SUV od Lamborghini dostalo definitivně zelenou. Přijede za tři roky

SUV od Lamborghini dostalo definitivně zelenou. Přijede za tři roky

Je rozhodnuto, Lamborghini bude opravdu vyrábět SUV. Automobilka oficiálně potvrdila, že vedení nakonec projekt schválilo, auto se bude vyrábět v domácí Itálii a na trhu by se mělo objevit v roce 2018. Sériový model by měl skutečně vycházet z konceptu Lamborghini Urus, který jsme viděli už v roce 2012.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lamborghini zřejmě nepostaví své první moderní SUV jako vůz schopný zdolávat balvany a bahno. Pod kapotou by se mohl objevit přeplňovaný osmiválec od Audi

Lamborghini očekává roční odbyt v počtu asi tří tisíc aut, což by zdvojnásobilo současnou produkci značky. Nejvíce aut zamíří do zemí kolem Perského zálivu, do USA a také do Číny. Zákazníci se ale ozývají i z Evropy, především z Velké Británie a Německa. Zájem je i v Rusku.

Lamborghini Aventador LP750-4 SV zajede Nordschleife pod 7 minut

Lamborghini Aventador LP750-4 SV zajede Nordschleife pod 7 minut

Automobilka kvůli vývoji nového SUV a přípravě výroby nového modelu vyčlení „stovky milionů eur“ na investice, ale přesné číslo zřejmě ještě ani Lamborghini, ani koncern VW nezná. Na vývoji a výrobě nového auta se bude podílet až 500 nových zaměstnanců.

Ohledně techniky je těžké něco předjímat, ale pod kapotou by se místo atmosférického dvanáctiválce mohl objevit dvakrát přeplňovaný osmiválec 4.0 TFSI od Audi, samozřejmě patřičně upravený, aby svým projevem a charakterem odpovídal značce Lamborghini.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků