i elektromobil má výfuk..... v eletrárně ))))))) Už vás vidím vy ,,paneláři,, jak makáte noční, protože se ty vaše e.plečky musí přes den dobíjet )))))))
Když máš dva melouny na Teslu můžeš ještě přihodipůl melounu na FVE a baterie.Pak Teslu nabíjíš v noci z té baterie. 100 kW do plna za tři noci určitě nabiješ.;-)
Budou zde záběry všech odtahů?Mohla by to být dobrá služba pro ty odtažené. Takový jeden, když před poradou špatně zaparkuje, během porady několikrát obnoví stránku na Autorevue.cz a když se tam objeví video s jeho vozem, tak bude vědět, že si má zavolat taxíka.
Supersport jako první slovo je zbytečně bulvární. Z hlediska zákona to je zcela normální automobil se stejnými právy a povinnostmi. Jestli někdo stojí v zákazu s Feldou nebo Murcielagem je z hlediska zákona jedno. Pokud tam neměl co dělat, je pokutován tak jako tak. Že se tak v praxi někdy neděje je druhá věc. ;-)
Jeden "vidlák" blokuje nabíječku a druhý "vidlák" mu to oplácí blokováním benzínové pumpy ... . Jasný důkaz, že oba mají mikro pen-s.
jestli by nebylo řešení dávat k těm nabiječkám delší kabely, aby nemuseli vyjíždět s nelogickým odtahem kvůli takové kravině.
Vzrušující čtení. Událost mezinárodního formátu. Že by okurková sezona? :-D:-D
Čekal jsem, podle nadpisu, nějaký policistův nápad, vtípek, rozpustilost. A on ho nechal úplně normálně odtáhnout. Máte tedy zavádějící,možná dokonce lživý, nadpis.
Neuznavam elektromobily. S autem to nema nic spolecneho. Krabicka na baterky. Auto ma spalovaci motor. To se natankuje a jezdi se s nim treba i par dni. Nikoliv kazdy den natahovat kabel a cekat ci si propocitavat cestu kam dojedu a hledat nabijecku na niz pak stat kolik ? hodinu ? dve ? nehlede na to ... ze jsem viděl stat elektrobordel na cerpacce u stojanu a pan si sel na kaficko ...
a skoda fabia je auto? to radsej i3 od bmw. A jestli ti pride drahe tak si sa mal lepsie ucit..
První elektromobil vznikl přibližně o 50. let dříve, než první automobil se spalovacím motorem sestavený Karlem Benzem v roce 1886. 29. Dubna 1899 Camille Jenatzy překonává jako první na světě 100 km/h hranici se svým elektromobilem Jamais Contente ve tvaru připomínajícím doutník.
Elektromobil je ideální na cesty po městě - taxi z Václavského náměstí na I. P. Pavlova, nákup v OC Chodov... Dal by se i na pravidelné (a tedy známé) trasy do třetiny uváděného dojezdu (tam, zpět a rezerva), třeba denně do práce - kdo nejezdí dal, než 80 km. Trávit k týdenní služební cestě 3 dny navíc u nabíječky asi není snem ani zapřísáhlých ekologistů - jen ještě nevědí, že je podobná cesta může potkat.
No jo ale to neni in takze o tom clanek nebude.Elektroauta se potrebuji prodavat takze clanky musi byt zamerene na ty svine ve spalovacich autech :) Denne vidim jak nekdo nekde spatne stoji ale zadny clanek neni ale zablokuje se stojan na elektro a je celovecerni reportaz.Normalni clovek to proste prejde ale blb ktery se chce pomstit se vzdy najde a necha odtahnout auto.kdyby se odtahovala vsechna auta co spatne parkuji mame skoro prazdne ulice :)
To by bylo vše vcelku pochopitelné, kdyby u jakéholiv supermarketu nebylo cca tak 100 míst hned u vstupu rezervovaných pro invalidy a já nejsem schopen ze své škodovky vylézt z "normovaného parkovacího chlívku tak leda pro fichtla"!!! To je groteska. Až bude u obchoďáku tolik parkovacích míst pro pseudozelena auta bude třeba se bouřit....
Jestli na normálním parkovišti nevylezeš ze škodovky, zopakuj si autoškolu a víc se zaměř na parkování.
Má pravdu. Místa jsou normovaná na velikosti aut před 30ti lety.
No, pokud máš problém na placeném parkovisti, máš drahé, velké auto a máš obavu, že ti ho nějaký závistivec otluce, tak to dělej jako já. Najdi si dvě volne mista, zaplať si je a stoupni si doprostřed.
Auta jsou širší o 10 cm, tehdá zbývalo snad 60 cm z každé strany - dneska jen 55. Jenže znám situace, kdy vidím neúspěšně parkovat Twingo, a když to vzdá, couvnu tam s Galaxy - normálně znějí vystoupíme, a to mám metrák.
Zase na takové auto je radost se dívat tak ať si tam klidně stojí
Že jo! Na rozdíl od podobně drahé Tesly (dobrá, Tesla je polovic) Lamborghini drží barva, spáry mezi panely karosérie jsou všechny (s posuvným měřítkem téměř, desetiny milimetrů by se našly) stejné, voda se drží tam, kde má (v nádržce ostřikovačů)...Jak asi bude vypadat Tesla po 15 letech (průměrný věk aut) provozu, když nová je přesná jak 20letý automobil klasického výrobce.
Čí jako ,,radost" se dívat??? Já jsem akorát naštvanej, že tam zabírá místo.
Skoro se až divím o jaké kravině se dá napsat článek. Jinak třeba na Andělu si nabíječky blokují samotní uživatelé el aut. Využívají je jako parkovišě aniž by dobíjeli.
Tak ti, pokud nejsou připojení a nedobiji baterie, ti by měli obdržet mastnou pokutu
A Ekoteroristi mohou stát na parkovišti pro "normální" řidiče? :-P
A kde by měli stát, ty troubo? Jsou snad vyhrazený parkoviště pro EV? :-P
Místo pro elektromobil je od toho aby řidič mohl baterie dobíjet. Pokud nedobiji, neměl by toto místo blokovat a normalne parkovat mezi ostatními vozy..... alo to by mělo každého normálně uvazujiciho trknout samo....
Ano.A co je to normální řidič? Snad by to mohl být řidič s větším IQ než 80 poněvadž by nemusel pokládat takové hloupé otázky.
Takže na normálnom mieste sa autám čerpá palivo do nádrže? Skôr je to paralela s tým že sa elektroauto o postaví k stojanu čerpacej stanice.
Tedy bude potreba hodne stani s nabijeckou, kde nesmi stat auto na klasicke phm. Samozrejme na ukor mist pro auta na klasicke phm. Takze opet rozdeleni spolecnosti. Tedy pokud uz v te dobe nebudou na silnicich pruhy jen pro cyklisty...
Klidně ať tam stojí celý den, stejně na baterku daleko nedojede :-))
Ano, mohou. B-]
správně a vzpomínám si jak u nás vypadá značka co zakazuje stát u nabíječek, jenom vím, že když má elektro RZ EL, tam může na dálnici zdarma a podle vyhlášek měst parkuje zdarma na placených městských parkovištích. Jestli u nabíječky je cosi nakreslené a není tam značka reservé tak to neplatí i v případě, že ta značka je na zdi nebo plotu.
Tak dopravní značky jsou od toho, aby se dodržovaly, byť s nimi nemusíte souhlasit. Zákon je zákon. Pokud se vám zákone nelíbí, požádejte svého poslance ať navrhne změnu, ale takto je to porušení zákona. marná sláva!
Když se odkazuje na dopravní značky, které by se samozřejmě dodržovat měly, tak podle (snad dosud) platných předpisů je jediná možnost označit takové místo dopravní značkou IP12 s dodatkovou tabulkou E12 a textem "Nabíječka", "Elektromobil", "Eko" nebo něco podobného. Dopravní značku s vyobrazením zkrouceného prodlužováku jsem nenašel.Slušnost by byla neblokovat zbytečně nabíjecí místo. Měli bychom být slušní. Jenže slušné by bylo i to, že ekologisté nebudou prosazovat elektromobily za každou cenu - ať už proto, že "Zero emission" je větší pohádka, než ta o Červené Kalkulace, tak i proto, že na určité cesty je EV téměř nevhodný (třeba servisní cesta při smlouvě o opravě do 24 hodin, ale 1000 km daleko).
Ještě dodatek realitě. Zákony netvoří poslanci, ale lobbisté a kmotři, ty loutky to jenom odmávají.
Tak si zvol zastupcov, ktori nebudu podliehat tlaku lobistov.
Tak jedině na Marsu :-D
Ještě je řešení - zrušit ekoteroristy.
Myslíš diesely jo? No souhlas. Jezdit by měly jen moderní zdraví neničící vozy. Tedy benzín, LPG/CNG a elektro. :-P
ciste prakticky ekoterorista je nekdo kdo kona teror proti ekologii, tedy tvuj navrh by znamenal bud zrusit drtivou vetsinu lidi na teto planete, a nebo v te mene drsne variante jen lidi kteri se na nejake kuprikladu ekologicke katastrofe primo podileli :-D a co si budeme namlouvat, nejvetsi ekologicke skody zpusobene lidmi na teto planete zpusobyli vetsinou ropne havarie, takze zrusime vsechny petrolejarske firmy a lidi kteri je ovladaji?
Ropná havárie v Černobylu, Fukušimě... A co až začne lidstvo vyhodnocovat škody po fotovoltaice, třeba při recyklaci nebezpečných látek v nich obsažených (u nás navíc zábor kvalitní půdy), větrácích, co vyhání z krajiny drobné ptactvo...Lidstvo v současné době neumí vyrobit dostatek energie tak, aby neškodilo. I přílivové elektrárny blokují životní prostor mořským živočichům. Vyháníme čerta (atomové či plynové elektrárny) ekologistickým ďáblem. Ekologové (tedy vědci) jsou vytlačováni bojem mezi ekologisty a (dejme tomu) staromilci.
Sorry jako, ale jste zmasírovanej, až to není hezký.1) většina materiálu FV panelů je hliník a sklo, to jde normálně recyklovat bez obtíží, zbývá trocha křemíku a barevných a vzácných kovů někdy plastová fólie. I kdybyste ten zbytek nechal tak není toxický a zrecyklujete přes 90% hmotnosti.2) z uhlí spáleného v elektrárně nezrecyklujete nic, že samotné elektrárny parovody a turbínu, veškerý zbytek což bude hlavně železobeton je odpad. U JE je situace ještě horší, protože prakticky veškeré strojírenské vybavení je kvůli ozáření nebezpečným odpadem a musí být umístěno do jaderného úložiště3) v současnosti už existují panely s životností 35 let, tolik je například JE Dukovany, která už funguje v prodlouženém provozu.4) pro elektřinu je lepší používat plochy jinak nevyužitelné jako střechy, ale ani na té louce to nevidím jako tragédii, dost často se to pojí s chovem ovcí. Lepší než dotovat sekání.
Většina vrtulí je ze sklolaminátu. Skládky to nechtějí a recyklace neexistuje. Všechny li-ion baterky obsahují toxické kovy a recyklace se nevyplácí a ani v Číně bez dotací nefunguje a končí na skládkách, kde kontaminuje půdu. FVE není problém už proto, že veškeré instalované kapacity v ČR vyrobí 2,65% elektřiny, což je naprosto bezvýznamné množství. Jen nás to stojí ročně 42 miliard kč.
