Superbike Vectrix R-Moto má maximálku 260 km/h a elektromotor

Na automobilových trzích se začínají v hojném počtu šířit vozy s hybridními pohony (spalovací motor + elektromotor) a začínají přilétat i první vlaštovky poháněné pouze elektromotorem. Ve stejném duchu přemýšlí i inženýři společnosti Vectrix, když vyvinuli elektromotorku s odvážným futuristickým designem. Pohonnou jednotkou je elektromotor a místo nádrže najdete na motorce akumulátor.

Stroj má maximální rychlost 260 km/h a konstantní dvoustovkou dokáže na jedno nabití jet něco málo přes hodinu. Je jasné, že na poli efektivního využití elektromotorů je ještě hodně prostoru pro zlepšení, ale když se budete krotit a na odpolední vyjížďce strávíte v sedle zmiňovaný čas, odměnou vám budou velmi nízké provozní náklady. Při dnešních cenách pohonných hmot to jistě stojí za úvahu, co myslíte?

Tip: Mrkněte se na elektro-skútr Axle EV-X7.


Studie budoucího motocyklu Vectrix R-Moto.

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků