Superhospodárný Volkswagen Polo BlueMotion jde do prodeje

7 komentářů

Honza
17. prosince • 9:07

Vyloženě obchodní trhák , doufam, že ještě každý učastnik toho sjezdu komiku na tema oteplovani se podepise na kapotu , jinak si to nekoupim.

BHudak
17. prosince • 13:49

Toto není možné, protože by sjezd všech zůčastněných a následná vynaložená energie spjatá s vyšším tepem díky nerovozitě a hlubšímu dýchání způsobyla, že by se zvedla produkce CO2 při výrobě tohoto super auta.

Tomas Jistý
18. prosince • 17:38

opr.: zúčastněné , způsobila

jogurt
17. prosince • 8:47

Normální řidič si to nekoupí. Když alevidím, jak jezdí jeden přípbuzný s Yeti 1,2, kdy před vrcholem kopce už vyřazuje, aby nespáil ani kapku benzínu navíc a trápí motor někde mezi 1200 a 2600 otáček, je mi líto jeho i motoru. Ale tihle to koupí.

WinDiesel
17. prosince • 8:51

Prosím Tvůj profil "normálního řidiče" bez ironie... (-: Někdy mám pocit že žádní normální řidiči nejsou - každý je nenormální svým způsobem - včera jsem třeba dostal lekci v podobě jízdy některých (ne všech !!!) kamionů na zasněžené D1.

jogurt
19. prosince • 15:51

Udeřil jsi hlavičkou o hřebíček. Opravdu si mylíš, že s kamionem může jezdit normální člověk? Tedy že něko duševně normální je schopen vegetovat tímto způsobem, kálet po příkopech, mýt se jednou za tři dny a trávit život držením volantu a civěním dopředu?
Ale k oněm normálním řidičům: polo je určitě skvělé malé auto, nakonec musí být, když tým proletářských novinářů mu udělil titul a nedal jej něčemu více sociálnímu. Polo Bluemotion má ale problém v poměru snížená užitná hodnota/zvýšená cena. To může být důvodem ke koupi pro koho? Pouze pro toho, kdo nad všechny ostatní vlastnosti auta povyšuje spotřebu a ještě k tomu je schopen jezdit economy run i v běžném provozu, viz popis exota v prvním příspěvku. Jízda s ním a jízda za ním je o nervy. Do kopce 60km/h na šestku. 50m před vrcholem stoupání vyřadí a horizont doklepe stěží 20 km/h. Proč taky jinak, když dolů to pojede samo..... Je tohle podle tebe normální řidič? Podle mě ne. Za normálního řidiče považuji já toho, kdo jezdí plynule, neohrožuje agresivitou ostatní ale ani je nezdržuje. Vnímá co se děje kolem něj, je ohleduplný, čitelný a vychází s ostatními způsobem žít a nechat žít. Šetřílek ani kamionista mezi ně nepatří. Šetřílka zajímá jen on sám a kamionistu (když už jsi s tímhle tématem přišel) rovněž. Výsledkem je například to, že když jeden trouba v zasněženém stoupání zůstane viset, najde se jiný trouba, který se ho pokusí objet a samozřejmě zůstane viset vedle něho. Můžeme říkat, že je to blb, že má IQ houpacího koně, že je to bezohledné hovado, ale pořád je to jen a pouze to řidič kamionu... IQ tykve, nejvyšší dosažené vzdělání autoškola. Pokud snad pochybuješ, pořiď si CB radiostanici a zapni příjem na kanále 10. Tam uslyšíš mentální výplody těchto individuí a bude ti vše jasné.

WinDiesel
19. prosince • 16:37

Souhlas. Snad jen dodám, že Polo 1,2 TDI má dostatečný výkon a krouťák aby brzdou provozu nebylo a přitom to žrát nemusí - porovnej s 1,2 HTP. Myslím že to může jezdit za málo i při relativně normálním jízdním stylu.

Doporučujeme

Články odjinud