SUV od Ferrari? Italové to prý myslí "smrtelně vážně"

Šéf Ferrari Sergio Marchionne řekl, že je Ferrari rozhodnuté vyrábět SUV. Potvrdil tak nedávné spekulace okolo značky. Jak je ale u Ferrari zvykem, nic není oficiální a stanovisko jinak zatím zní: Ferrari nepracuje na voze SUV.
SUV od Ferrari? Italové to prý myslí "smrtelně vážně"

Všechno tomu už dříve nasvědčovalo. Situace na trhu je velmi nakloněná a kolem italské značky Ferrari už dlouho kolují zvěsti o tom, že se chystají vstoupit na trh s luxusnímu SUV. Teď diskuzi ještě více podnítil šéf tradičního výrobce Sergio Marchionne. Ten totiž prohlásil, že Ferrari je "smrtelně vážně" rozhodnuté vyrábět své SUV. Definitivní rozhodnutí, na základě kolektivních debat, bude odhaleno do konce roku 2020.

Hodnota značky Mini prudce roste. Překročila i Ferrari

Hodnota značky Mini prudce roste. Překročila i Ferrari

Tím se všechny předešlé spekulace potvrzují, ale naopak ještě nic není oficiální, jak už to tak u Ferrari bývá. Vždy jde pouze o kusé informace, které mají veřejnost spíše navnadit. Nedávno například šéf techniků u Ferrari Michael Leiters uvedl, že značka má mnoho projektů, mnoho konceptů, ale neexistuje nic konkrétního, co by se už teď dalo vyrábět.

Během březnové tiskové konference zas z Itálie zaznělo: "Myslíme, že když dovolíme konstruktérům Ferrari znovu obnovit koncept vozidla, které je také užitečné, odpověď bude znít: Myslím, že to tak bude, ale bude to ve stylu Ferrari." A navíc argumentovali tím, že je Ferrari tak slavné hlavně díky tomu, že dokáží sami definovat některé segmenty.

Zůstalo už jen 798 kusů. Jedno Ferrari F12tdf kompletně shořelo na dálnici

Zůstalo už jen 798 kusů. Jedno Ferrari F12tdf kompletně shořelo na dálnici

Minulý měsíc ale například uvedl šéf prodeje u Ferrari Enrico Galliera, že rozhodně nepracují na žádném SUV, protože to není sportovní vůz. Může prý být samozřejmě rychlé, ale není to sporťák. Dodal, že Ferrari musí být konzistentní a dělat to, co doopravdy přináší emoce. 

Názorů je hodně a je prakticky jen na vás, čemu vlastně věříte, každopádně se u Ferrari k něčemu schyluje. Otázkou zůstává, k čemu vlastně.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 39 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků