SuperBrouk

Čas od času vznikají více či méně zajímavé sportovně laděné studie. Jednou takovou je Volkswagen New Beetle RSi. Základem pro stavbu tohoto konceptu posloužil VW New Beetle.
SuperBrouk
Čas od času vznikají více či méně zajímavé sportovně laděné studie. Jednou takovou je Volkswagen New Beetle RSi. Základem pro stavbu tohoto konceptu posloužil VW New Beetle.

Zajímavě vyhlížející brouk je poháněn sportovně laděným šestiválcovým motorem o objemu 2.8. Jedná se v základu o motor shodný s tím, který je používán v šestiválcové variantě Golfu nebo Bory. Jeho výkon však díky implantaci dvou výfukových turbodmychadel dosahuje hranice 220 kW tedy cca 300 ks. Není divu, že se takový výkon přenáší na všechna kola systémem 4motion..

VW New Beetle RSi zrychluje z 0 na 100 km/h za 5 vteřin a maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h.

Karoserie doznala již na první pohled řadu výrazných změn. Týká se to především o 140 mm rozšířených blatníků a mohutných prahů. Další změny znamená přepracovaná přední část s velkými vstupy vzduchu. Opravdu nepřehlédnutelné je mohutné je zadní křídlo ve stylu F1.

O výborné jízdní vlastnosti se stará o 28 mm snížený podvozek vhodně zkombinovaný s 18“ litými koly obutými do pneumatik o rozměru 255/48 ZR 18.

V interiéru na nás dýchne atmosféra Audi TT. To se týká zejména středové konzoly a výdechů klimatizace. V interiéru jsou využity velmi kvalitní materiály jako pravá kůže, hliník nebo kevlar.

Většinu podobně zaměřených studií čeká velký obdiv fanoušků té které značky. Většinou, ale také umístění do firemního musea bez naděje na alespoň malosériovou výrobu. Stejný osud pravděpodobně čeká i dnes představeného SuperBrouka.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků