SUV Bentley Bentayga dostane diesel s elektrickým turbem

SUV Bentley Bentayga dostane diesel s elektrickým turbem

Jak se dalo čekat, nové luxusní SUV automobilky Bentley se neobejde bez turbodieselu. Bentley Bentayga se totiž představilo prozatím s dvanáctiválcem jako nejrychlejší SUV na světě, ale pokud chce výrobce zajistit odbyt v Evropě, musí nabídnout i diesel.

Turbodiesel pro Bentley Bentayga nyní potvrdil Peter Guest, vedoucí technického vývoje automobilky. Pro Automotive News také řekl, že vznětový motor využije princip elektricky ovládaného turbodmychadla, které vyvíjí a testuje Audi.

Audi SQ7 dostane diesel s výkonem 435 koní a elektrické turbo  

Audi SQ7 dostane diesel s výkonem 435 koní a elektrické turbo  

Příchod naftového Bentley je v plánu, ale ještě není jasné, zda bude pod kapotou šestiválec nebo osmiválec. Audi nicméně testovalo elektrické turbo na motoru 3.0 TDI V6. Tento způsob přeplňování také vyžaduje 48V elektrický systém místo klasického 12 V.

Napětí 48 V udržuje v chodu vedle přeplňování (které při plném zatížení samo spotřebuje 7 až 8 kW) také aktivní stabilizátory spojené s adaptivním podvozkem. Bentley Bentayga s naftovým motorem by se mělo představit v průběhu příštího roku.

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Audi A5 2
Rok výroby: 2013
Stav: 114 111 km
Cena: 600 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků