SUV od Ferrari? Italové to prý myslí "smrtelně vážně"

Šéf Ferrari Sergio Marchionne řekl, že je Ferrari rozhodnuté vyrábět SUV. Potvrdil tak nedávné spekulace okolo značky. Jak je ale u Ferrari zvykem, nic není oficiální a stanovisko jinak zatím zní: Ferrari nepracuje na voze SUV.
SUV od Ferrari? Italové to prý myslí "smrtelně vážně"

Všechno tomu už dříve nasvědčovalo. Situace na trhu je velmi nakloněná a kolem italské značky Ferrari už dlouho kolují zvěsti o tom, že se chystají vstoupit na trh s luxusnímu SUV. Teď diskuzi ještě více podnítil šéf tradičního výrobce Sergio Marchionne. Ten totiž prohlásil, že Ferrari je "smrtelně vážně" rozhodnuté vyrábět své SUV. Definitivní rozhodnutí, na základě kolektivních debat, bude odhaleno do konce roku 2020.

Hodnota značky Mini prudce roste. Překročila i Ferrari

Hodnota značky Mini prudce roste. Překročila i Ferrari

Tím se všechny předešlé spekulace potvrzují, ale naopak ještě nic není oficiální, jak už to tak u Ferrari bývá. Vždy jde pouze o kusé informace, které mají veřejnost spíše navnadit. Nedávno například šéf techniků u Ferrari Michael Leiters uvedl, že značka má mnoho projektů, mnoho konceptů, ale neexistuje nic konkrétního, co by se už teď dalo vyrábět.

Během březnové tiskové konference zas z Itálie zaznělo: "Myslíme, že když dovolíme konstruktérům Ferrari znovu obnovit koncept vozidla, které je také užitečné, odpověď bude znít: Myslím, že to tak bude, ale bude to ve stylu Ferrari." A navíc argumentovali tím, že je Ferrari tak slavné hlavně díky tomu, že dokáží sami definovat některé segmenty.

Zůstalo už jen 798 kusů. Jedno Ferrari F12tdf kompletně shořelo na dálnici

Zůstalo už jen 798 kusů. Jedno Ferrari F12tdf kompletně shořelo na dálnici

Minulý měsíc ale například uvedl šéf prodeje u Ferrari Enrico Galliera, že rozhodně nepracují na žádném SUV, protože to není sportovní vůz. Může prý být samozřejmě rychlé, ale není to sporťák. Dodal, že Ferrari musí být konzistentní a dělat to, co doopravdy přináší emoce. 

Názorů je hodně a je prakticky jen na vás, čemu vlastně věříte, každopádně se u Ferrari k něčemu schyluje. Otázkou zůstává, k čemu vlastně.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků