Superauto Fittipaldi EF7 dostane atmosférický osmiválec

V Ženevě zažije svůj debut také automobil vyvíjený ve spolupráci s brazilským závodníkem Emersonem Fittipaldim. Rozhodně je na co se těšit.
Superauto Fittipaldi EF7 dostane atmosférický osmiválec

Už brzy se dočká své velké premiéry další supersportovní vůz. Jedná se o 
Fittipaldi EF7 Vision Gran Turismo by Pininfarina. Ten vznikl ve spolupráci závodníka Emersona Fittipaldiho, italského studia Pininfarina a německé společnosti HWA.

Karoserie z uhlíkových vláken zabezpečuje nízkou hmotnost vozu. Ta se pohybuje jen kolem 1 000 kilogramů. Tento materiál nebyl vybrán jen kvůli lehkosti vozu, ale také kvůli bezpečnosti při případné nehodě. 

Pod kapotou najdete atmosferický osmiválec s výkonem více než 441 kW. Motor spolu s převodovkou byly speciálně vyvinuty pro tento automobil. 

Do Ženevy míří také Pininfarina. Ukáže zde nový koncept

Do Ženevy míří také Pininfarina. Ukáže zde nový koncept

Premiéra této novinky je naplánována na 7. března během autosalonu v Ženevě. Zde chce Pininfarina předvést také svůj luxusní ekologický sedan vyvinutý pro čínskou společnost Hybrid Kinetic. 

V návaznosti na premiéru bude tento supersport k dispozici také ke stažení ve videoherní sérií Gran Tourismo. Pár šťastlivců ale bude vlastnit reálný vůz. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků