cca 5,6 (merane podla km a dotankovani) on cca 5,4 (merane PP) - toto je ale svetla vynimka, hoci Adventure to ma daleko tazsie s odporom vzduchu ako ja (je vyssie a aj sirsie) a je aj tazsie (asi o 50kg). Kazdy sa cuduje, ze tie bavoraky tolko malo beru.Ked ale zoberies ostatne V2, tak napr Varadero (co ma detunovany motor z VTR) tak to berie o liter viacej (striekacka) az o dva (starsia karbcova verzia) a myslim ze by sa naslo aj viac prikladov, len nechcem kecat do vetra.Ono dolezite je aj to, ze az na vynimky (ducati) maju dvojvalce pri rovnakom objeme mensi vykon a aj krutiaci moment ako porovnatelne stvorvalce.Lenze to si da ducati velmi draho zaplatit.
mam varadero a letos jsem jel cernou horu 3300 km ve dvou plus 3x kufr a kombinovaná jizda po horách a chorvatských dálnicich spotreba 5,7 l a jezdili jsme celkem svižně kdo v cerné hoře byl a zná tamější silnice kde jejich 1 trida je nase 3 tr tak vi o cem mluvím při slusné jízdě varadero bere kolem 5 .6 l když jsem ho honil vzalo si i 8 l ale pruměr na litrové enduro je parada , kdo na motorce sleduje porád spotrebu tak je dub ja se chci svézt a litr navíc me nevadí peca
Honda co má každý Tonda :-D
kentoya co má každý haya
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.