znamej na ohrev vody v bazenu pouziva fotovoltaicke panely s rokem vyroby 1972 :-D koupil je kdysi za par stovek kdys se rusila nejaka instalace z doby komacku na jedne Nachodske tovarne :-D a vyrabej dodnes, neco kolem 60-70% sveho nominalu, takze 35 let zivotnost bude vesmes jen odhad, fotovoltaicke panely spise zastaraji moralne, kdys proste 80W na 1.6m2 nikoho neohromi a spise se lidi po 20 letech poohlednou po panelech co maji treba 350+W na stejne plose a za zlomek ceny tech co meli pred 20-40 lety ten psany vykon 120Wtreba za poslednich 15 let klesla cena natolik, ze pred 15 lety byl standard 250Wp za cca 20 tisic korun, dnes je standarden 350Wp+ za 3-5 tisic korun, oboustrane panely 370+80-100W se prodavaji za cca 6 tisic, aneb morlani zastaralost, podle studii kterou v EU provadi nekolik instituci okolo fotovoltaiky jiz od roku 1994, vloni tak vydavali zpravu ze po 25 ltech je prumerny pokles ucinnosti o 6-8%co se recyklace tyce, tak fotovoltaicke panely je skladaji z 5 skupin recyklovanych materialu, sklo, hlinik, plast, samotne clanky a tezke kovy, sklo a hlinik predstavuje u dnesnich panelu cca 70-95% hmotnosti panelu, jejich recyklace je malo energeticky narocna a 100%, plast jsou vesmes jen svorky a par dilku na krytech elektroniky nebo na kabelech, recyklace 100%, ckanky a tezke kovy v nich maji podil cca 5-6% z hmotnosti panelu (beznej s hlinikovym ramem), posilame to do Francie do firmy ktera se tim zabejva, ale dle toho kolik se za to plati tak to nemuze bejt nijak extra energeticky narocne, za 10 tun recyklace clanku (to je cca 8 tisic kusu beznych 1.6m2 fotivoltaickych panelu) se plati necelych 17 tisic eur a separaci se tam ziskaji vsechny slozky zvlast v podobe drte, ta firma to nasledne dal prodava do zpracovatelskeho prumyslu na vyrobu dalsich komponent v elektromontazi, ve sve podstate se dnes fotovoltaicky panel pri recyklaci zuzitkuje ze 100% a je dost pravdepodobne ze kazdy z nas ma doma neco kde je pouzit nejaky dil vyrobeny z recyklovanych casti i z recyklovanych fotovoltaickych panelu :-Da nejzajimavejsi nakonec, temer tretina panelu co se v EU posial na recyklaci nejsou doslouzile panely, ale nejak mechanicky poskozene panely
bez elektriny se ale lidstvo jaksi neobejde, rseni tedy neexistuje?
Ekoterorista je ten, který bezhlavě podporuje návrhy zelených a zapomíná při tom používat šedou kůru mozkovou :-D
“Vypujcili”? Proc tady omlouvate blokovani nabijecek? Mista pro invalidy taky zeji prazdnotou, pokud na nich nestoji nejaky eSkovy Mercedes s prominentni RZ...
LDH chytrolíne. Tři místa pro mrzáky, kde jsem za 20 let existence neviděl auto s označením, protože u nás nikdo takový nebydlí ani nejezdí na návštěvu. Když se večer zaplní všechna možná i nemožná místa dojde i na ta tři zbytečně prázdná místa.
To je jedna z věcí, která mě může spolehlivě naštvat. Přijede šulín s kriplkartou za předním sklem, s auta typicky vyskočí jak laňka a zablokuje normální parkovací místo, i když do dvaceti metrů má na každou stranu má volné parkovací místa pro invalidy. Když už tu kartu má, tak ať ji používá a nedráždí ostatní.
Ty ses kreten, tu "kripl kartu" by jsi měl ty dostat automaticky na hlavu
tu kartu muze mit na nekoho z rodiny, a pokud ho neveze tak samozrejm enemuze vyuzivat vyhod jako je treba i zminene parkovani na parkovacich mistech pro invalidypravda kdys to auto ridi nekdo jiny a v aute neni ani ten invalida, tak by tu plaketku meli odstranit aby nebyla videt
v takovem pripade by ovsem to auto nemelo byt ani takto oznaceno
Dobře vytrollil trolla!
Trotla
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.