Supersporty Bugatti Veyron a Koenigsegg Agera se poměří v Brně

Supersporty Bugatti Veyron a Koenigsegg Agera se poměří v Brně

Dvě nejrychlejší sériově vyráběná auta planety Bugatti Veyron a Koenigsegg Agera se v sobotu poměří na Masarykově okruhu v Brně. Jejich souboj na tři kola bude vrcholem víkendového srazu sportovních aut, který je určen zejména majitelům takzvaných supersportů. 

Bugatti Veyron má výkon přesahující 1000 koní a je oficiálně nejrychlejším sériovým vozem na světě. Nejvyšší naměřená rychlost má hodnotu 431 kilometrů v hodině.

Koenigsegg Agera má pod kapotou o 69 koní méně, je však lehčí a od konce loňského roku je zapsán v Guinessově knize rekordů s časem 14,53 sekundy, který vozu stačil ke zrychlení z nuly na 300 km/h. Tento švédský supersport drží i další rekord - z rychlosti 300 kilometrů v hodině dokázal zastavit za 6,66 sekundy.

Souboj vozů Bugatti Veyron a Koenigsegg Agera v Moskvě. Veyron vyhrál jen s těsným rozdílem.  

Start unikátního souboje je připraven na sobotní 13. hodinu a současně odstartuje soutěž o nejlepší zvuk supersportu, ve které budou mít rozhodující slovo diváci. Součástí programu bude i další rychlostní soutěž mezi vozem Lamborghini Aventador a polozávodním strojem Gumpert Apollo.

Zdroj: E15.cz

 


 

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků