Supersporty Pagani se už vyrábějí v nové továrně. Podívejte se, jak vznikala

Konečně důstojné prostředí získali zaměstnanci továrny, kde se vyrábějí pozoruhodná supersportovní auta Pagani. Součástí areálu je i nový showroom.
Supersporty Pagani se už vyrábějí v nové továrně. Podívejte se, jak vznikala

Jen pár stovek metrů od místa, kde v 80. letech začal bývalý zaměstnanec Lamborghini Horacio Pagani uskutečňovat svůj sen a stavět auta podle svého gusta, nyní vznikla zbrusu nová továrna značky.

Architektura objektu v italském městě San Cesario Sul Panaro nedaleko Modeny, který se rozkládá na ploše 5800 čtverečních metrů, je inspirována jedním z děl stavitele nejznámější pařížské stavby Gustava Eiffela.

První auto na počátku 90. let mělo být pojmenováno po slavném závodníkovi Fangiovi, nakonec ale dostalo označení Zonda.

Ženeva 2016 živě: Pagani Huayra BC stojí stejně jako Bugatti Chiron

Ženeva 2016 živě: Pagani Huayra BC stojí stejně jako Bugatti Chiron

V roce 2011 se představil nástupce jménem Huayra. Oba modely pohánějí dvanáctiválcové motory původem od Mercedesu.

Typickým znakem vozů Pagani je kruh uprostřed zádi, v němž jsou umístěny čtyři koncovky výfuků.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Mercedes ML 3
Rok výroby: 2012
Stav: 135 617 km
Cena: 780 000 Kč
Mercedes A 1,7
Rok výroby: 2005
Stav: 152 847 km
Cena: 89 000 Kč
Mercedes C 1,8
Rok výroby: 2007
Stav: 207 525 km
Cena: 150 000 Kč
Mercedes ML 3
Rok výroby: 2010
Stav: 140 817 km
Cena: 600 000 Kč
Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 158 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 856 km
Cena: 310 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 14 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků