SUV od Alfy Romeo má jméno Kamal

S italskou lehkostí by značka Alfa Romeo ráda vkročila na půdu SUV. V Ženevě proto předvede veřejnosti studii s pohonem všech čtyř kol pod názvem Kamal. Ta svým charakteristickým vzhledem jasně naznačuje, do jaké automobilové rodiny patří.

Kamal měří 4 350 mm na délku, 1 860 mm na šířku a 1 600 mm na výšku. Dravá  maska chladiče společně se zaoblenými liniemi karosérie činí z tohoto konceptu temperamentní vůz, který  hodlá znepříjemnit život všem svým protivníkům, hlavně však očekávanému BMW X3.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek
Jižanský temperament v sobě Kamal nezapře 

Proti konkurentům nasadí Kamal veškeré své zbraně. Jednou z nich má být šestiválec o  objemu 3.2 l s maximálním výkonem 183 kW/250 k. V kombinaci se šestistupňovou sekvenční převodovkou by měl Kamal rozhýbat do maximální rychlosti 200 km/h. Dalším trumfem Kamalu by měl být rozměrný zavazadlový prostor přesahující objemem 400 l.     

Cíle, které byly Kamalu vytyčeny již ve fázi studie, nejsou skromné. Pokud se tedy dočká sériové podoby, bude jistě zajímavé sledovat, jak se s přímou konkurencí ve skutečnosti vypořádá.

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 3 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků