SUV Landwind X7, čínská kopie Range Roveru Evoque, míří na trh

Landwind X7 je přibližně třikrát levnější než Evoque. Dealer dokonce nabízí originální masku chladiče Range Roveru Evoque včetně nápisu na kapotě.
Seznam kapitol
  1. Čínské SUV Landwind X7
  2. Fotogalerie: Landwind X7

Ochrana duševního vlastnictví v Číně nic neznamená. A tak se na čínském trhu začíná oficiálně (a zcela legálně) prodávat nestydatá kopie Range Roveru Evoque, která se jmenuje Landwind X7. Tato značka „proslula“ na evropském trhu například katastrofálními crash testy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Málo Range Rover? Prodejce Landwindů X7 vám nabídne i originální masku chladiče britského vozu včetně ikonických písmenek na kapotu. Pak už opravdu nikdo nic nepozná

Landwind X7 je přibližně třikrát levnější než Range Rover Evoque, ale zákazník zase dostane docela solidní motor. Benzínový přeplňovaný dvoulitr pochází od Mitsubishi, má výkon 190 koní a točivý moment 250 Nm. Auto je jen předokolka a standardně má osmistupňový automat. Podle čínské normy spotřebuje 10,4 litru na 100 km.

Designér Bentley kritizuje Lincoln: Continental je kopií Flying Spuru

Designér Bentley kritizuje Lincoln: Continental je kopií Flying Spuru

Web CarNewsChina upozorňuje, že Landwind X7 není jen designová kopie, ale vyložený klon, neboť obě auta, originální Range Rover i čínské SUV, jsou prakticky totožná co do rozměrů a rozvoru. Landwind je jen o 75 kg lehčí, protože nemá pohon všech kol.

Zajímavé je, že dealer vozů Landwind dokonce nabízí originální masku chladiče Range Roveru Evoque včetně charakteristických písmen na kapotu, takže ze svého Landwindu můžete udělat auto, které bude od originálu téměř k nerozeznání.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Čínské SUV Landwind X7
  2. Fotogalerie: Landwind X7
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 13 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků