SUV Lamborghini Urus se odkládá kvůli strachu z globální recese

SUV Lamborghini Urus se odkládá kvůli strachu z globální recese

Automobilka Lamborghini stále ještě neschválila SUV Urus do výroby. Důvodem je podle magazínu Autocar především obava z vývoje světové ekonomiky a také ze situace ve státech kolem Perského zálivu. Lamborghini má strach, že by právě klíčové trhy arabských států mohly stagnovat, stejně tak trh čínský.

Lamborghini Urus: tak tady ho máme!

Lamborghini Urus: tak tady ho máme!

Lamborghini nicméně na svém prvním moderním SUV pracuje a vůbec není nereálná aplikace hybridního ústrojí, které jsme viděli na autosalonu v Paříži v podobě konceptu Lamborghini Asterion. K pohonu má sloužit zřejmě přeplňovaný osmiválec 4,0 l od Audi, nikoli atmosférický desetiválec nebo dvanáctiválec.

SUV Lamborghini Urus se v plánech automobilky objevilo v polovině roku 2013, kdy se s ním počítalo na rok 2017. Jenže prozatím model zelenou od vedení nedostal a vypadá to, že se projekt zatím přesouvá na neurčito. Není zrušen, jenom se odkládá.

Bude zase stát benzín i nafta pod třicet korun za litr?

Bude zase stát benzín i nafta pod třicet korun za litr?

Italský výrobce exkluzivních aut, který patří do koncernu Volkswagen, tak zřejmě čeká na vhodnou příležitost. Původně se také počítalo s tím, že se SUV Lamborghini vůbec nebude prodávat v Evropě a u toho zřejmě také zůstane. Co se techniky týče, auto má stát na základech současného Porsche Cayenne.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 51 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků