Subaru XV Crosstrek Hybrid: první hybridní Subaru představeno

Na autosalonu v New Yorku představila automobilka Subaru svůj první hybridní model. V podstatě se jedná o upravené XV s benzinovým dvoulitrem, převodovkou Lineartronic, elektromotorem a akumulátory uloženými pod dnem zavazadelníku. Samozřejmě nechybí pohon všech kol, v tomto případě ovšem vybaveným mezinápravovou spojkou.

Subaru přiveze do New Yorku hybridní XV

Subaru přiveze do New Yorku hybridní XV

Dvoulitrovému boxeru pomáhá synchronní elektromotor, který přidá výkon 13,6 koní a točivý moment 65 Nm. Celkový výkon systém automobilka neuvádí. Bavíme se ale o full-hybridu, v nízkých rychlostech XV Crosstrek může jezdit pouze s využitím elektromotoru. Co se akumulátorů týká, jde o typ Ni-MH.

Subaru XV 1.6i Lineartronic: jeho revírem je...

Subaru XV 1.6i Lineartronic: jeho revírem je...

Subaru ve své tiskové zprávě dále slibuje upravené odpružení, jiné zadní svítilny nebo sedmnáctipalcové disky s designem určeným výhradně pro tento model. V interiéru na vás čeká přepracovaný přístrojový štít a multifunkční displej, na kterém si můžete zobrazit klasicky tok energií. Vrcholem je zelený lak karoserie, který Subaru nazývá „Plasma Green Pearl“. Na další podrobnosti (například spotřebu nebo jízdní dynamiku) si musíme ještě chvíli počkat. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Foto: Subaru

Subaru

Počátky japonského Subaru jsou v roce 1917 ve firmě vyrábějící vojenská letadla. V 50. letech se přejmenovala na současné Fuji Heavy Industries a v roce 1954 vzniklo první auto.

Pro Subaru je typické používání motorů typu boxer a pohon všech kol.

Subaru Impreza • Subaru Levorg • Subaru Outback • Subaru Forester • Subaru XV • Subaru BRZ

TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

24.  1.  2021 | Richard Herbich | 97 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 83 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků