SUV od Lamborghini vypadá opravdu naštvaně. Urus odhalen přes palubní systém

Ať už úmyslně, či nikoli, příď Lamborghini Urus byla odhalena.

Lamborghini za účelem nažhavení SUV-chtivých zákazníků vypouští týden co týden videa z testování prototypů svého Urusu. Představuje v něm různé povrchy, na které se vůz může přizpůsobit pomocí režimů, tradičně nazvaných v italštině. Po písku, sněhu a blátu přišla na řadu silnice - režim Corsa. 

V tomto videu vidíme "nechtěný" záběr na palubní systém, kde je celý Urusu k vidění. Video bylo z oficiálního serveru smazáno, a tak sdílíme fanouškovskou kopii na Youtube. Své bratry Audi Q7, Bentley Bentayga či Porsche Cayenne v něm snadno nepoznáte, dle zvyklostí Lamborghini je totiž i SUV pořádně nabroušené. Interiér pak s jistotou nabídne celkem tři displeje. Na tunelu po vzoru Range Roveru Velar rovnou dva, třetí pak coby přístrojový štít.

Papež dostal speciální Lamborghini Huracán. Stane se z něj nový papamobil?

Papež dostal speciální Lamborghini Huracán. Stane se z něj nový papamobil?

Novinka se má představit 4. prosince přímo u býků doma - v boloňské SantAgatě. Ve speciální továrně už probíhá předsériová produkce, podívejte se na automobilku do fotogalerie, stejně jako na fotky maskovaných prototypů, které zachytil náš čtenář. Nic tak nebrání tomu, aby Urus pořádně roztočil značková prodejní počítadla...

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků