„První terénní a na silnici homologované superauto, poskytující obrovský výkon, vynikající dynamiku a luxusní dojem.“ Takto svůj G-Tec X-Road popisuje společnost Laffite Supercars... | Laffite G-Tec X-Road Zdroj: Laffite Supercars

„První terénní a na silnici homologované superauto, poskytující obrovský výkon, vynikající dynamiku a luxusní dojem.“ Takto svůj G-Tec X-Road popisuje společnost Laffite Supercars... | Laffite G-Tec X-Road | Zdroj: Laffite Supercars

...která vychází z dřívějšího projektu Zarooq Motors, situovaného ve Spojených arabských emirátech, a v jehož původním modelu  SandRacer GT  má nový G-Tec X-Road základ. Laffite teď ale působí ve stejně slunné Kalifornii. | Laffite G-Tec X-Road Zdroj: Laffite Supercars

...která vychází z dřívějšího projektu Zarooq Motors, situovaného ve Spojených arabských emirátech, a v jehož původním modelu SandRacer GT má nový G-Tec X-Road základ. Laffite teď ale působí ve stejně slunné Kalifornii. | Laffite G-Tec X-Road | Zdroj: Laffite Supercars

Výsledek je každopádně stále zajímavý. Tato silácky vypadající bugina má originálně vytvořené šasi z chrom-molybdenové oceli, dostatečně vysoký podvozek a stojí na off-road pneumatikách BF Goodrich... | Laffite G-Tec X-Road Zdroj: Laffite Supercars

Výsledek je každopádně stále zajímavý. Tato silácky vypadající bugina má originálně vytvořené šasi z chrom-molybdenové oceli, dostatečně vysoký podvozek a stojí na off-road pneumatikách BF Goodrich... | Laffite G-Tec X-Road | Zdroj: Laffite Supercars

...takže ve výsledku připomíná závodní prototyp pro Rallye Dakar. Výhodou ovšem je, že zájemci mohou G-Tec X-Road vytáhnout normálně na silnici. | Laffite G-Tec X-Road Zdroj: Laffite Supercars

...takže ve výsledku připomíná závodní prototyp pro Rallye Dakar. Výhodou ovšem je, že zájemci mohou G-Tec X-Road vytáhnout normálně na silnici. | Laffite G-Tec X-Road | Zdroj: Laffite Supercars

Zatímco exteriér může vypadat trochu rozpačitě a kvalitou nasvědčovat kdovíjaký kit-car, uvnitř je atmosféra o dost honosnější. Kožené čalounění zde doplňuje hromada karbonových panelů... | Laffite G-Tec X-Road Zdroj: Laffite Supercars

Zatímco exteriér může vypadat trochu rozpačitě a kvalitou nasvědčovat kdovíjaký kit-car, uvnitř je atmosféra o dost honosnější. Kožené čalounění zde doplňuje hromada karbonových panelů... | Laffite G-Tec X-Road | Zdroj: Laffite Supercars

...včetně velkého středového tunelu, a zbytek podtrhují části z broušeného hliníku a nechybí ani moderní infotainment. | Laffite G-Tec X-Road Zdroj: Laffite Supercars

...včetně velkého středového tunelu, a zbytek podtrhují části z broušeného hliníku a nechybí ani moderní infotainment. | Laffite G-Tec X-Road | Zdroj: Laffite Supercars

Výkon pak 1300 kg vážícímu terénnímu superautu nechybí. G-Tec X-Road je poháněn známým 6,2litrový osmiválcem LS3 od General Motors původem například z Chevroletu Corvette. | Laffite G-Tec X-Road Zdroj: Laffite Supercars

Výkon pak 1300 kg vážícímu terénnímu superautu nechybí. G-Tec X-Road je poháněn známým 6,2litrový osmiválcem LS3 od General Motors původem například z Chevroletu Corvette. | Laffite G-Tec X-Road | Zdroj: Laffite Supercars

Motor je přitom naladěn na slušných 720 koní (530 kW), takže se vyrovnává třeba McLarenu 720S. Poháněna jsou zadní kola a řidič pracuje s šestistupňovou sekvenční převodovkou. | Laffite G-Tec X-Road Zdroj: Laffite Supercars

Motor je přitom naladěn na slušných 720 koní (530 kW), takže se vyrovnává třeba McLarenu 720S. Poháněna jsou zadní kola a řidič pracuje s šestistupňovou sekvenční převodovkou. | Laffite G-Tec X-Road | Zdroj: Laffite Supercars

Jak byste čekali, Laffite G-Tec X-Road bude čistě malosériovým projektem. Společnost tak plánuje vyrobit jen 30 kusů s dodávkou prvních aut na konci letošního roku. | Laffite G-Tec X-Road Zdroj: Laffite Supercars

Jak byste čekali, Laffite G-Tec X-Road bude čistě malosériovým projektem. Společnost tak plánuje vyrobit jen 30 kusů s dodávkou prvních aut na konci letošního roku. | Laffite G-Tec X-Road | Zdroj: Laffite Supercars

Cenovka je ovšem dosti ambiciózní, startuje totiž od 465.000 dolarů (asi 10,5 milionu korun). Laffite poté dodává, že pracuje i na čistě elektrické variantě, dostupné od 545.000 dolarů (asi 12,3 milionu korun). | Laffite G-Tec X-Road Zdroj: Laffite Supercars

Cenovka je ovšem dosti ambiciózní, startuje totiž od 465.000 dolarů (asi 10,5 milionu korun). Laffite poté dodává, že pracuje i na čistě elektrické variantě, dostupné od 545.000 dolarů (asi 12,3 milionu korun). | Laffite G-Tec X-Road | Zdroj: Laffite Supercars

Laffite G-Tec X-Road Zdroj: Laffite Supercars

Laffite G-Tec X-Road | Zdroj: Laffite Supercars

Laffite G-Tec X-Road Zdroj: Laffite Supercars

Laffite G-Tec X-Road | Zdroj: Laffite Supercars

Laffite G-Tec X-Road Zdroj: Laffite Supercars

Laffite G-Tec X-Road | Zdroj: Laffite Supercars

Laffite G-Tec X-Road Zdroj: Laffite Supercars

Laffite G-Tec X-Road | Zdroj: Laffite Supercars

Laffite G-Tec X-Road Zdroj: Laffite Supercars

Laffite G-Tec X-Road | Zdroj: Laffite Supercars

Laffite G-Tec X-Road Zdroj: Laffite Supercars

Laffite G-Tec X-Road | Zdroj: Laffite Supercars

Laffite G-Tec X-Road Zdroj: Laffite Supercars

Laffite G-Tec X-Road | Zdroj: Laffite Supercars

Laffite G-Tec X-Road Zdroj: Laffite Supercars

Laffite G-Tec X-Road | Zdroj: Laffite Supercars

Laffite G-Tec X-Road Zdroj: Laffite Supercars

Laffite G-Tec X-Road | Zdroj: Laffite Supercars

Laffite G-Tec X-Road Zdroj: Laffite Supercars

Laffite G-Tec X-Road | Zdroj: Laffite Supercars

Laffite G-Tec X-Road Zdroj: Laffite Supercars

Laffite G-Tec X-Road | Zdroj: Laffite Supercars

...která vychází z dřívějšího projektu Zarooq Motors, situovaného ve Spojených arabských emirátech, a v jehož původním modelu  SandRacer GT  má nový G-Tec X-Road základ. Laffite teď ale působí ve stejně slunné Kalifornii. | Laffite G-Tec X-Road Zdroj: Laffite Supercars
Výsledek je každopádně stále zajímavý. Tato silácky vypadající bugina má originálně vytvořené šasi z chrom-molybdenové oceli, dostatečně vysoký podvozek a stojí na off-road pneumatikách BF Goodrich... | Laffite G-Tec X-Road Zdroj: Laffite Supercars
...takže ve výsledku připomíná závodní prototyp pro Rallye Dakar. Výhodou ovšem je, že zájemci mohou G-Tec X-Road vytáhnout normálně na silnici. | Laffite G-Tec X-Road Zdroj: Laffite Supercars
Zatímco exteriér může vypadat trochu rozpačitě a kvalitou nasvědčovat kdovíjaký kit-car, uvnitř je atmosféra o dost honosnější. Kožené čalounění zde doplňuje hromada karbonových panelů... | Laffite G-Tec X-Road Zdroj: Laffite Supercars
21
Fotogalerie

Superauto do terénu existuje. Laffite G-Tec X-Road má 720 koní, stojí přes 10 milionů

O kombinaci schopností off-roadu a supersportu se nyní snaží novinka od kalifornské značky Laffite.

„První terénní a na silnici homologované superauto, poskytující obrovský výkon, vynikající dynamiku a luxusní dojem.“ Takto svůj G-Tec X-Road popisuje společnost Laffite Supercars, která vychází z dřívějšího projektu Zarooq Motors, situovaného ve Spojených arabských emirátech, a v jehož původním modelu SandRacer GT má nový G-Tec X-Road základ. Laffite teď ale působí ve stejně slunné Kalifornii.

Výsledek je každopádně stále zajímavý. Tato silácky vypadající bugina má originálně vytvořené šasi z chrom-molybdenové oceli, dostatečně vysoký podvozek a stojí na off-road pneumatikách BF Goodrich, takže ve výsledku připomíná závodní prototyp pro Rallye Dakar. Výhodou ovšem je, že zájemci mohou G-Tec X-Road vytáhnout normálně na silnici.

Zatímco exteriér může vypadat trochu rozpačitě a kvalitou nasvědčovat kdovíjaký kit-car, uvnitř je atmosféra o dost honosnější. Kožené čalounění zde doplňuje hromada karbonových panelů, včetně velkého středového tunelu, a zbytek podtrhují části z broušeného hliníku a nechybí ani moderní infotainment.  

Výkon pak 1300 kg vážícímu terénnímu superautu nechybí. G-Tec X-Road je poháněn známým 6,2litrový osmiválcem LS3 od General Motors původem například z Chevroletu Corvette. Motor je přitom naladěn na slušných 720 koní (530 kW), takže se vyrovnává třeba McLarenu 720S. Poháněna jsou zadní kola a řidič pracuje s šestistupňovou sekvenční převodovkou.

Jak byste čekali, Laffite G-Tec X-Road bude čistě malosériovým projektem. Společnost tak plánuje vyrobit jen 30 kusů s dodávkou prvních aut na konci letošního roku. Cenovka je ovšem dosti ambiciózní, startuje totiž od 465.000 dolarů (asi 10,5 milionu korun). Laffite poté dodává, že pracuje i na čistě elektrické variantě, dostupné od 545.000 dolarů (asi 12,3 milionu korun).

Doporučujeme

Články odjinud