SUV od Ferrari? Italové to prý myslí "smrtelně vážně"

Šéf Ferrari Sergio Marchionne řekl, že je Ferrari rozhodnuté vyrábět SUV. Potvrdil tak nedávné spekulace okolo značky. Jak je ale u Ferrari zvykem, nic není oficiální a stanovisko jinak zatím zní: Ferrari nepracuje na voze SUV.
SUV od Ferrari? Italové to prý myslí "smrtelně vážně"

Všechno tomu už dříve nasvědčovalo. Situace na trhu je velmi nakloněná a kolem italské značky Ferrari už dlouho kolují zvěsti o tom, že se chystají vstoupit na trh s luxusnímu SUV. Teď diskuzi ještě více podnítil šéf tradičního výrobce Sergio Marchionne. Ten totiž prohlásil, že Ferrari je "smrtelně vážně" rozhodnuté vyrábět své SUV. Definitivní rozhodnutí, na základě kolektivních debat, bude odhaleno do konce roku 2020.

Hodnota značky Mini prudce roste. Překročila i Ferrari

Hodnota značky Mini prudce roste. Překročila i Ferrari

Tím se všechny předešlé spekulace potvrzují, ale naopak ještě nic není oficiální, jak už to tak u Ferrari bývá. Vždy jde pouze o kusé informace, které mají veřejnost spíše navnadit. Nedávno například šéf techniků u Ferrari Michael Leiters uvedl, že značka má mnoho projektů, mnoho konceptů, ale neexistuje nic konkrétního, co by se už teď dalo vyrábět.

Během březnové tiskové konference zas z Itálie zaznělo: "Myslíme, že když dovolíme konstruktérům Ferrari znovu obnovit koncept vozidla, které je také užitečné, odpověď bude znít: Myslím, že to tak bude, ale bude to ve stylu Ferrari." A navíc argumentovali tím, že je Ferrari tak slavné hlavně díky tomu, že dokáží sami definovat některé segmenty.

Zůstalo už jen 798 kusů. Jedno Ferrari F12tdf kompletně shořelo na dálnici

Zůstalo už jen 798 kusů. Jedno Ferrari F12tdf kompletně shořelo na dálnici

Minulý měsíc ale například uvedl šéf prodeje u Ferrari Enrico Galliera, že rozhodně nepracují na žádném SUV, protože to není sportovní vůz. Může prý být samozřejmě rychlé, ale není to sporťák. Dodal, že Ferrari musí být konzistentní a dělat to, co doopravdy přináší emoce. 

Názorů je hodně a je prakticky jen na vás, čemu vlastně věříte, každopádně se u Ferrari k něčemu schyluje. Otázkou zůstává, k čemu vlastně.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 33 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků