Supersporty Pagani se už vyrábějí v nové továrně. Podívejte se, jak vznikala

Konečně důstojné prostředí získali zaměstnanci továrny, kde se vyrábějí pozoruhodná supersportovní auta Pagani. Součástí areálu je i nový showroom.
Supersporty Pagani se už vyrábějí v nové továrně. Podívejte se, jak vznikala

Jen pár stovek metrů od místa, kde v 80. letech začal bývalý zaměstnanec Lamborghini Horacio Pagani uskutečňovat svůj sen a stavět auta podle svého gusta, nyní vznikla zbrusu nová továrna značky.

Architektura objektu v italském městě San Cesario Sul Panaro nedaleko Modeny, který se rozkládá na ploše 5800 čtverečních metrů, je inspirována jedním z děl stavitele nejznámější pařížské stavby Gustava Eiffela.

První auto na počátku 90. let mělo být pojmenováno po slavném závodníkovi Fangiovi, nakonec ale dostalo označení Zonda.

Ženeva 2016 živě: Pagani Huayra BC stojí stejně jako Bugatti Chiron

Ženeva 2016 živě: Pagani Huayra BC stojí stejně jako Bugatti Chiron

V roce 2011 se představil nástupce jménem Huayra. Oba modely pohánějí dvanáctiválcové motory původem od Mercedesu.

Typickým znakem vozů Pagani je kruh uprostřed zádi, v němž jsou umístěny čtyři koncovky výfuků.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

dnes | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků