Superbike Vectrix R-Moto má maximálku 260 km/h a elektromotor

Na automobilových trzích se začínají v hojném počtu šířit vozy s hybridními pohony (spalovací motor + elektromotor) a začínají přilétat i první vlaštovky poháněné pouze elektromotorem. Ve stejném duchu přemýšlí i inženýři společnosti Vectrix, když vyvinuli elektromotorku s odvážným futuristickým designem. Pohonnou jednotkou je elektromotor a místo nádrže najdete na motorce akumulátor.

Stroj má maximální rychlost 260 km/h a konstantní dvoustovkou dokáže na jedno nabití jet něco málo přes hodinu. Je jasné, že na poli efektivního využití elektromotorů je ještě hodně prostoru pro zlepšení, ale když se budete krotit a na odpolední vyjížďce strávíte v sedle zmiňovaný čas, odměnou vám budou velmi nízké provozní náklady. Při dnešních cenách pohonných hmot to jistě stojí za úvahu, co myslíte?

Tip: Mrkněte se na elektro-skútr Axle EV-X7.


Studie budoucího motocyklu Vectrix R-Moto.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků