SUV od Ferrari? „To byste mě museli zastřelit,“ řekl Marchionne

17 komentářů

Quebe
7. února • 15:54

Ačkoliv je mi jeho názor sympatický a přeju mu, ať mu co nejdéle vydrží, nebude to podle mého věčně a nakonec budou muset ten nesmysl jménem SUV vyrobit, protože ten krám lidé bez opravdového zájmu o auta chtějí.

JA-NE
5. února • 14:54

LANCIA v pecku.. a tak dopadne aj AR pod jeho vedenim:-/:-/

dpcstb
5. února • 13:05

pockajme si 10 rokov :-D

Carlos
4. února • 23:27

Za kratičkou dobu co je Ferrari na burze stačila cena jeho akcií sletět pod 40 USD, tedy ztráta přes 33%. Počkáme si až budou akcie za 25 USD a uvidíme jakou Marchionne zazpívá potom. ;-)

Zelí
4. února • 20:00

Myslím, že někdo už mu to přání splní.

JA-NE
4. února • 15:42

Marchionne je hnup. cele zle. pomali a isto pochovava koncern Fiat

Marekx
4. února • 14:11

Konečně automobilka, která má rozum a je věrná tradici a ne módním nesmyslům typu SUV. Už samotné označení těchto vozů je nesmysl, protože se sportovním vozem to má hodně málo společného. To už dávají mnohem větší smyl sportovně laděné kombíky.

homer
6. února • 21:02

Pohodlne nastoupit a vystoupit je takova vyhoda ze ostatni nedostatky nebo kompromisy jsou marginalni.

jean
10. února • 14:19

Od toho je MPV, ktoré bude mať pri podobných vonkajších rozmeroch spravidla viac vnútorného priestoru pri menšej hmotnosti....

Mio
7. února • 7:36

Ty budeš pěknej mrzák...

C Jay
4. února • 12:10

SUV néé, Ferrari (BMW) FF stačilo... :-/

Martin
4. února • 9:41

Nesnáším SUV, je to trapný nesmysl.
Ale skutečnost je taková, že zákazníci chtějí SUV a jsou za to ochotni zaplatit - viz Cayene, Macan, Touareg, Bentley atd. Takže Ferrari by se mělo zamyslet jako Porsche a z SUV třeba financovat vývoj a výrobu sporťáků...

Mio
4. února • 12:52

Sportovní auta od Ferrari si na sebe bezproblémů vydělají. Ferrari není trapné Porsche, které už dneska může mít každý jouda.

Kankunen
4. února • 9:05

Je nutné vyrobit Ferrari SUV, protože to auto zachrání Fiat a to za použití kalašnikova.

Driver
4. února • 8:33

Pyšný páv. FCA není tak stabilní jak předstírá. To SUV měli dávno postavit pod Alfou. Jedna věc jsou iluze, značky a image, a druhá je byznys. Kdybych měl akcie taky bych SUV chtěl. Ty jejich US přeznačkované šmejdy moc boom neudělaly. I obyčejný Yeti je inspirací, bude větší Kodiaq a Italové mají v hlavě co? Nic. Kde byl koncern Fiat před 20ti lety (Lancia Integrale) a kde je dneska Škoda? (Fabia WRC) Časy se mění. Mistr světa je ten kdo vyvíjí a né ten kdo žije z historie. A něco špičkového za tři roky nevyvinou. Úspěšné SUV se vyvíjí dlouho. Teď když mají prostředky tak nic neřeší, až budou v úpadku, nebude už z čeho. Zkrachovaly už lepší automobilky. Ferrari je jejich špička ale zbytek jde ke dnu. U Porsche se taky smáli RangeRoveru k čemu je SUV před 30ti lety. Alfa měla mít SUV dávno, blázni to jsou.

Pavel
4. února • 9:41

V článku se ale mluví o SVU Ferrari ne o SUV koncernu Fiat-Chrysler tam už SUV dávno mají.

josephko
4. února • 8:32

Taliani môžu na svoj obchodný model doplatiť. Napríklad ten cirkus okolo LaFerrari je nedôstojný aj pre firmu, ale hlavne pre množstvo milionárov, ktorí by si toto auto kúpili.
Ak je firma raz na burze, tak sa musí správať ako ostatné firmy: hľadať stále nové možnosti, ako zvyšovať zisk. Ak Ferrari chcelo hrať so zákazníkmi hru na mačku a myš, nemalo ísť na burzu.

Doporučujeme

Články odjinud