Subaru XV Crosstrek Hybrid: první hybridní Subaru představeno

Na autosalonu v New Yorku představila automobilka Subaru svůj první hybridní model. V podstatě se jedná o upravené XV s benzinovým dvoulitrem, převodovkou Lineartronic, elektromotorem a akumulátory uloženými pod dnem zavazadelníku. Samozřejmě nechybí pohon všech kol, v tomto případě ovšem vybaveným mezinápravovou spojkou.

Subaru přiveze do New Yorku hybridní XV

Subaru přiveze do New Yorku hybridní XV

Dvoulitrovému boxeru pomáhá synchronní elektromotor, který přidá výkon 13,6 koní a točivý moment 65 Nm. Celkový výkon systém automobilka neuvádí. Bavíme se ale o full-hybridu, v nízkých rychlostech XV Crosstrek může jezdit pouze s využitím elektromotoru. Co se akumulátorů týká, jde o typ Ni-MH.

Subaru XV 1.6i Lineartronic: jeho revírem je...

Subaru XV 1.6i Lineartronic: jeho revírem je...

Subaru ve své tiskové zprávě dále slibuje upravené odpružení, jiné zadní svítilny nebo sedmnáctipalcové disky s designem určeným výhradně pro tento model. V interiéru na vás čeká přepracovaný přístrojový štít a multifunkční displej, na kterém si můžete zobrazit klasicky tok energií. Vrcholem je zelený lak karoserie, který Subaru nazývá „Plasma Green Pearl“. Na další podrobnosti (například spotřebu nebo jízdní dynamiku) si musíme ještě chvíli počkat. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Foto: Subaru

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 67 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 55 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků