SUV od Lamborghini vypadá opravdu naštvaně. Urus odhalen přes palubní systém

Ať už úmyslně, či nikoli, příď Lamborghini Urus byla odhalena.

Lamborghini za účelem nažhavení SUV-chtivých zákazníků vypouští týden co týden videa z testování prototypů svého Urusu. Představuje v něm různé povrchy, na které se vůz může přizpůsobit pomocí režimů, tradičně nazvaných v italštině. Po písku, sněhu a blátu přišla na řadu silnice - režim Corsa. 

V tomto videu vidíme "nechtěný" záběr na palubní systém, kde je celý Urusu k vidění. Video bylo z oficiálního serveru smazáno, a tak sdílíme fanouškovskou kopii na Youtube. Své bratry Audi Q7, Bentley Bentayga či Porsche Cayenne v něm snadno nepoznáte, dle zvyklostí Lamborghini je totiž i SUV pořádně nabroušené. Interiér pak s jistotou nabídne celkem tři displeje. Na tunelu po vzoru Range Roveru Velar rovnou dva, třetí pak coby přístrojový štít.

Papež dostal speciální Lamborghini Huracán. Stane se z něj nový papamobil?

Papež dostal speciální Lamborghini Huracán. Stane se z něj nový papamobil?

Novinka se má představit 4. prosince přímo u býků doma - v boloňské SantAgatě. Ve speciální továrně už probíhá předsériová produkce, podívejte se na automobilku do fotogalerie, stejně jako na fotky maskovaných prototypů, které zachytil náš čtenář. Nic tak nebrání tomu, aby Urus pořádně roztočil značková prodejní počítadla...

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků