Suzosho Surpasse V: lehký sporťák pro Tokio

Suzosho Surpasse V: lehký sporťák pro Tokio

Na autosalonu v Tokiu představí firma Suzosho, výrobce doplňků a automobilových stavebnic, novinku v podobě vozu Surpasse V.

Na první pohled připomíná modely Lotus, jeho nízká pohotovostní hmotnost mu v kombinaci s uprostřed uloženým motorem bude udělovat velmi dobré dynamické parametry. Před zadní nápravou se bude nacházet přeplňovaný čtyřválec 2,3 l DOHC z Mazdy3 MPS naladěný na 270 koní (198 kW) a při zohlednění pohotovostní hmotnosti jen 850 kg vychází znamenitý poměr 3,1 kg na jednoho výkonového koně. Slušné parametry, uvážíme-li, že výchozí Mazda3 MPS je o půl tuny těžší.

Suzusho Surpasse V by se do prodejů měl dostat v půli příštího roku.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Suzosho Surpasse V
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků