Superauto Apollo Intensa Emozione v plné parádě. Vyrobí se jen 10 kusů

Německá automobilka Apollo představila svůj nejnovější model. Intensa Emozione nabízí aerodynamický a zároveň agresivní vzhled. Celkově se ale vyrobí jen 10 exemplářů.

Apollo předvedlo svoje nové superauto s označením Intensa Emozione (zkráceně jen IE). Jen tak se ale k novince nedostanete. Budete potřebovat hlavně pořádně tučné konto. Navíc automobilka vyrobí jen deset exemplářů.

Pokud byste jej ale náhodou mohli řídit, rozhodně nebudete litovat. Pod kapotou ukrývá dvanáctiválec s objemem 6,3 litru s celkovým výkonem až 780 koňských sil. Z nuly na sto se dostanete za pouhých 2,7 sekundy. Maximální rychlost se zastaví až na hranici 355 km/h.

Hennessey Venom F5 má premiéru 1. listopadu. Pokoří Chiron?

Hennessey Venom F5 má premiéru 1. listopadu. Pokoří Chiron?

Díky rozsáhlému použití uhlíkových vláken v karosérii i podvozku se automobil může pochlubit pohotovostní hmotnosti jen 1 250 kilogramů. Exteriér je maximálně přizpůsoben dokonalé aerodynamice. Zároveň ale působí agresivním dojmem. Model IE rozhodně nepřehlédnete. Může za to například velké zadní křídlo nebo zajímavé řešení koncovek výfuků integrovaných do zadního nárazníku.

Interiér je oděný do červené barvy, kterou doplňují karbonové prvky. Volant posetý ovládacími prvky trochu připomíná volant monopostu Formule 1. O dokonalou bezpečnost posádky se postarají šestibodové bezpečnostní pásy.

Francouzská daň z luxusu může významně ovlivnit trh se supersporty

Francouzská daň z luxusu může významně ovlivnit trh se supersporty

Jak již limitovaný počet kusů naznačuje, rozhodně nepůjde o levnou záležitost. Za model Intensa Emozione zaplatíte v přepočtu více než 58 milionů českých korun. Tato cena obsahuje i možnost podílet se na vývoji vozu nebo účastnit se soutěžního programu Time Attack. V něm si vlastníci budou měřit své schopnosti na evropských okruzích.

Více fotografií v naší galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

dnes | Miro Mihálik
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků