Supersporty Bugatti Veyron a Koenigsegg Agera se poměří v Brně

Supersporty Bugatti Veyron a Koenigsegg Agera se poměří v Brně

Dvě nejrychlejší sériově vyráběná auta planety Bugatti Veyron a Koenigsegg Agera se v sobotu poměří na Masarykově okruhu v Brně. Jejich souboj na tři kola bude vrcholem víkendového srazu sportovních aut, který je určen zejména majitelům takzvaných supersportů. 

Bugatti Veyron má výkon přesahující 1000 koní a je oficiálně nejrychlejším sériovým vozem na světě. Nejvyšší naměřená rychlost má hodnotu 431 kilometrů v hodině.

Koenigsegg Agera má pod kapotou o 69 koní méně, je však lehčí a od konce loňského roku je zapsán v Guinessově knize rekordů s časem 14,53 sekundy, který vozu stačil ke zrychlení z nuly na 300 km/h. Tento švédský supersport drží i další rekord - z rychlosti 300 kilometrů v hodině dokázal zastavit za 6,66 sekundy.

Souboj vozů Bugatti Veyron a Koenigsegg Agera v Moskvě. Veyron vyhrál jen s těsným rozdílem.  

Start unikátního souboje je připraven na sobotní 13. hodinu a současně odstartuje soutěž o nejlepší zvuk supersportu, ve které budou mít rozhodující slovo diváci. Součástí programu bude i další rychlostní soutěž mezi vozem Lamborghini Aventador a polozávodním strojem Gumpert Apollo.

Zdroj: E15.cz

 


 

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 31 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků
Test: Kiu Rio jsme vyzkoušeli v základní výbavě. Je to dobrá koupě?

Kia Rio 1,25 CVVT

Nová Kia Rio si chce v segmentu B ukousnout větší kus koláče, než kdy předtím. Po týdenním soužití už víme, že na to předpoklady rozhodně má.

11.  6.  2017 | Milan Lažanský | 9 příspěvků