SUV Bentley Bentayga je ještě větší a opulentnější, než se zdá

SUV Bentley Bentayga, o kterém automobilka tvrdí, že je nejsilnější, nejrychlejší a nejluxusnější SUV na světě, má za sebou premiéru. K SUV Bentley se ale ještě určitě vrátíme následující dny autosalonu.

Všechny důležité technické informace už známe, takže jen připomeneme, že pod kapotou je nový dvanáctiválec 6.0 TSI se systémem vypínání poloviny válců, pokud pracuje pod částečnou zátěží pod 3000 ot./min. Je spojený s osmistupňovým automatem a pohonem všech kol.

SUV Bentley Bentayga oficiálně: W12 biturbo, 900 Nm a 301 km/h

SUV Bentley Bentayga oficiálně: W12 biturbo, 900 Nm a 301 km/h

Výkon motoru W12 6.0 TSI dosahuje na 447 kW (608 k) a točivý moment vrcholí hodnotou 900 Nm kdekoli mezi 1250 až 4500 ot./min. To stačí k tomu, aby 2422 kg těžké SUV Bentley Bentayga zvládlo zrychlit z 0 na 100 km/h za 4,1 s. Rozjede se na 301 km/h.

Za standardně dodávanými dvacetipalcovými ráfky se ukrývají až 400mm ocelové kotouče a SUV Bentley jezdí pochopitelně na adaptivním vzduchovém podvozku s nastavitelnou výškou a aktivními stabilizátory.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků