První jízda v novém Suzuki Across PHEV: Dnešní doba stvořila SUV mnoha „nej"

35 komentářů

Moik
20. února • 7:24

Toyota a odlucneni. Nechápu co je na tom za problém. Mazda to pochopila, Ford to pochopil na jedničku, VW už taky...jen Toy ne 🙁 Lidi snad nejezdi s hybridama jen ve meste do 100kmh

LukHo
20. února • 9:48

A kterou Toyotou jsi to jel, ktera nebyla prikladne odhlucnena?
Pouziti levnych pneumatik Toyota neovlivni ,asi tak . Dalsi problem je docasny povrch vozovky - velice hlucny v kazdem aute.
Kdo zna a jezdi s Toyotou,t ak vi,mze odhlucneni ma jako zadne jine. Skvele

Moik
20. února • 12:46

Jestli to nebude rozdilem v tom, co povazujene za ticho.. Ale věř ze Toyotavrav4 a Toyota Corolla TS jsou spatne odhlucnene od podvozku.

petr r. (petrumr)
20. února • 10:52

a když objedeš dvě ulice a spalovák se ti nenastartuje, jenom bzučí tepelný čerpadlo, ale to i chladnička ti v baráku bzučí, lahoda pro duši ti pokazí soused s TDI co couvá z pozemku.

petr r. (petrumr)
20. února • 9:04

a na co je hybrid, mamataxi nemusí pořád používat koncern s šestiválci a objememu 3,2L. Camry podle testu je tižší jak superb a určitě najdeš i hlučnost ravky. U ravky není slyšet motor, tak ty zimní pneu jdou do spektra co slyšíš nejvíce. A nevím co VW pochopil, když nemá hybrid.

JaneK
19. února • 16:33

Normálně se o Suzuki vůbec nezajímam, ale tady mě zaujal vzhled auta. Opravdu moc pěkný, jen ta cena se mi zdá i při tom výkonu docela přestřelená, ale chápu že je doba hybridů a to taky až nechutně navyšuje cenu. Některý prvky interiéru se mi teda zdají až nemoderní, jako například ta řada tlačítek s vyhříváním volantu, vyhřívání sedačky na dveřích, tlačítka na volantu, takovej polodisplej s polobudíkama, působí to na mě dost levně. Naopak věřim že zas budou funkční, oceňuju pevný tlačítka na středovym displeji, nemám rád dotykáče, za jízdy to dost odvádí pozornost a špatně se na tlačítka trefuje. Auto pěkný, ale nemít to ten výkon, asi bych za to víc jak 600 tisíc na první pohled nedal, mam z něj smíšený pocity. Ale je to čistě muj názor a o Suzuki vesměs nic nevim, řídil jsem jen párkrát starou Grand Vitaru.

Kankunen
19. února • 13:39

Tak víme jaké má rozlišení displej, ale kolik to žere je tajné. Aha, po dálnici 1000% spotřeby udávané.

19. února • 14:07

Chtělo by se říct, kam se na zelené s vymýváním mozků hrabou náboženské sekty.

petr r. (petrumr)
19. února • 16:04

nevím co tím chtěls napsat, ale jízda v ravce je návyková.

Ffff
19. února • 17:48

Jak si to myslel že je jízda v ravce návyková?

LukHo
19. února • 18:09

Pocit bezpeci a pohody.
To ty z Alfy nemuzes znat. Vecny strach z nejake fatalni zavady je proste na nervy.
Toyota je o klidu ,pohode,komfortu a jistote, ze vzdy dojedes do cile.
A ty sve plky o kvalite Alfy Romeo si nech. Opravdu si jediny,kdo si to mysli.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ffff
19. února • 21:28

Pocit bezpečí a pohody😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ty vole tebe bych chtěl s tím tvým vysavačem potkat na silnici. Strašně mě bavíš

LukHo
19. února • 21:56

Nepotkaš nikdy.
Tobě ten vergl stojí akorát v servisu,nic víc.
Fotky máš určitě i na záchodě,to je jistá věc, ubožáku..
Nemáš na pořádný vůz,tak se trap v akci sleva zakoupeném Stelviu ty tupoune.
To už raději ojetou Ravku , než slevomatovou Alfu,kterou nikdo nechce.
Chtěl jsi být za frajera a jsi jen za blba.

Ffff
19. února • 22:23

😂😂😂😂jo jo 1.4 ve slevě trefil jsi to dobře

Jan A.K.
20. února • 5:13

Že s tím pra.kokot.em ztrácíš čas. Plete si nejprodávanější a nejlepší. Plete si vodňanské kuře s domácím.
Je to dutohlav a vyženou ho jako Kazisvěta.Až bude RAV4 na úrovni Stelvia, tak AR zapomněla na umění jak dělat řidičský auta ;-)

LukHo
20. února • 9:31

Mičko, přestaň trollit,jsi k smíchu.

LukHo
19. února • 22:45

Blb
Jediné Stelvio,o kterém je ještě hodno se bavit je QV a to pouze pokud je nejméně z loňska od Dubna.
Jinak jsou to plechovky bezcenné.
Tohle ty nikdy nepochopíš pozérská nulo.
A takový vůl má chytřejší sestru.
Nechej si poradit příště ty debile.

..
20. února • 18:06

Ten Duben je nějaký prodejce?

petr r. (petrumr)
19. února • 20:03

Ffff-projed se a uvidíš, alfa má tak konkurenta stelvio.

Ffff
19. února • 21:21

Ne ne projíždět se už s tím nemusím. Jel jsem to má to moje sestra. Jako máma car dobrý ale hledat na tomhle vysavači na kolech něco jedinečného tak to je silné kafe kluci

petr r. (petrumr)
20. února • 8:53

mohls to zkrátit, že jsi v ní nejel a neřídil.

LukHo
19. února • 16:24

Toyota RAV4 = Nejprodávanější SUV na celém širém světě.
Další celosvětově nejprodávanější Toyota.
Ano,je to tak, Toyota je nejlepší na světě.

LukHo
19. února • 14:07

Ono spočítat to slíbil Mička Jan už při starodávném Tuaregu.
Jenže ......
Však jeho slovo je.....

petr r. (petrumr)
19. února • 16:02

a není to napsaný v článku? Když si vezmeš, že hybridní ti jezdí za Pět, tak tahle bude jezdit za 2,5L/100km. V článku není zmíněný ten třetí elektromotor/startér-ten pomůže ještě motoru, kde má největší krouták. I elektrokolu nespočítáš jakou budeš mět dojezd.

LukHo
19. února • 16:25

Spotřebu během testu.
To je oč tu běží !!!

Erich
20. února • 21:41
Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Erich
20. února • 22:05

Tak co tím chceš říct tečko, opaku, mongole.

petr r. (petrumr)
19. února • 19:54

oni netestují na svojím okruhu jak testeři jiní-všechny auta po stejné trase.

R
19. února • 13:25

Suzuki mám rád, ale 1.4 mio...??? :-O

David
20. února • 6:59

Tak schválně.....na kolik bys to ocenil ty jako odborník na ceny vozů.povidej...

Vdc
20. února • 15:54

Já bych za to nedal víc než 800 tisíc. A může to mít třeba vejfuk ze zlata.

LukHo
19. února • 14:05

Toyota RAV4

Honimir
19. února • 14:09

jj RAVka za 1.4M zni mnohem lip! :)

LukHo
19. února • 14:31

Aby neStejne to nikdo dobijet nebude ze zasuvky.
Pouze co si auto nasbira samo, rekuperaci .
Takze hybrid za mega je plne dostacujici a neni treba plakat na rozlitym mlekem .

Kankunen
19. února • 14:27

Líp zní RAVka za mega, která žere stejně, nežere elektriku, nemusíš ji v zimě před výjezdem předehřívat.

Doporučujeme

Články odjinud