Supersport Maserati MC20 odhaluje první českou cenu. Zaplatit můžete i bitcoinem

Automobilka Maserati vstoupila do nové éry supersportem. V Česku už se objevují první nabídky.

České Maserati se s cenou nového sportovního modelu MC20 na svých stránkách stále tají, kdo ale zabrousí do skladových zásob zástupce firmy Scuderia Praha, ten už jeden kousek včetně cenovky objevil. Maserati MC20 zde i s DPH stojí v základu 213.530 eur, tedy při aktuálním kurzu 5.532.562 Kč. Na jiných prodejních stránkách však prodejce uvádí již českou cenu, a to 5.502.668 Kč.

Nové Maserati MC20 oficiálně: Italové opět předvedli, že mají velmi silný hlas!

Nové Maserati MC20 oficiálně: Italové opět předvedli, že mají velmi silný hlas!

Vůz je pokrytý modrou barvou Blu Infinito a uvnitř kombinuje modrou barvu s černou. Podle nabídky vozu si ale můžete výslednou specifikaci určit stejně sami podle vlastních přání. Cenou je Maserati MC20 srovnatelné třeba s Audi R8 V10 performance, které začíná lehce nad pěti miliony korun, srovnání ale snese i s Porsche 911 Turbo (5.278.000 Kč).

Maserati ukazuje, jak vypadá dojemné znovuzrození. Další modely dorazí do roka

Maserati ukazuje, jak vypadá dojemné znovuzrození. Další modely dorazí do roka

U Maserati můžete platit i bitcoiny, celková hodnota vozu je 4,17073 této kryptoměny. Maserati MC20 má vždy 20palcová kola. Interiér je k mání v několika barevných kombinacích a kdo bude chtít, může si vůz vyzdobit i karbonovým paketem. Z tohoto materiálu může být i víčko nádrže, pádla řazení či ochranné prahové lišty.

Maserati MC20 odhaluje specifikace. V červené Rosso Vincente je prostě k zulíbání!

Maserati MC20 odhaluje specifikace. V červené Rosso Vincente je prostě k zulíbání!

Maserati MC20 pohání nově vyvinutý vidlicový šestiválec o objemu třech litrů, který produkuje výkon 463 kW (630 koní) a 730 N.m točivého momentu. Osmistupňová automatická převodovka zde pohání zadní kola. Se zrychlením z 0 na 100 km/h za 2,9 sekundy a maximální rychlostí 325 km/h patří ke špičce malých supersportů.

Maserati MC20: Technické údaje
Motor V6
Objem [cm3] 3000
Výkon [Kw/ot.min] 463/7500
Točivý moment [N.m/ot.min] 730/3000 - 5500
Zrychlení 0-100 km/h [s] 2,9
Zrychlení 0-200 km/h [s] 8,8
Maximální rychlost [km/h] 325
Hmotnost [kg] 1500
Převodovka 8A
Pohon kol zadní
Délka [mm] 4669
Šířka [mm] 1965
Výška [mm] 1221
Rozvor [mm] 2700
Zavazadlový prostor [l] 50 (přední) 100 (zadní)
Kombinovaná spotřeba [l/100 km] 11,6
Rozchod kol vpředu [mm] 1681
Rozchod kol vzadu [mm] 1649
Pneumatiky vpředu 245/35 R20
Pneumatiky vzadu 305/30 R20

Maserati

Automobilku Maserati založilo pět bratrů v roce 1914. Od začátku se soustředí na výrobu luxusních sportovních vozů.

Maserati od roku 1993 patřilo do skupiny Fiat. Ten část podílu odprodal Ferrari, ale po pár letech ho koupil zpět. Dnes Maserati patří do skupiny Stellantis.

Maserati Ghibli • Maserati Levante • Maserati Quattroporte • Maserati MC20

TEST Ford Explorer 3.0 V6 EcoBoost Hybrid: Obr se bez zásuvky neobejde

Ford Explorer 3.0 V6 EcoBoost

Je vám Ford Galaxy malý? Chcete plnotučné SUV s výkonem Mustangu? Milujete ticho? Pokud jste odpověděli třikrát ano, vlajková loď americké značky na českém trhu může být to pravé.

včera | Richard Herbich
TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

16.  4.  2021 | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička