SUV Seat Ateca zřejmě dostane sportovní verzi Cupra s motorem 2.0 TSI

SUV Seat Ateca zřejmě dostane sportovní verzi Cupra s motorem 2.0 TSI

Ačkoli se prodej prvního SUV španělské automobilky Seat teprve rozbíhá, už se začíná mluvit o připravovaném sportovním provedení Cupra. To bychom měli vidět na podzimním autosalonu v Paříži. Aspoň to tedy tvrdí britský Autoexpress, podle kterého se má právě Seat Ateca Cupra představit tam.

„Sportovní“ SUV Seat Ateca se má stát nejdražším produktem celé automobilky, ale za své peníze dostanete adaptivní podvozek, upravený pohon všech kol a především motor 2.0 TSI o výkonu 220 kW (300 k) a točivém momentu 380 Nm.

Srovnání: Peugeot 308 GTi vs. Seat Leon Cupra vs. Honda Civic Type R

Srovnání: Peugeot 308 GTi vs. Seat Leon Cupra vs. Honda Civic Type R

Stejně jako ostatní modely Cupra, i SUV Ateca nedostane nějak brutální bodykit. Čekejte jen snížený podvozek, větší kola, trochu výraznější nárazníky a větší koncovky výfuku. Neobejde se to ani bez imitátoru „sportovního“ zvuku v kabině.

V tomto segmentu se ještě sportovně laděná SUV moc nenosí, ale konkurence už je připravuje. Například Renault chystá Kadjar a Kaptur v provedení RS a na sportovním crossoveru údajně pracuje i Nissan.

bazar

Seat Altea 2
Rok výroby: 2005
Stav: 161 969 km
Cena: 120 000 Kč
Seat Leon 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 131 301 km
Cena: 80 000 Kč
Seat Alhambra 2
Rok výroby: 1997
Stav: 179 087 km
Cena: 43 000 Kč
Seat Ibiza 1,2
Rok výroby: 2011
Stav: 97 115 km
Cena: 152 000 Kč
Seat Ibiza 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 72 411 km
Cena: 134 000 Kč
Seat Ibiza 1,4
Rok výroby: 2009
Stav: 70 576 km
Cena: 146 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků