Supersedan BMW M5 dostane poprvé pohon všech kol

Nová generace legendárního sedanu BMW M5 se v podobě studie představila veřejnosti na autosalonu v Šanghaji, ale jeho sériové provedení uvidíme až na podzim ve Frankfurtu. Nyní se však dozvídáme, že v Mnichově počítají také s výrobou provedení s trvalým pohonem všech kol, což by bylo v rámci řady M5 vůbec poprvé. Představitelé značky BMW zároveň odmítli, že by počítali s produkcí M5 s prodlouženým rozvorem pro Čínu. Nové BMW M5 má být v porovnání se svým předchůdcem (E60) výrazně rychlejším, ale vykáže v průměru spotřebu o 25 % nižší, na druhou stranu se musíme připravit na řadu prvků z programu BMW EfficientDynamics včetně soustavy start/stop, rekuperace brzdné energie nebo náhon příslušenství motoru s účinkem proměnným v závislosti na aktuálních podmínkách. Žádné technické detaily zatím k dispozici nejsou, zájemce proto odkazujeme na náš souhrnný článek z počátku dubna.
 

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků