Supersporty Pagani se už vyrábějí v nové továrně. Podívejte se, jak vznikala

Konečně důstojné prostředí získali zaměstnanci továrny, kde se vyrábějí pozoruhodná supersportovní auta Pagani. Součástí areálu je i nový showroom.
Supersporty Pagani se už vyrábějí v nové továrně. Podívejte se, jak vznikala

Jen pár stovek metrů od místa, kde v 80. letech začal bývalý zaměstnanec Lamborghini Horacio Pagani uskutečňovat svůj sen a stavět auta podle svého gusta, nyní vznikla zbrusu nová továrna značky.

Architektura objektu v italském městě San Cesario Sul Panaro nedaleko Modeny, který se rozkládá na ploše 5800 čtverečních metrů, je inspirována jedním z děl stavitele nejznámější pařížské stavby Gustava Eiffela.

První auto na počátku 90. let mělo být pojmenováno po slavném závodníkovi Fangiovi, nakonec ale dostalo označení Zonda.

Ženeva 2016 živě: Pagani Huayra BC stojí stejně jako Bugatti Chiron

Ženeva 2016 živě: Pagani Huayra BC stojí stejně jako Bugatti Chiron

V roce 2011 se představil nástupce jménem Huayra. Oba modely pohánějí dvanáctiválcové motory původem od Mercedesu.

Typickým znakem vozů Pagani je kruh uprostřed zádi, v němž jsou umístěny čtyři koncovky výfuků.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků