Superbike Vectrix R-Moto má maximálku 260 km/h a elektromotor

Na automobilových trzích se začínají v hojném počtu šířit vozy s hybridními pohony (spalovací motor + elektromotor) a začínají přilétat i první vlaštovky poháněné pouze elektromotorem. Ve stejném duchu přemýšlí i inženýři společnosti Vectrix, když vyvinuli elektromotorku s odvážným futuristickým designem. Pohonnou jednotkou je elektromotor a místo nádrže najdete na motorce akumulátor.

Stroj má maximální rychlost 260 km/h a konstantní dvoustovkou dokáže na jedno nabití jet něco málo přes hodinu. Je jasné, že na poli efektivního využití elektromotorů je ještě hodně prostoru pro zlepšení, ale když se budete krotit a na odpolední vyjížďce strávíte v sedle zmiňovaný čas, odměnou vám budou velmi nízké provozní náklady. Při dnešních cenách pohonných hmot to jistě stojí za úvahu, co myslíte?

Tip: Mrkněte se na elektro-skútr Axle EV-X7.


Studie budoucího motocyklu Vectrix R-Moto.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků