Suzuki Across míří do Česka. K mání je pouze pár kusů, zatím je dražší než RAV4

100 komentářů

Dušan Vácha
3. prosince • 19:29

To zase psal odborník.... Ale to že je to plug in hybrid, který bude mít Toyota až v červnu nezmíní. Srovnávat nesrovnatelné je super novinařina 😟 Bůh

Dušan Vácha
3. prosince • 19:29

To zase psal odborník.... Ale to že je to plug in hybrid, který bude mít Toyota až v červnu nezmíní. Srovnávat nesrovnatelné je super novinařina 😟

1. prosince • 21:44

Tyvole, co je to tady za sbírku čuráků?

YANR
1. prosince • 21:48

A hele,velitel dorazil.
Vítejte pane.

Kundaj & Hovnaj
1. prosince • 19:10

Nakonec skončíte všichni v Kundajích a Hovnajích, jak jsem vám ostatně už před lety prorokovali, protože u Kundajů a Hovnajů je poměr cena/kvalita prostě bezkonkurenční. Za cenu jednoho krutě předraženého nesmyslu od Kojoty máte buď dva Kundaje a nebo i dva Hovnaje!

YANR
1. prosince • 19:38

A je to v prdeli.
Konečná vystupovat

petr r. (petrumr)
1. prosince • 20:06

Není, ještě je tady toyota.

YANR
1. prosince • 20:17

To byl vtip.
Samozřejmě že Toyota přežije.
Po zániku VW a samozřejmě Hnujdaj & Kij bude zase dobře.
A věřte, že se to stane

petr r. (petrumr)
1. prosince • 20:34

ne vw nezanikne, jenom sloučí škodu pod svůj název a seat. Ducati a lambo prodají(nevím komu) audi a porsche zůstane. O MANa má zájem tatra a nějaký další blbosti spolknou věřitelé těch půjček co vw si vzal na tu elektromobilitu pro zámek, my z podzámčí si budeme kupovat francouzská nebo československá auta, někdy turecká.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
YANR
1. prosince • 21:02

Takhle.
Značka VW zůstane,
Ale koupí je jiná automobilka.
Hádej která

E2020
1. prosince • 18:33

Ještě jedna zajímavost. Obecně jsou ceny nových aut v Německu výrazně vyšší než v Česku (pravda někdy mají v daném stupni vyšší výbavu a obecně mají dost vysoké slevy z ceníkovek). Ovšem když si spočítáte RAV4 PHEV zjistíte, že je dražší v Česku. To je absurdní. Pravděpodobně o nacenění rozhodovali v době, kdy bylo euro za 28 Kč, druhá vlna řádila jako mor a čekalo se, že půjdeme na euro za 30 Kč. Proto jim z toho vyšel tento cenový nesmysl naprosto nekompatibilní se zbytkem trhu.Uvidíme, co předvede Tiguan PHEV (kterýžto ale bohužel není AWD).

EL2020
1. prosince • 14:51

"V nejvyšší výbavě Acrossu nakonec čekejte za 1,4 milionu standardně vyhřívání předních i zadních sedadel a volantu, elektricky nastavitelná sedadla s koženým čalouněním, parkovací senzory vzadu i vpředu, parkovací kameru, LED světlomety, 9palcový infotainment, elektromagnetické otevírání zavazadlového prostoru pohybem nohy, automatickou dvouzónovou klimatizaci, adaptivní tempomat s funkcí Stop & Go, sledování mrtvých úhlů nebo asistenty pro jízdu v pruhu."No nevím nevím, jestli je to všechno pravda, protože na webu Suzuki se například píše: "Sedadla v kombinaci syntetická kůže a látka" a dále "Elektricky nastavitelné sedadlo řidiče v 8 směrech" (takže sedadlo, nikoliv sedadla). A bude toho možná více, někdo nám věší bulíky na nos. Ta Suzuki je zřejmě jako ta Selection bez VIP, z čehož vyplývá, že je Suzuki o 100tis levnější. Nicméně kdo by si i tak koupil Suzuki za 1,4 mega? Strop té divnoznačky je tak na polovině té částky.

DF
1. prosince • 15:48

EL2020: Nekecáme, bohužel Suzuki se trochu rozcházejí informace. V nám zaslané tiskové zprávě byl výčet výbavy částečně jiný, než co je uváděno v oficiálním ceníku na webu Suzuki. Opravili jsme, díky za upozornění.

EL2020
1. prosince • 15:54

Taky díky! :-)

JA-NE
1. prosince • 15:10

presne v takej vybave to auto aj je..

EL2020
1. prosince • 15:12

takže článek na autorevue kecá...

JA-NE
1. prosince • 15:13

Na slovensko prislo len 9 kusov... :-D
tazka limitka:-D:-D

Marex
1. prosince • 16:01

V ČR je limitka i Swift, skladovky tak max. 2x do roka. Prostřední výbava nemá ani AC. Nejvyšší výbava a jiná barva než červená, modrá, bíla, čekačka tak 1 rok. Jediné, čeho mají všichni prodejci Suzuki plno je Vitara. Suzuki je těžce tragická značka a to jsem si chtěl Suzuki koupit a šel raději pro nový vůz ke konkurenci, asi tak.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Roman
1. prosince • 16:28

Než něco napíšu, ověřím si fakta.... I základní výbava Comfort má klimatizaci! A když se podíváš na jejich skladovky https://www.suzuki.cz/auto/skladove-vozy.aspx... , tak uvidíš, že Swiftů je 150 volných skladem. A ne ve 3 barvách

EL2020
1. prosince • 15:24

Kupujte, nebudou, to známe. Jen by mě zajímalo, jestli se prodejci smíchy za břicho popadají, když to náhodou nějaký hejl koupí.

1. prosince • 14:44

Ty ceny aut dnes rostou opravdu raketove. Uz ani mega nestaci na novy poradny auto. Ale lidi maji asi penez jak sracek , kdyz jdou prodeje.

jozka
1. prosince • 15:56

JJ a proto se lidi hrnou do bazaru (vicemene kdekoliv v Evrope).

EL2020
1. prosince • 14:58

Prodeje nejdou. Toto jsou ceny zralé na dotace a dotace na PHEV v Česku žádné nejsou a nebudou.

Yan
1. prosince • 14:29

Je mi líto.
Někdo mě hacknul a používá můj účet.
Mějte se.
Někomu jsem moc vadil, překážel

kari
1. prosince • 14:48

To já když jsem zase záviděl a kradl, stalo se mi totéž:-( a v ášramu se mi teď sádhuové smějí: Kdo si ze závisti vypláče jedno oko, ze vzteku nad tím si vypláče i to druhé. अभय चरणारविन्द भक्तिवेदान्त स्वामी प्रभुपाद

YANR
1. prosince • 15:51

Kdo je terčem ?

kari
1. prosince • 16:16

U jednoho z Vás dvou neznám původ nevědomosti. Terčem v mém případě, je bývalý zlodějský charakter a vyznavač této směsice koření. Nevím jestli mi kradl nick ze závisti, nebo jen z nedostatku přejícnosti. Vyplakal si tím ovšem obě oči a tak se stalo, že mi tím daroval i svůj autorevue kabát:-D

YANR
1. prosince • 17:33

Kabát ,to jako nick.
Jsem si jist, že nechapu o co tady vlastně jde.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kari
1. prosince • 17:47

Ano nick, kabát na kterém tu tolik let pracoval. Jinak ale byl na všechny sprostý jak špaček a tak mi kradl i můj nick. Šiva ho ale vystopoval. Možná je to on kdo tu teď řádí jako zlá bohyne Kálí:-D

YANR
1. prosince • 18:26

Takže???

kari
1. prosince • 18:40

By měl přestat krást jak kočkodan a narodit se na autorevue pod novou přezdívkou Kálí, chce-li dál otvírat svou drzou čuňu. Kari teď patří mě, indickému učenci.

YANR
1. prosince • 19:40

Nejsem si opravdu jistý, že rozumím.
Ta včerejší slepice byla ještě tak nějak ,ale dneska jsem trochu více nejistý.

kari
1. prosince • 19:52

Tady na autorevue takový nejsi sám...Kdo je slepý? Ten, kdo nevidí svět jiných. Kdo je němý? Ten, kdo neumí povědět nic příjemného okolí. Kdo je chudý? Ten, kdo má příliš mnoho tužeb. Kdo je šťastný? Ten, kdo je šťastný s ostatními. Rišikéšské přísloví अभय चरणारविन्द भक्तिवेदान्त स्वामी प्रभुपादअभय चरणारविन्द भक्तिवेदान्त स्वामी प्रभुपादअभय चरणारविन्द भक्तिवेदान्त स्वामी प्रभुपाद

YANR
1. prosince • 20:01

Tak proč měl někdo potřebuje zcizit - ukrást - můj nick a vydavat se za mě ?
Hold ,to už asi nezjistíme.

YANR
1. prosince • 14:32

Zkusíme,jak rychle se adaptuje kamarád zlodějíček

Yan
1. prosince • 15:22

Hold jsem zlodějíčka převezl, to bylo chitrý!

Peter(Charouz)
1. prosince • 21:37

Nejdříve se nauč gramatiku. Píše se holt. 🤣🤣🤣

YANR
1. prosince • 15:29

Tobě ale musím ležet v žaludku.
Copak jsem Ti provedl,co?
Zcizil jsi pouze můj Nick.
Účet je v pořádku .
Ale stejně by mě zajímalo,jakou chorobou trpiš.
Třeba bych mohl pomoci.
Co ty na to.
Nech mě být a haz se busmdu snažit Ti pomoct.

Yan
1. prosince • 15:51

Hold si nemůže pomoct, hold mu to nedá, hold sem si o to řekl sám.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Yan
1. prosince • 15:52

Hold to bude alergie na hold.

YANR
1. prosince • 17:29

David je ten,kdo se ohradil ohledně "hold" které jsem užil ráno v komentu ceny Across.
Až tak hluboko lze klesnout?
Tím že zcizim nick?

JA-NE
1. prosince • 14:25

Mame jeden kus na showroome a na supu sa to predalo. Vybava je ba SK len jedna a to fulka.
Suzuki Toyote nic platit nebude. ;-) je to nieco za nieco chlapci. niektore modely Suzuki budu prebrandovane na Toyotu.

petr r. (petrumr)
1. prosince • 16:17

ano, pravdu máš a třeba mazda bude převlečená yariska. Jen škodováci si myslí, že když se jejich káry neprodávají ostatní taky.

EL2020
1. prosince • 14:09

Jak se počítají ty flotilové emise? To stačí ta auta jen nabízet a nebo se musejí i prodávat? Podle cenotvorby firmy Toyota a spol. se totiž zdá, že stačí to první.

Chytrak
1. prosince • 13:27

To jsem zvědav jak se zákazníci, kteří chtějí utratit svých 1,3 mil Kč budou tvářit až vlezou na showroom k těm cuckarum na Suzuki. To bude náraz.

šofér
1. prosince • 13:55

No, já jsme zvědavý, kolik zákazníků je schopno vysolit za auto milion a čtvrt. A to včetně těch flétových co si nárokují 21% odpočtu DPH.

EL2020
1. prosince • 14:05

Kdyby ta RAV4 Selection VIP stála milion a čtvrt, bylo by to s nějakou tou slevou tak akorát akceptovatelné. Jenomže oni jsou o 350tis mimo a pochybuju, že budou mezi dveřmi dávat slevy 25%.

šofér
1. prosince • 14:52

No, já myslím, že se budou automobilky divit, kolik budou mít příští rok volných skladovek, s cenami od 600 tisíc výše. Nevěřím tomu, že i podnikatelé budou odvázaní z elektřiny...

EL2020
1. prosince • 13:24

Kdo má kde nabíjet, bere za ty peníze radši Enyaq. Kdo kde nabíjet nemá, tak si PHEV stejně nepořídí. PHEV určitě mají svůj smysl, ale nemohou přece k ceně běžného hybridu přidat cenu za celé elekrické CitiGO. Vždyť prakticky jen vyměnili NiMh 1,6 kWh baterii za lionku 17 kWh, přidali větší měniče a snad i tepelné čerpadlo. Za to chtějí příplatek půl milionu?

petr r. (petrumr)
1. prosince • 16:13

EŃA má jakou spotřebu?

EL2020
1. prosince • 16:27

Každopádně menší.

petr r. (petrumr)
1. prosince • 17:00

na to zapoměn, přečti test.

petr r. (petrumr)
1. prosince • 16:39

a dostanu k ní walbox+ kabel jak k ravce?

EL2020
1. prosince • 16:43

Tohle zkoušel už Horst Fuchs, ale obávám se, že ani ten kablík za 20tis tu cenovku 1,6 mil nezachrání ;-):-D.

eCVThater
1. prosince • 13:04

Toyota dnes pobavila zveřejněním cen RAV4 plug-in. Holobyt začíná na 1 400 000 Kč, s jakousi výbavou 1 600 000 Kč :-D:-D:-D. Takže ta Suzuki i se svou absurdní cenovkou ani tak není dražší než dvojče od Toyoty.
Oni to tu nechtějí prodávat, nabízí to jen pro pobavení. Vždyť za ty peníze je MB GLC PHEV. Kdo si za stejné peníze koupí lowcostovou Toyotu místo prémiového Mercedesu (na rozdíl od GLB je svezení v GLC skutečně odpovídající prémiovému segmentu)? Leda blázen nebo petrumr (což je zřejmě totéž). :-D:-D:-D

ACE
1. prosince • 13:07

S cenou je to pravda, je to fakt drahý, ale ta premiovost :-D, to je už takovej vžitej plk. Je to tak nastejno.

eCVThater
1. prosince • 13:09

Ne to opravdu není. Posezení i odhlučnění (motoru, podvozku, aerodynamického hluku) je úplně jinde. Vtip je totiž v tom, že v té Toyotě neodpovídá ani mainstreamu (proto píšu lowcostová).

ACE
1. prosince • 14:54

:-D:-D:-D jo jasně, tak to už jsem doma ;-)

YANR
1. prosince • 14:41

Ty jsi opravdový hater.
Až se v tom jednou projedeš,třeba změniš názor.
Ale předpokládám, že Tvá averze pramení jinde.
Nemůžeš si to dovolit a proto to tolik nenávidíš.

eCVThater
1. prosince • 14:55

Jako že ten Mercedes si dovolit můžu a tu Toyotu za stejné peníze ne? To je zajímavá myšlenka. Možná jen nerad vyhazuju peníze do kanálu e nenechám ze sebe dělat idiota. A jako RAV4 za 1,6 mil, tak to je opravdu nabídka pro pitomce.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
YANR
1. prosince • 17:44

Tak proč se zajímáš o podřadné zboží, když máš Mercedes?
Asi proto, protože je to šunt.
Čína už diktuje podmínky.

petr r. (petrumr)
1. prosince • 20:00

jestli nemá toho mercedesa z té dacie, rencek má ty předky méně hlučný.

petr r. (petrumr)
1. prosince • 16:09

tady nejde můžeš nemůžeš, ale ten mercedes je hlučnějčí jak ta rav4. V mercedesu jezdí kolotočáři ma tím je to šumák. Prostě ty stou ravkou musíš se projet a nechápu co tě napadlo to srovnávat s mercedesem a jejich hlučným diferákem a vibrujícím kardanem.

eCVThater
1. prosince • 16:27

:-D:-D:-D!!! Nj. na plnohodnotné AWD jsem zapomněl. To je taky rozdíl oproti 40kW motůrečku na zadní nápravě v případě Toyoty.

petr r. (petrumr)
1. prosince • 16:56

RAV4 má pře 300koní a zrychlení za 6 sekund na stovku a ujede na ev 100km a ten zadní elektromotor o 40kW uplně stačí. ten výkon je vlastně od nulových otáček.

Michal2
1. prosince • 12:18

Super 300koní,ca 2tuny a litr spotřeba v benzínu.Lepší ale než mít za stejnou cenu 100pro elektro a nemít kde nabít.Další šrot Toyoty.

Yan
1. prosince • 12:48

Tak 300 koní to opravdu nemá

Michal2
1. prosince • 16:24

V článku to je napsáno.To neumíte číst no není to obyčejný 2,5l hybrid z Ravky.

eCVThater
1. prosince • 16:34

Tak on ten obyčejný hybrid taky nemá avizovaných 222 HP. Jsou to spíš takoví papíroví poníčci... :-D

petr r. (petrumr)
1. prosince • 19:55

jooo, v jaké? Včechny rav4 nemají 306k.

ACE
1. prosince • 13:06

Je to provokatér nebo blb, vidíš že mluví z cesty.

0
1. prosince • 12:02

Rav4 plug-in model 2021 ceny platné od 1.12.2020.
Comfort - 1 400 000,-
Selection - 1 500 000,-Hlídání mrtvého úhlu jen ve výbavě Selection. No comment !

eCVThater
1. prosince • 13:16

Hlídání mrtvého úhlu jen v Selection, ale největší "bomba" je, že výškové nastavení sedadla spolujezdce nemá ani Selection VIP za 1 600 000 Kč :-D.
Nulová konfigurovatelnost je potom jako "bonus". Chcete alespoň nějakou výbavu? OK, ale potom dostanete i dvoubarevné lakování. Chcete JBL? OK, ale potom dostatene i otravnou drahou panoramatickou střechu. Dvoubarevné lakování a panoramatickou střechu nechcete? Smůla, jděte jinam! :-D

EL2020
1. prosince • 15:26

Mimochodem na webu Suzuki se píše, že výškové nastavování sedadla spolujezdce má. Pokud je to auto stejné jako RAV4 Selection, tak je otázka, jak to tedy je.

EL2020
1. prosince • 14:15

Nebo: Selection VIP za 1 600 000 Kč zakazuje dojezdové kolo (v Selection přitom je).

EL2020
1. prosince • 14:12

Přidám: koženková sedadla bez ventilace v Selection za 1 500 000 Kč B-]

Yan
1. prosince • 12:11

A?
Co tím chtěl básník říci?
Suzuki bude platit Toyotě za každé auto ,s tím nic neudělá ani tvůj no comment.
A že musí ,to už je to ,co ty nepochopíš.
Tak prosím klid a no comment.

0
1. prosince • 12:19

Tak si znova přečti, co jsme napsal. a. rozporuju viz. citace v článku "Prozatím je tudíž SUV od Suzuki obecně dražší než jakákoliv full-hybridní verze RAV4 v současné nabídce Toyoty"
což není pravda, jelikož ceny na novu RAV4 jsou a vypsal jsem je. Článek zřejmě vznikl před oficiálním zveřejněním RAV4 ceníku.b. jestli tobě připadá hlídaní mrtvého úhlu jak zbytečnost, ta mě osobně ne. A mají to ve standardu auta, která jsou 3x levnější.

Yan
1. prosince • 12:48

Ty na něčem jedeš?
Já pouze napsal, že Suzuki musí platit Toyotě anebo emisní pokuta .
A také že svět se řítí do řiti , protože emise a ekologie a vůbec, nechápeš.
Jsi asi počítačový jezdec.
Opravdový šofér asi z tebe nikdy nebude, když pláčeš nad tím, že se musíš věnovat řízení a sledovat zrcátka a předvídat a vůbec.
Připadáš mi jako IT nesmysl

Michal2
1. prosince • 16:16

Yan ty si asi teoretik ridic.Večer vyhodím blinkr juknu do zrcátka 300m nikdo a pomalu se sunu doleva náhle trubka a vedle mě asi v půlce mého auta xc90 a když už spomalil tak jsem tam vjel.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
1. prosince • 16:59

ty nemas hejbaci hlavu? twl...

petr r. (petrumr)
1. prosince • 17:15

v ravce to ani nepotřebuješ,zrcátka výhled jsou bezkonkurenční a když už vjetí do auta, svodidel atd ti zabrání jiný systém. Kontrolka není všelék.

Yan
1. prosince • 11:16

Hold Toyota chce taky kousek toho koláče pro sebe.
Ale pořád to Suzuki vyjde levnejit, než platit emisní pokutu.
Svět se řítí závratnou rychlostí do .........,ano tam a asi i o kus dál

Yan
1. prosince • 13:28

Hold neumým čezki, parďón!

Yan
1. prosince • 14:26

Super,hacknul jsi mě.

Yan
1. prosince • 14:53

Hold jo!

David
1. prosince • 10:32

Tak je snad jasný že cena nejvyšší výbavy je taková.kdo na to nemá a chce velký SUV od Suzuki tak si koupí nižší výbavu.kdo na to nemá tak si počká na novou generaci menšího S- cross . Kdo nebude mít na S-cross tak si koupí Vitaru. Kdo nemá na Vitaru tak si koupí menší Ignis.Kdo nemá na ignis tak koupí Swift 4x4. Taky si může koupit Jimmyho. A kdo suzuki nechce a chce SUV za ho v.....Tak si koupí Nivu nebo Dastra....tzv SUV pro chudé;))))))))

šofér
1. prosince • 11:04

S tím Jimmym jste se spletl, ten se prodává za třičtvtě míče: https://www.sauto.cz/osobni/detail/suzuki/jimn... ...

David
1. prosince • 15:26

Já vím.ja jsem na něj ve výčtu zapomněl tak jsem ho pak dopsal na závěr;)

pepa
1. prosince • 10:41

A kdo nema na dastra, koupi si tvoji mamu!

David
1. prosince • 15:28

To má být jako reakce dospělého člověka předpokládám alespoň trochu motoristy když to tu čte? No možná dospělý jsi,ale notně omezený!

petr r. (petrumr)
1. prosince • 16:00

davide-kde se ten jimny prodává? S tou across to bude uplně stejný jak s Jimny, bude vyprodána dříve, než otevřou dveře autosalonu. A třeba jedna se bude dražit pro dobrou věc.

šofér
1. prosince • 9:59

Tak ta cena, to je...raketa!! Jinak ale chápu-elektrická móda! Myslím, že s tím autem flotilové emise nesníží...

eCVThater
1. prosince • 13:05

RAV4 PHEV je za 1 600 000 Kč :-D:-D:-D.

E2020
1. prosince • 18:39

Hodně naznačil už Highlander s dýchavičným atmosférickým čtyřválečkem za 1 800 000 Kč. Buď se zbláznili a nebo mají kurzy koruny vůči euru a dolaru z nějakého paralelního vesmíru, kde je euro za 30 Kč.

M
1. prosince • 9:42

Že by další Kizashi?

JA-NE
1. prosince • 14:42

Kizashi prislo v dobe kedy boli vsetci zamilovany do TDI a pod. kazdy sa bal 2,4l motora ktory je absolutne bezproblemovy, ze to vela zereee moja skodovke zele 5L. to som tu pocuval furt.

OTTO
1. prosince • 15:11

To auto bylo pro Evropu úplně mimo, prostě levné malé auto pro americký trh zde nekompatibilní s jakoukoliv třídou a segmentem a navíc prodávané relativně draze . A tak to mají Japonci se vším. Když naceňovali tu Toyotu/Suzuki, tak zřejmě počítali cca 30 Kč za dolar :-D.

\/
1. prosince • 9:49

Kizashi jsem respektoval. Velmi jedinečný repre vůz. Ovšem jen do doby než jsem do něho usedl. Interiér velmi chudobný, jak o dvě třídy níže. Tím to podělali.

\/
1. prosince • 9:32

U Suzuki jsou vtipní. :-))

Doporučujeme

Články odjinud