Supersedan BMW M5 dostane poprvé pohon všech kol

Supersedan BMW M5 dostane poprvé pohon všech kol

Nová generace legendárního sedanu BMW M5 se v podobě studie představila veřejnosti na autosalonu v Šanghaji, ale jeho sériové provedení uvidíme až na podzim ve Frankfurtu. Nyní se však dozvídáme, že v Mnichově počítají také s výrobou provedení s trvalým pohonem všech kol, což by bylo v rámci řady M5 vůbec poprvé. Představitelé značky BMW zároveň odmítli, že by počítali s produkcí M5 s prodlouženým rozvorem pro Čínu. Nové BMW M5 má být v porovnání se svým předchůdcem (E60) výrazně rychlejším, ale vykáže v průměru spotřebu o 25 % nižší, na druhou stranu se musíme připravit na řadu prvků z programu BMW EfficientDynamics včetně soustavy start/stop, rekuperace brzdné energie nebo náhon příslušenství motoru s účinkem proměnným v závislosti na aktuálních podmínkách. Žádné technické detaily zatím k dispozici nejsou, zájemce proto odkazujeme na náš souhrnný článek z počátku dubna.
 

bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 656 km
Cena: 160 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 602 km
Cena: 193 000 Kč
BMW 5 3
Rok výroby: 2004
Stav: 200 675 km
Cena: 166 000 Kč
BMW 5 3
Rok výroby: 2012
Stav: 101 194 km
Cena: 720 000 Kč
BMW X3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 225 626 km
Cena: 236 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2011
Stav: 86 313 km
Cena: 780 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků