Super jarní soutěž s Autorevue.cz! Stačí dva kliky a můžete vyhrát grilovací pec na pizzu!

Vyhrajte s Autorevue.cz grilovací pec na pizzu FIREBOX!

Grilovací sezóna je v plném proudu a vy stále nemáte to správné náčiní? Soutěžte s Autorevue.cz a vyhrajte grilovací pec na pizzu FIREBOX, ve které upečete křehkou pizzu jako v Itálii. A to úplně všude!

Co pro to musíte udělat?

Je to jednoduché. Stačí, když:

  • Budete sledovat profil @autorevuecz na Instagramu
  • Označíte kamaráda, kterého byste pozvali na grilovačku

Soutěž o pec na pizzu FIREBOX začíná ve středu 29. května 2019 v 19:00 a končí v neděli 2. června 2019 o půlnoci. Vítěze vyhlásíme na našem profilu na Instragramu v pondělí 3. června dopoledne.

Takže, kdo si o víkendu vyrazí autem na grilovací párty i s novou vychytávkou pro opravdové #barbecue fajnšmejrky?

Pravidla soutěže

Organizátorem soutěže je společnost CZECH NEWS CENTER a.s. (dále jen “Organizátor“). Soutěže se mohou zúčastnit fyzické osoby (s trvalým pobytem v České republice, starší 15 let). Účastí v soutěži akceptuje soutěžící tato pravidla soutěže a zavazuje se je dodržovat. 

Organizátor si vyhrazuje právo vyřadit ze soutěže soutěžící, kteří poruší pravidla soutěže,
a posoudit jednotlivé sporné situace vzniklé v průběhu soutěže. Organizátor si rovněž vyhrazuje právo změnit nebo doplnit pravidla soutěže či soutěž předčasně ukončit.

Organizátor neodpovídá za nedoručení komunikace mezi soutěžícím a Organizátorem.

Pokud výherce nepřevezme výhru, propadá výhra ve prospěch Organizátora. Pokud Organizátor zjistí, že došlo k porušení pravidel soutěže a soutěžící převzal výhru neoprávněně, je takový soutěžící povinný tuto výhru vrátit. Výhry v soutěži nejsou soudně vymahatelné.

Ze soutěže jsou vyloučeni zaměstnanci společnosti CZECH NEWS CENTER a.s. a osoby jim blízké ve smyslu ust. § 22 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.

 

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

dnes | Petr Schnagl | 6 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků