Itasha přivádí dívky z japonského porna do světa aut. Je to další asijská senzace

Poslední článek o japonském bizáru jménem Bosozuku vzbudil váš zájem. Přinášíme proto pokračování o subkultuře Itasha, která si hraje s intimností lidské mysli.

Termín Itasha si můžete vyložit dvěma způsoby. V překladu se to dá říct, jako „bolestivé auto“. Říkalo se tak ale i italským supersportům, dovezeným do Japonska v 80. letech, kdy bylo Japonsko na ekonomickém vrcholu. Pod pojmem Itasha si můžete představit automobilovou dekoraci ve formě sličných a roztomilých dívek.

Kultura Bosozuku představuje největší japonský bizár. Přesvědčte se o tom sami

Kultura Bosozuku představuje největší japonský bizár. Přesvědčte se o tom sami

Abych to vzal trochu více do hloubky, nejvíce letí vyobrazení postaviček ve stylu manga, respektive z odnože erotických videoher eroge či gal game, kde většinou integrujete s nadpřirozeně vyvinutými, spoře oděnými slečnami, které mají roztomilý hlas a neustále ve vás něco vyvolává sexuální napětí.

Tyto kresby, filmy, hry a vůbec všechno kolem se těší enormní popularitě. Itasha tyto slečny přivádí i do světa automobilů. Nejpopulárnější jsou ty z kategorie hentai, čili animovaného manga porna. Vše začalo v 80. letech, současně s celkovým boomem této subkultury, pak se díky internetu dostaly podobné japonské bizarnosti do světa.

Automobily s polepy Itasha se začaly objevovat prakticky všude na světě. Na něco podobného není problém narazit ani v závodech série GT. Existuje i další odnož, která se jmenuje Itansha. Tady jde zase o polepování motorek a jízdních kol.

Tato subkultura je spjatá i dalšími, jako jsou Bosozuku, na kterou jsme se podívali minule, ale i třeba s něčím, co se jmenuje Dekotora. A tady jde o ten vůbec největší bizár, o kterém si něco řekneme zase příště.

Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 35 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků
Jak jezdí nový Hyundai Ioniq Electric? Ukázal nám to v ráji elektroaut a konopí

Hyundai Ioniq Electric 2019 (první svezení)

Z nabídky modelu Ioniq si vybere každý, koho lákají vozy na alternativní pohon. Elektromobil nedávno prošel faceliftem, aby mohl lépe držet krok s konkurencí. Povedlo se mu to?

31.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 50 příspěvků