Supersporty Pagani se už vyrábějí v nové továrně. Podívejte se, jak vznikala

Konečně důstojné prostředí získali zaměstnanci továrny, kde se vyrábějí pozoruhodná supersportovní auta Pagani. Součástí areálu je i nový showroom.
Supersporty Pagani se už vyrábějí v nové továrně. Podívejte se, jak vznikala

Jen pár stovek metrů od místa, kde v 80. letech začal bývalý zaměstnanec Lamborghini Horacio Pagani uskutečňovat svůj sen a stavět auta podle svého gusta, nyní vznikla zbrusu nová továrna značky.

Architektura objektu v italském městě San Cesario Sul Panaro nedaleko Modeny, který se rozkládá na ploše 5800 čtverečních metrů, je inspirována jedním z děl stavitele nejznámější pařížské stavby Gustava Eiffela.

První auto na počátku 90. let mělo být pojmenováno po slavném závodníkovi Fangiovi, nakonec ale dostalo označení Zonda.

Ženeva 2016 živě: Pagani Huayra BC stojí stejně jako Bugatti Chiron

Ženeva 2016 živě: Pagani Huayra BC stojí stejně jako Bugatti Chiron

V roce 2011 se představil nástupce jménem Huayra. Oba modely pohánějí dvanáctiválcové motory původem od Mercedesu.

Typickým znakem vozů Pagani je kruh uprostřed zádi, v němž jsou umístěny čtyři koncovky výfuků.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků