Superauto Apollo Intensa Emozione v plné parádě. Vyrobí se jen 10 kusů

Německá automobilka Apollo představila svůj nejnovější model. Intensa Emozione nabízí aerodynamický a zároveň agresivní vzhled. Celkově se ale vyrobí jen 10 exemplářů.

Apollo předvedlo svoje nové superauto s označením Intensa Emozione (zkráceně jen IE). Jen tak se ale k novince nedostanete. Budete potřebovat hlavně pořádně tučné konto. Navíc automobilka vyrobí jen deset exemplářů.

Pokud byste jej ale náhodou mohli řídit, rozhodně nebudete litovat. Pod kapotou ukrývá dvanáctiválec s objemem 6,3 litru s celkovým výkonem až 780 koňských sil. Z nuly na sto se dostanete za pouhých 2,7 sekundy. Maximální rychlost se zastaví až na hranici 355 km/h.

Hennessey Venom F5 má premiéru 1. listopadu. Pokoří Chiron?

Hennessey Venom F5 má premiéru 1. listopadu. Pokoří Chiron?

Díky rozsáhlému použití uhlíkových vláken v karosérii i podvozku se automobil může pochlubit pohotovostní hmotnosti jen 1 250 kilogramů. Exteriér je maximálně přizpůsoben dokonalé aerodynamice. Zároveň ale působí agresivním dojmem. Model IE rozhodně nepřehlédnete. Může za to například velké zadní křídlo nebo zajímavé řešení koncovek výfuků integrovaných do zadního nárazníku.

Interiér je oděný do červené barvy, kterou doplňují karbonové prvky. Volant posetý ovládacími prvky trochu připomíná volant monopostu Formule 1. O dokonalou bezpečnost posádky se postarají šestibodové bezpečnostní pásy.

Francouzská daň z luxusu může významně ovlivnit trh se supersporty

Francouzská daň z luxusu může významně ovlivnit trh se supersporty

Jak již limitovaný počet kusů naznačuje, rozhodně nepůjde o levnou záležitost. Za model Intensa Emozione zaplatíte v přepočtu více než 58 milionů českých korun. Tato cena obsahuje i možnost podílet se na vývoji vozu nebo účastnit se soutěžního programu Time Attack. V něm si vlastníci budou měřit své schopnosti na evropských okruzích.

Více fotografií v naší galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 14 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků