SUV od Alfy Romeo má jméno Kamal

S italskou lehkostí by značka Alfa Romeo ráda vkročila na půdu SUV. V Ženevě proto předvede veřejnosti studii s pohonem všech čtyř kol pod názvem Kamal. Ta svým charakteristickým vzhledem jasně naznačuje, do jaké automobilové rodiny patří.

Kamal měří 4 350 mm na délku, 1 860 mm na šířku a 1 600 mm na výšku. Dravá  maska chladiče společně se zaoblenými liniemi karosérie činí z tohoto konceptu temperamentní vůz, který  hodlá znepříjemnit život všem svým protivníkům, hlavně však očekávanému BMW X3.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek
Jižanský temperament v sobě Kamal nezapře 

Proti konkurentům nasadí Kamal veškeré své zbraně. Jednou z nich má být šestiválec o  objemu 3.2 l s maximálním výkonem 183 kW/250 k. V kombinaci se šestistupňovou sekvenční převodovkou by měl Kamal rozhýbat do maximální rychlosti 200 km/h. Dalším trumfem Kamalu by měl být rozměrný zavazadlový prostor přesahující objemem 400 l.     

Cíle, které byly Kamalu vytyčeny již ve fázi studie, nejsou skromné. Pokud se tedy dočká sériové podoby, bude jistě zajímavé sledovat, jak se s přímou konkurencí ve skutečnosti vypořádá.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

dnes | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků