SUV Landwind X7, čínská kopie Range Roveru Evoque, míří na trh

Landwind X7 je přibližně třikrát levnější než Evoque. Dealer dokonce nabízí originální masku chladiče Range Roveru Evoque včetně nápisu na kapotě.
Seznam kapitol
  1. Čínské SUV Landwind X7
  2. Fotogalerie: Landwind X7

Ochrana duševního vlastnictví v Číně nic neznamená. A tak se na čínském trhu začíná oficiálně (a zcela legálně) prodávat nestydatá kopie Range Roveru Evoque, která se jmenuje Landwind X7. Tato značka „proslula“ na evropském trhu například katastrofálními crash testy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Málo Range Rover? Prodejce Landwindů X7 vám nabídne i originální masku chladiče britského vozu včetně ikonických písmenek na kapotu. Pak už opravdu nikdo nic nepozná

Landwind X7 je přibližně třikrát levnější než Range Rover Evoque, ale zákazník zase dostane docela solidní motor. Benzínový přeplňovaný dvoulitr pochází od Mitsubishi, má výkon 190 koní a točivý moment 250 Nm. Auto je jen předokolka a standardně má osmistupňový automat. Podle čínské normy spotřebuje 10,4 litru na 100 km.

Designér Bentley kritizuje Lincoln: Continental je kopií Flying Spuru

Designér Bentley kritizuje Lincoln: Continental je kopií Flying Spuru

Web CarNewsChina upozorňuje, že Landwind X7 není jen designová kopie, ale vyložený klon, neboť obě auta, originální Range Rover i čínské SUV, jsou prakticky totožná co do rozměrů a rozvoru. Landwind je jen o 75 kg lehčí, protože nemá pohon všech kol.

Zajímavé je, že dealer vozů Landwind dokonce nabízí originální masku chladiče Range Roveru Evoque včetně charakteristických písmen na kapotu, takže ze svého Landwindu můžete udělat auto, které bude od originálu téměř k nerozeznání.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Čínské SUV Landwind X7
  2. Fotogalerie: Landwind X7
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků