SUV od Alfy Romeo má jméno Kamal

SUV od Alfy Romeo má jméno Kamal

S italskou lehkostí by značka Alfa Romeo ráda vkročila na půdu SUV. V Ženevě proto předvede veřejnosti studii s pohonem všech čtyř kol pod názvem Kamal. Ta svým charakteristickým vzhledem jasně naznačuje, do jaké automobilové rodiny patří.

Kamal měří 4 350 mm na délku, 1 860 mm na šířku a 1 600 mm na výšku. Dravá  maska chladiče společně se zaoblenými liniemi karosérie činí z tohoto konceptu temperamentní vůz, který  hodlá znepříjemnit život všem svým protivníkům, hlavně však očekávanému BMW X3.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek
Jižanský temperament v sobě Kamal nezapře 

Proti konkurentům nasadí Kamal veškeré své zbraně. Jednou z nich má být šestiválec o  objemu 3.2 l s maximálním výkonem 183 kW/250 k. V kombinaci se šestistupňovou sekvenční převodovkou by měl Kamal rozhýbat do maximální rychlosti 200 km/h. Dalším trumfem Kamalu by měl být rozměrný zavazadlový prostor přesahující objemem 400 l.     

Cíle, které byly Kamalu vytyčeny již ve fázi studie, nejsou skromné. Pokud se tedy dočká sériové podoby, bude jistě zajímavé sledovat, jak se s přímou konkurencí ve skutečnosti vypořádá.

bazar

BMW 1 1,6
Rok výroby: 2005
Stav: 231 865 km
Cena: 120 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2013
Stav: 51 351 km
Cena: 600 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2012
Stav: 120 517 km
Cena: 380 000 Kč
BMW 5 3
Rok výroby: 2004
Stav: 200 675 km
Cena: 166 000 Kč
BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 656 km
Cena: 160 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 602 km
Cena: 193 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků