Supersporty Pagani se už vyrábějí v nové továrně. Podívejte se, jak vznikala

Konečně důstojné prostředí získali zaměstnanci továrny, kde se vyrábějí pozoruhodná supersportovní auta Pagani. Součástí areálu je i nový showroom.
Supersporty Pagani se už vyrábějí v nové továrně. Podívejte se, jak vznikala

Jen pár stovek metrů od místa, kde v 80. letech začal bývalý zaměstnanec Lamborghini Horacio Pagani uskutečňovat svůj sen a stavět auta podle svého gusta, nyní vznikla zbrusu nová továrna značky.

Architektura objektu v italském městě San Cesario Sul Panaro nedaleko Modeny, který se rozkládá na ploše 5800 čtverečních metrů, je inspirována jedním z děl stavitele nejznámější pařížské stavby Gustava Eiffela.

První auto na počátku 90. let mělo být pojmenováno po slavném závodníkovi Fangiovi, nakonec ale dostalo označení Zonda.

Ženeva 2016 živě: Pagani Huayra BC stojí stejně jako Bugatti Chiron

Ženeva 2016 živě: Pagani Huayra BC stojí stejně jako Bugatti Chiron

V roce 2011 se představil nástupce jménem Huayra. Oba modely pohánějí dvanáctiválcové motory původem od Mercedesu.

Typickým znakem vozů Pagani je kruh uprostřed zádi, v němž jsou umístěny čtyři koncovky výfuků.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 56 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků