Suzuki dále zlevňuje napříč svými řadami

S příchodem Grand Vitary modelového roku 2009 došlo u v ČR prodávaných automobilů Suzuki k plošnému zlevnění většiny nabízených provedení. To následuje po již dříve provedených úpravách a ceníkové ceny vozů Suzuki jsou nyní ještě nižší, než ty dosavadní akční.

Nejmenší Splash s litrovým tříválcem a výbavou GA tak stojí 209 900 Kč, čímž se konečně nejlevnější Suzuki opět přibližuje ve své době bezkonkurenčním cenám předchozí generace Swiftu. Vozy Splash (test tohoto modelu najdete zde) byly ve všech verzích zlevněny o 10 000 Kč. Také Swift si polepšil a s třídveřovou karosérií a motorem 1,3i jej lze pořídit za 214 900 Kč, za pětidvéřovou verzi se připlácí 10 000 Kč. Oblíbený model Suzuki SX4 je nyní o 50 000 Kč, neboť se donabídky vrátilo provedení 1,5i GA. U většiny jeho provedení klesla cena rovněž o 10 000 Kč, slušně vybavená verze 1,6i GL/AC s klimatizací apod. díky tomu stojí 339 900 Kč.

O typu Grand Vitara byla již řeč na tomto místě, takže doplníme statečného pracanta Suzuki Jimny, který se ve výrobě stále drží, neboť nemá na evropských trzích v podstatě žádného konkurenta vzhledem k obratnosti v terénu. Vznětový motor 1,5 DDiS z nabídky zmizel, zato benzínové verze 1,3 JLX a Comfort zlevnily o 20 000 a 30 000 Kč na 389 900, resp. 419 900 Kč.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 59 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků