Supra s manuální převodovkou je hlavně vstřícné gesto. Toyota jí velké prodejní šance nedává, ale proč?

6 komentářů

Twan
3. srpna • 21:23

Kdo si koupí "Supru" bez manuálu, je podle mého idiot. Proč si budu kupovat sportovní auto bez toho, abych mu musel rozumět na 100% a byl schopen z něj tu "sportovnost" vytřískat? Bych se posral kdyby si automat rozmyslel řadit uprostřed zatáčky....a ne že se to neděje. Je to další pochybný prvek vedle ESP a jiných "vychytávek". Už mně ESP párkrát málem zabilo když jsem chtěl jet rychle ale "auto ví líp že zadek nemá klouzat", natož aby se mi tam motala převodovka.......

netik
4. srpna • 18:26

"Proč si budu kupovat sportovní auto bez toho, abych mu musel rozumět na 100% a byl schopen z něj tu "sportovnost" vytřískat?"Protože někomu se to auto prostě líbí ale ručně řadit nechce."Bych se posral kdyby si automat rozmyslel řadit uprostřed zatáčky....a ne že se to neděje."U sportovního auta v manuálním režimu by se to dít nemělo.

PT
4. srpna • 14:17

bohuzel nadsenci automobilovy svet nestavi a je hromady a hromady lidi kteri maji penize a chteji se chlubit viz nez "sportovat". U nekterych znacek jsou automaty rychlejsi (napr PDK), tady u Supry nevim jak to je, nekoukal jsem se na rozdily ve zrychleni... ale samotna kolonka zrychleni prilaka presne toho cloveka ktery ma volne penize a chce kamosum rict ze jemu to jede vic nez tamhle tomu.... to je jeden z dudovdu proc prodeje GT86/BRZ nebyly tak velke jak se ocekavalo. Toybaru bylo auto pro nadsence a ridice ale ne pro machry (protoze to melo buuu jen 150kw). Bohuzel doba je takova.... sportovani v aute se dnes moc nenosi a je to skoda.

Twan
4. srpna • 19:21

A na druhé straně jsou Prodrive který tento trend jaksi popírá....nikdy nevyrobí dost aut a stojí to hodně, ale už jen to že se uživí odhaluje realitu trhu. Jestli nebude problém spíš v autech...Je hodně málo aut budí emoce jinak, než stupidním zvukem motoru z repráků a falešnými koncovkami výfuků, případně moje oblíbené funkce "drift" atd..... Jak moc můžou konstruktéři klesnout netuším.GT86 je mi srdečně líto, ale svým způsobem dokazuje co píši, byla to hodně promarněná šance postavit něco, jako Hachiroku které je populární dodnes. Viz. hloupé/nudné "bezpečné" nastavení podvozku a převodovka co se z jakéhosi důvodu snažila auto hnát na rychlosti kolem 270km/h při plných otáčkách. Byl důvod proč mělo původní Hachiroku tak krátkou pětku...aby to popohnala ještě o malý ždibec víc a vytřískala ze slabého motoru naprosté maximum. GT86 se snaží podobně, ale dohánět M3 po desetikilometrovém rozjezdu na dálnici...ne být použitelné v rychlostech autu vlastním.Říkám to už dlouho....autům chybí duše a o koních to není. Místo soustředění na řidiče se soustředí na trh který prodává "sportovní SUV" a je naprosto zdegenerovaný. Japonské automobilky sypali v 90. letech jedno auto lepší než druhé a trh byl minimální. Proč je to překážka dnes? I ten VW byl v minulosti schopný vyplodit zajímavé auto....dokud nepřevládla moc těch papírků co říkají že mají hodnotu (viz. Piech vs. Winterkorn). Všem automobilkám se zvedá roční zisk na úkor čehokoliv co by dělalo radost.

netik
2. srpna • 18:30

Jestli těch Super opravdu prodají 25% s manuálem, tak to bude slušný úspěch.
To má smysl nabízet.

netik
2. srpna • 18:30

Jestli těch Super opravdu prodají 25% s manuálem, tak to bude slušný úspěch.
To má smysl nabízet.

Doporučujeme

Články odjinud