SUV Lamborghini Urus se odkládá kvůli strachu z globální recese

SUV Lamborghini Urus se odkládá kvůli strachu z globální recese

Automobilka Lamborghini stále ještě neschválila SUV Urus do výroby. Důvodem je podle magazínu Autocar především obava z vývoje světové ekonomiky a také ze situace ve státech kolem Perského zálivu. Lamborghini má strach, že by právě klíčové trhy arabských států mohly stagnovat, stejně tak trh čínský.

Lamborghini Urus: tak tady ho máme!

Lamborghini Urus: tak tady ho máme!

Lamborghini nicméně na svém prvním moderním SUV pracuje a vůbec není nereálná aplikace hybridního ústrojí, které jsme viděli na autosalonu v Paříži v podobě konceptu Lamborghini Asterion. K pohonu má sloužit zřejmě přeplňovaný osmiválec 4,0 l od Audi, nikoli atmosférický desetiválec nebo dvanáctiválec.

SUV Lamborghini Urus se v plánech automobilky objevilo v polovině roku 2013, kdy se s ním počítalo na rok 2017. Jenže prozatím model zelenou od vedení nedostal a vypadá to, že se projekt zatím přesouvá na neurčito. Není zrušen, jenom se odkládá.

Bude zase stát benzín i nafta pod třicet korun za litr?

Bude zase stát benzín i nafta pod třicet korun za litr?

Italský výrobce exkluzivních aut, který patří do koncernu Volkswagen, tak zřejmě čeká na vhodnou příležitost. Původně se také počítalo s tím, že se SUV Lamborghini vůbec nebude prodávat v Evropě a u toho zřejmě také zůstane. Co se techniky týče, auto má stát na základech současného Porsche Cayenne.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků