Dušan Vácha
3. prosince 2020 • 19:29

To zase psal odborník.... Ale to že je to plug in hybrid, který bude mít Toyota až v červnu nezmíní. Srovnávat nesrovnatelné je super novinařina 😟 Bůh

Dušan Vácha
3. prosince 2020 • 19:29

To zase psal odborník.... Ale to že je to plug in hybrid, který bude mít Toyota až v červnu nezmíní. Srovnávat nesrovnatelné je super novinařina 😟

1. prosince 2020 • 21:44

Tyvole, co je to tady za sbírku čuráků?

YANR
1. prosince 2020 • 21:48

A hele,velitel dorazil.
Vítejte pane.

Kundaj & Hovnaj
1. prosince 2020 • 19:10

Nakonec skončíte všichni v Kundajích a Hovnajích, jak jsem vám ostatně už před lety prorokovali, protože u Kundajů a Hovnajů je poměr cena/kvalita prostě bezkonkurenční. Za cenu jednoho krutě předraženého nesmyslu od Kojoty máte buď dva Kundaje a nebo i dva Hovnaje!

YANR
1. prosince 2020 • 19:38

A je to v prdeli.
Konečná vystupovat

petr r. (petrumr)
1. prosince 2020 • 20:06

Není, ještě je tady toyota.

YANR
1. prosince 2020 • 20:17

To byl vtip.
Samozřejmě že Toyota přežije.
Po zániku VW a samozřejmě Hnujdaj & Kij bude zase dobře.
A věřte, že se to stane

petr r. (petrumr)
1. prosince 2020 • 20:34

ne vw nezanikne, jenom sloučí škodu pod svůj název a seat. Ducati a lambo prodají(nevím komu) audi a porsche zůstane. O MANa má zájem tatra a nějaký další blbosti spolknou věřitelé těch půjček co vw si vzal na tu elektromobilitu pro zámek, my z podzámčí si budeme kupovat francouzská nebo československá auta, někdy turecká.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
YANR
1. prosince 2020 • 21:02

Takhle.
Značka VW zůstane,
Ale koupí je jiná automobilka.
Hádej která

E2020
1. prosince 2020 • 18:33

Ještě jedna zajímavost. Obecně jsou ceny nových aut v Německu výrazně vyšší než v Česku (pravda někdy mají v daném stupni vyšší výbavu a obecně mají dost vysoké slevy z ceníkovek). Ovšem když si spočítáte RAV4 PHEV zjistíte, že je dražší v Česku. To je absurdní. Pravděpodobně o nacenění rozhodovali v době, kdy bylo euro za 28 Kč, druhá vlna řádila jako mor a čekalo se, že půjdeme na euro za 30 Kč. Proto jim z toho vyšel tento cenový nesmysl naprosto nekompatibilní se zbytkem trhu.Uvidíme, co předvede Tiguan PHEV (kterýžto ale bohužel není AWD).

EL2020
1. prosince 2020 • 14:51

"V nejvyšší výbavě Acrossu nakonec čekejte za 1,4 milionu standardně vyhřívání předních i zadních sedadel a volantu, elektricky nastavitelná sedadla s koženým čalouněním, parkovací senzory vzadu i vpředu, parkovací kameru, LED světlomety, 9palcový infotainment, elektromagnetické otevírání zavazadlového prostoru pohybem nohy, automatickou dvouzónovou klimatizaci, adaptivní tempomat s funkcí Stop & Go, sledování mrtvých úhlů nebo asistenty pro jízdu v pruhu."No nevím nevím, jestli je to všechno pravda, protože na webu Suzuki se například píše: "Sedadla v kombinaci syntetická kůže a látka" a dále "Elektricky nastavitelné sedadlo řidiče v 8 směrech" (takže sedadlo, nikoliv sedadla). A bude toho možná více, někdo nám věší bulíky na nos. Ta Suzuki je zřejmě jako ta Selection bez VIP, z čehož vyplývá, že je Suzuki o 100tis levnější. Nicméně kdo by si i tak koupil Suzuki za 1,4 mega? Strop té divnoznačky je tak na polovině té částky.

DF
1. prosince 2020 • 15:48

EL2020: Nekecáme, bohužel Suzuki se trochu rozcházejí informace. V nám zaslané tiskové zprávě byl výčet výbavy částečně jiný, než co je uváděno v oficiálním ceníku na webu Suzuki. Opravili jsme, díky za upozornění.

EL2020
1. prosince 2020 • 15:54

Taky díky! :-)

JA-NE
1. prosince 2020 • 15:10

presne v takej vybave to auto aj je..

EL2020
1. prosince 2020 • 15:12

takže článek na autorevue kecá...

JA-NE
1. prosince 2020 • 15:13

Na slovensko prislo len 9 kusov... :-D
tazka limitka:-D:-D

Marex
1. prosince 2020 • 16:01

V ČR je limitka i Swift, skladovky tak max. 2x do roka. Prostřední výbava nemá ani AC. Nejvyšší výbava a jiná barva než červená, modrá, bíla, čekačka tak 1 rok. Jediné, čeho mají všichni prodejci Suzuki plno je Vitara. Suzuki je těžce tragická značka a to jsem si chtěl Suzuki koupit a šel raději pro nový vůz ke konkurenci, asi tak.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Roman
1. prosince 2020 • 16:28

Než něco napíšu, ověřím si fakta.... I základní výbava Comfort má klimatizaci! A když se podíváš na jejich skladovky https://www.suzuki.cz/auto/skladove-vozy.aspx... , tak uvidíš, že Swiftů je 150 volných skladem. A ne ve 3 barvách

EL2020
1. prosince 2020 • 15:24

Kupujte, nebudou, to známe. Jen by mě zajímalo, jestli se prodejci smíchy za břicho popadají, když to náhodou nějaký hejl koupí.

1. prosince 2020 • 14:44

Ty ceny aut dnes rostou opravdu raketove. Uz ani mega nestaci na novy poradny auto. Ale lidi maji asi penez jak sracek , kdyz jdou prodeje.

jozka
1. prosince 2020 • 15:56

JJ a proto se lidi hrnou do bazaru (vicemene kdekoliv v Evrope).

EL2020
1. prosince 2020 • 14:58

Prodeje nejdou. Toto jsou ceny zralé na dotace a dotace na PHEV v Česku žádné nejsou a nebudou.

Yan
1. prosince 2020 • 14:29

Je mi líto.
Někdo mě hacknul a používá můj účet.
Mějte se.
Někomu jsem moc vadil, překážel

kari
1. prosince 2020 • 14:48

To já když jsem zase záviděl a kradl, stalo se mi totéž:-( a v ášramu se mi teď sádhuové smějí: Kdo si ze závisti vypláče jedno oko, ze vzteku nad tím si vypláče i to druhé. अभय चरणारविन्द भक्तिवेदान्त स्वामी प्रभुपाद

YANR
1. prosince 2020 • 15:51

Kdo je terčem ?

kari
1. prosince 2020 • 16:16

U jednoho z Vás dvou neznám původ nevědomosti. Terčem v mém případě, je bývalý zlodějský charakter a vyznavač této směsice koření. Nevím jestli mi kradl nick ze závisti, nebo jen z nedostatku přejícnosti. Vyplakal si tím ovšem obě oči a tak se stalo, že mi tím daroval i svůj autorevue kabát:-D

YANR
1. prosince 2020 • 17:33

Kabát ,to jako nick.
Jsem si jist, že nechapu o co tady vlastně jde.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kari
1. prosince 2020 • 17:47

Ano nick, kabát na kterém tu tolik let pracoval. Jinak ale byl na všechny sprostý jak špaček a tak mi kradl i můj nick. Šiva ho ale vystopoval. Možná je to on kdo tu teď řádí jako zlá bohyne Kálí:-D

YANR
1. prosince 2020 • 18:26
kari
1. prosince 2020 • 18:40

By měl přestat krást jak kočkodan a narodit se na autorevue pod novou přezdívkou Kálí, chce-li dál otvírat svou drzou čuňu. Kari teď patří mě, indickému učenci.

YANR
1. prosince 2020 • 19:40

Nejsem si opravdu jistý, že rozumím.
Ta včerejší slepice byla ještě tak nějak ,ale dneska jsem trochu více nejistý.

kari
1. prosince 2020 • 19:52

Tady na autorevue takový nejsi sám...Kdo je slepý? Ten, kdo nevidí svět jiných. Kdo je němý? Ten, kdo neumí povědět nic příjemného okolí. Kdo je chudý? Ten, kdo má příliš mnoho tužeb. Kdo je šťastný? Ten, kdo je šťastný s ostatními. Rišikéšské přísloví अभय चरणारविन्द भक्तिवेदान्त स्वामी प्रभुपादअभय चरणारविन्द भक्तिवेदान्त स्वामी प्रभुपादअभय चरणारविन्द भक्तिवेदान्त स्वामी प्रभुपाद

YANR
1. prosince 2020 • 20:01

Tak proč měl někdo potřebuje zcizit - ukrást - můj nick a vydavat se za mě ?
Hold ,to už asi nezjistíme.

YANR
1. prosince 2020 • 14:32

Zkusíme,jak rychle se adaptuje kamarád zlodějíček

Yan
1. prosince 2020 • 15:22

Hold jsem zlodějíčka převezl, to bylo chitrý!

Peter(Charouz)
1. prosince 2020 • 21:37

Nejdříve se nauč gramatiku. Píše se holt. 🤣🤣🤣

YANR
1. prosince 2020 • 15:29

Tobě ale musím ležet v žaludku.
Copak jsem Ti provedl,co?
Zcizil jsi pouze můj Nick.
Účet je v pořádku .
Ale stejně by mě zajímalo,jakou chorobou trpiš.
Třeba bych mohl pomoci.
Co ty na to.
Nech mě být a haz se busmdu snažit Ti pomoct.

Yan
1. prosince 2020 • 15:51

Hold si nemůže pomoct, hold mu to nedá, hold sem si o to řekl sám.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Yan
1. prosince 2020 • 15:52

Hold to bude alergie na hold.

YANR
1. prosince 2020 • 17:29

David je ten,kdo se ohradil ohledně "hold" které jsem užil ráno v komentu ceny Across.
Až tak hluboko lze klesnout?
Tím že zcizim nick?

JA-NE
1. prosince 2020 • 14:25

Mame jeden kus na showroome a na supu sa to predalo. Vybava je ba SK len jedna a to fulka.
Suzuki Toyote nic platit nebude. ;-) je to nieco za nieco chlapci. niektore modely Suzuki budu prebrandovane na Toyotu.

petr r. (petrumr)
1. prosince 2020 • 16:17

ano, pravdu máš a třeba mazda bude převlečená yariska. Jen škodováci si myslí, že když se jejich káry neprodávají ostatní taky.

EL2020
1. prosince 2020 • 14:09

Jak se počítají ty flotilové emise? To stačí ta auta jen nabízet a nebo se musejí i prodávat? Podle cenotvorby firmy Toyota a spol. se totiž zdá, že stačí to první.

Chytrak
1. prosince 2020 • 13:27

To jsem zvědav jak se zákazníci, kteří chtějí utratit svých 1,3 mil Kč budou tvářit až vlezou na showroom k těm cuckarum na Suzuki. To bude náraz.

šofér
1. prosince 2020 • 13:55

No, já jsme zvědavý, kolik zákazníků je schopno vysolit za auto milion a čtvrt. A to včetně těch flétových co si nárokují 21% odpočtu DPH.

EL2020
1. prosince 2020 • 14:05

Kdyby ta RAV4 Selection VIP stála milion a čtvrt, bylo by to s nějakou tou slevou tak akorát akceptovatelné. Jenomže oni jsou o 350tis mimo a pochybuju, že budou mezi dveřmi dávat slevy 25%.

šofér
1. prosince 2020 • 14:52

No, já myslím, že se budou automobilky divit, kolik budou mít příští rok volných skladovek, s cenami od 600 tisíc výše. Nevěřím tomu, že i podnikatelé budou odvázaní z elektřiny...

EL2020
1. prosince 2020 • 13:24

Kdo má kde nabíjet, bere za ty peníze radši Enyaq. Kdo kde nabíjet nemá, tak si PHEV stejně nepořídí. PHEV určitě mají svůj smysl, ale nemohou přece k ceně běžného hybridu přidat cenu za celé elekrické CitiGO. Vždyť prakticky jen vyměnili NiMh 1,6 kWh baterii za lionku 17 kWh, přidali větší měniče a snad i tepelné čerpadlo. Za to chtějí příplatek půl milionu?

petr r. (petrumr)
1. prosince 2020 • 16:13

EŃA má jakou spotřebu?

EL2020
1. prosince 2020 • 16:27

Každopádně menší.

petr r. (petrumr)
1. prosince 2020 • 17:00

na to zapoměn, přečti test.

petr r. (petrumr)
1. prosince 2020 • 16:39

a dostanu k ní walbox+ kabel jak k ravce?

EL2020
1. prosince 2020 • 16:43

Tohle zkoušel už Horst Fuchs, ale obávám se, že ani ten kablík za 20tis tu cenovku 1,6 mil nezachrání ;-):-D.

eCVThater
1. prosince 2020 • 13:04

Toyota dnes pobavila zveřejněním cen RAV4 plug-in. Holobyt začíná na 1 400 000 Kč, s jakousi výbavou 1 600 000 Kč :-D:-D:-D. Takže ta Suzuki i se svou absurdní cenovkou ani tak není dražší než dvojče od Toyoty.
Oni to tu nechtějí prodávat, nabízí to jen pro pobavení. Vždyť za ty peníze je MB GLC PHEV. Kdo si za stejné peníze koupí lowcostovou Toyotu místo prémiového Mercedesu (na rozdíl od GLB je svezení v GLC skutečně odpovídající prémiovému segmentu)? Leda blázen nebo petrumr (což je zřejmě totéž). :-D:-D:-D

ACE
1. prosince 2020 • 13:07

S cenou je to pravda, je to fakt drahý, ale ta premiovost :-D, to je už takovej vžitej plk. Je to tak nastejno.

eCVThater
1. prosince 2020 • 13:09

Ne to opravdu není. Posezení i odhlučnění (motoru, podvozku, aerodynamického hluku) je úplně jinde. Vtip je totiž v tom, že v té Toyotě neodpovídá ani mainstreamu (proto píšu lowcostová).

ACE
1. prosince 2020 • 14:54

:-D:-D:-D jo jasně, tak to už jsem doma ;-)

YANR
1. prosince 2020 • 14:41

Ty jsi opravdový hater.
Až se v tom jednou projedeš,třeba změniš názor.
Ale předpokládám, že Tvá averze pramení jinde.
Nemůžeš si to dovolit a proto to tolik nenávidíš.

eCVThater
1. prosince 2020 • 14:55

Jako že ten Mercedes si dovolit můžu a tu Toyotu za stejné peníze ne? To je zajímavá myšlenka. Možná jen nerad vyhazuju peníze do kanálu e nenechám ze sebe dělat idiota. A jako RAV4 za 1,6 mil, tak to je opravdu nabídka pro pitomce.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
YANR
1. prosince 2020 • 17:44

Tak proč se zajímáš o podřadné zboží, když máš Mercedes?
Asi proto, protože je to šunt.
Čína už diktuje podmínky.

petr r. (petrumr)
1. prosince 2020 • 20:00

jestli nemá toho mercedesa z té dacie, rencek má ty předky méně hlučný.

petr r. (petrumr)
1. prosince 2020 • 16:09

tady nejde můžeš nemůžeš, ale ten mercedes je hlučnějčí jak ta rav4. V mercedesu jezdí kolotočáři ma tím je to šumák. Prostě ty stou ravkou musíš se projet a nechápu co tě napadlo to srovnávat s mercedesem a jejich hlučným diferákem a vibrujícím kardanem.

eCVThater
1. prosince 2020 • 16:27

:-D:-D:-D!!! Nj. na plnohodnotné AWD jsem zapomněl. To je taky rozdíl oproti 40kW motůrečku na zadní nápravě v případě Toyoty.

petr r. (petrumr)
1. prosince 2020 • 16:56

RAV4 má pře 300koní a zrychlení za 6 sekund na stovku a ujede na ev 100km a ten zadní elektromotor o 40kW uplně stačí. ten výkon je vlastně od nulových otáček.

Michal2
1. prosince 2020 • 12:18

Super 300koní,ca 2tuny a litr spotřeba v benzínu.Lepší ale než mít za stejnou cenu 100pro elektro a nemít kde nabít.Další šrot Toyoty.

Yan
1. prosince 2020 • 12:48

Tak 300 koní to opravdu nemá

Michal2
1. prosince 2020 • 16:24

V článku to je napsáno.To neumíte číst no není to obyčejný 2,5l hybrid z Ravky.

eCVThater
1. prosince 2020 • 16:34

Tak on ten obyčejný hybrid taky nemá avizovaných 222 HP. Jsou to spíš takoví papíroví poníčci... :-D

petr r. (petrumr)
1. prosince 2020 • 19:55

jooo, v jaké? Včechny rav4 nemají 306k.

ACE
1. prosince 2020 • 13:06

Je to provokatér nebo blb, vidíš že mluví z cesty.

0
1. prosince 2020 • 12:02

Rav4 plug-in model 2021 ceny platné od 1.12.2020.
Comfort - 1 400 000,-
Selection - 1 500 000,-Hlídání mrtvého úhlu jen ve výbavě Selection. No comment !

eCVThater
1. prosince 2020 • 13:16

Hlídání mrtvého úhlu jen v Selection, ale největší "bomba" je, že výškové nastavení sedadla spolujezdce nemá ani Selection VIP za 1 600 000 Kč :-D.
Nulová konfigurovatelnost je potom jako "bonus". Chcete alespoň nějakou výbavu? OK, ale potom dostanete i dvoubarevné lakování. Chcete JBL? OK, ale potom dostatene i otravnou drahou panoramatickou střechu. Dvoubarevné lakování a panoramatickou střechu nechcete? Smůla, jděte jinam! :-D

EL2020
1. prosince 2020 • 15:26

Mimochodem na webu Suzuki se píše, že výškové nastavování sedadla spolujezdce má. Pokud je to auto stejné jako RAV4 Selection, tak je otázka, jak to tedy je.

EL2020
1. prosince 2020 • 14:15

Nebo: Selection VIP za 1 600 000 Kč zakazuje dojezdové kolo (v Selection přitom je).

EL2020
1. prosince 2020 • 14:12

Přidám: koženková sedadla bez ventilace v Selection za 1 500 000 Kč B-]

Yan
1. prosince 2020 • 12:11

A?
Co tím chtěl básník říci?
Suzuki bude platit Toyotě za každé auto ,s tím nic neudělá ani tvůj no comment.
A že musí ,to už je to ,co ty nepochopíš.
Tak prosím klid a no comment.

0
1. prosince 2020 • 12:19

Tak si znova přečti, co jsme napsal. a. rozporuju viz. citace v článku "Prozatím je tudíž SUV od Suzuki obecně dražší než jakákoliv full-hybridní verze RAV4 v současné nabídce Toyoty"
což není pravda, jelikož ceny na novu RAV4 jsou a vypsal jsem je. Článek zřejmě vznikl před oficiálním zveřejněním RAV4 ceníku.b. jestli tobě připadá hlídaní mrtvého úhlu jak zbytečnost, ta mě osobně ne. A mají to ve standardu auta, která jsou 3x levnější.

Yan
1. prosince 2020 • 12:48

Ty na něčem jedeš?
Já pouze napsal, že Suzuki musí platit Toyotě anebo emisní pokuta .
A také že svět se řítí do řiti , protože emise a ekologie a vůbec, nechápeš.
Jsi asi počítačový jezdec.
Opravdový šofér asi z tebe nikdy nebude, když pláčeš nad tím, že se musíš věnovat řízení a sledovat zrcátka a předvídat a vůbec.
Připadáš mi jako IT nesmysl

Michal2
1. prosince 2020 • 16:16

Yan ty si asi teoretik ridic.Večer vyhodím blinkr juknu do zrcátka 300m nikdo a pomalu se sunu doleva náhle trubka a vedle mě asi v půlce mého auta xc90 a když už spomalil tak jsem tam vjel.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
1. prosince 2020 • 16:59

ty nemas hejbaci hlavu? twl...

petr r. (petrumr)
1. prosince 2020 • 17:15

v ravce to ani nepotřebuješ,zrcátka výhled jsou bezkonkurenční a když už vjetí do auta, svodidel atd ti zabrání jiný systém. Kontrolka není všelék.

Yan
1. prosince 2020 • 11:16

Hold Toyota chce taky kousek toho koláče pro sebe.
Ale pořád to Suzuki vyjde levnejit, než platit emisní pokutu.
Svět se řítí závratnou rychlostí do .........,ano tam a asi i o kus dál

Yan
1. prosince 2020 • 13:28

Hold neumým čezki, parďón!

Yan
1. prosince 2020 • 14:26

Super,hacknul jsi mě.

Yan
1. prosince 2020 • 14:53
David
1. prosince 2020 • 10:32

Tak je snad jasný že cena nejvyšší výbavy je taková.kdo na to nemá a chce velký SUV od Suzuki tak si koupí nižší výbavu.kdo na to nemá tak si počká na novou generaci menšího S- cross . Kdo nebude mít na S-cross tak si koupí Vitaru. Kdo nemá na Vitaru tak si koupí menší Ignis.Kdo nemá na ignis tak koupí Swift 4x4. Taky si může koupit Jimmyho. A kdo suzuki nechce a chce SUV za ho v.....Tak si koupí Nivu nebo Dastra....tzv SUV pro chudé;))))))))

šofér
1. prosince 2020 • 11:04

S tím Jimmym jste se spletl, ten se prodává za třičtvtě míče: https://www.sauto.cz/osobni/detail/suzuki/jimn... ...

David
1. prosince 2020 • 15:26

Já vím.ja jsem na něj ve výčtu zapomněl tak jsem ho pak dopsal na závěr;)

pepa
1. prosince 2020 • 10:41

A kdo nema na dastra, koupi si tvoji mamu!

David
1. prosince 2020 • 15:28

To má být jako reakce dospělého člověka předpokládám alespoň trochu motoristy když to tu čte? No možná dospělý jsi,ale notně omezený!

petr r. (petrumr)
1. prosince 2020 • 16:00

davide-kde se ten jimny prodává? S tou across to bude uplně stejný jak s Jimny, bude vyprodána dříve, než otevřou dveře autosalonu. A třeba jedna se bude dražit pro dobrou věc.

šofér
1. prosince 2020 • 9:59

Tak ta cena, to je...raketa!! Jinak ale chápu-elektrická móda! Myslím, že s tím autem flotilové emise nesníží...

eCVThater
1. prosince 2020 • 13:05

RAV4 PHEV je za 1 600 000 Kč :-D:-D:-D.

E2020
1. prosince 2020 • 18:39

Hodně naznačil už Highlander s dýchavičným atmosférickým čtyřválečkem za 1 800 000 Kč. Buď se zbláznili a nebo mají kurzy koruny vůči euru a dolaru z nějakého paralelního vesmíru, kde je euro za 30 Kč.

M
1. prosince 2020 • 9:42

Že by další Kizashi?

JA-NE
1. prosince 2020 • 14:42

Kizashi prislo v dobe kedy boli vsetci zamilovany do TDI a pod. kazdy sa bal 2,4l motora ktory je absolutne bezproblemovy, ze to vela zereee moja skodovke zele 5L. to som tu pocuval furt.

OTTO
1. prosince 2020 • 15:11

To auto bylo pro Evropu úplně mimo, prostě levné malé auto pro americký trh zde nekompatibilní s jakoukoliv třídou a segmentem a navíc prodávané relativně draze . A tak to mají Japonci se vším. Když naceňovali tu Toyotu/Suzuki, tak zřejmě počítali cca 30 Kč za dolar :-D.

\/
1. prosince 2020 • 9:49

Kizashi jsem respektoval. Velmi jedinečný repre vůz. Ovšem jen do doby než jsem do něho usedl. Interiér velmi chudobný, jak o dvě třídy níže. Tím to podělali.

\/
1. prosince 2020 • 9:32

U Suzuki jsou vtipní. :-))

Doporučujeme

Články odjinud