SUV BMW X1 se zřejmě dočká i hybridního pohonu s tříválcem

SUV BMW X1 se zřejmě dočká i hybridního pohonu s tříválcem

Nová generace SUV BMW X1 by mohla přijít i s hybridním pohonem. Automobilka má dostupnou technologii, kterou použije v příbuzném BMW řady 2 Active Tourer, takže její aplikaci do SUV postaveném na stejné platformě svým způsobem nic nebrání.

Automobilka BMW pouze zjišťuje možnosti trhu, kde by se takové auto uchytilo a prodávalo. Už se současnými motory má totiž BMW X1 dostatečně nízké emise CO2, uvádí australský magazín Motoring.

Spalovací motor bude u BMW brzy minulostí. Budoucnost patří vodíku

Spalovací motor bude u BMW brzy minulostí. Budoucnost patří vodíku

Otázkou tedy není, jestli je možné hybridní BMW X1 vyrábět, ale jestli to má ekonomický smysl. Model X1 by dostal označení eDrive a teoreticky by se mohl s kombinovanou spotřebou dostat na 2 litry na 100 km a s emisemi na 50 g/km CO2.

BMW dokončuje vývoj plug-in hybridního systému s tříválcem 1,5 l o výkonu 100 kW a točivém momentu 220 Nm, kterému pomáhá elektromotor o výkonu 65 kW a točivém momentu 165 Nm. Dojezd na elektřinu má činit asi 30 až 40 km a auto by se mohlo dostat na stovku už za 6,5 sekundy.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 700 km
Cena: 150 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 827 km
Cena: 187 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 990 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 150 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků